Heel veel sterkte alvast ik heb ook twee weken geleden 2de curretage gehad en dus miskraam niet mooi maar het leven moet door. maar een vraag na de curretage mag je dan wel opgewonden raken of vrijen behalve dat dan?ik denk niet wat denken jullie dames sorry voor dat vieze vraag help aub
@astudent,Als het vloeien gestopt is mag je gewoon weer vrijen als je zin hebt. @Abi,wat heerlijk dat het kamertje bijna klaar is,ik ben heel benieuwd! Mijn vriend maakt de commode en het bedje zelf,ik ben van het schilderwerk. Hij maakt een grote commode met inbouwbadje,word super denk ik! Daarom moet hij er ook werk van gaan maken want ik kan pas schilderen als hij klaar is. Word het wel te zwaar dan neemt mijn vriend het schilderwerk over natuurlijk of we doen het samen. Maar normaal doe ik dat altijd zelf vind ik ook erg leuk.
Hallo Astudent, allereerst heel veel sterkte. Het leven gaat inderdaad gewoon door, alleen onderschat de gevolgen die een miskraam geestelijk kan hebben niet. Met gemeenschap zou ik alleen even wachten tot je helemaal bent uitgevloeid ivm infectiegevaar.
En dan nu ...... GOED NIEUWS .... We hebben vanochtend de uitslag van de punctie gekregen en bij het vruchtwateronderzoek zijn geen bijzonderheden gevonden. Snotter, snotter, snotter, tranen van geluk! We weten ook wat het geslacht is, alleen houden we dat nog liever even voor onszelf.
Aby, het verbouwen hier gaat helaas niet erg snel, omdat we (euh correctie, mijn man) er maar 1 dag in de week mee bezig kan zijn, maar er is gelukkig al wel meer gedaan dan gehoopt en verwacht. We hopen dat alle verbouwingen en aanpassingen over 3 maanden klaar zullen zijn. En ik hoop dat ik straks zelf ook nog wel wat dingetjes kan gaan doen, zoals schilderen enzo. Dat scheelt ook wel weer qua tijd.
Super nieuws Inez! Joepie de poepie! Aby, ben erg benieuwd naar de foto's straks enne lekker hoor bijna verlof! Vandaag is mijn zwangerschapsverlof e.d. goedgekeurt...5/6/8 is mijn laatste werkdag en hoef pas 7 okt weer te beginnen (incl. een weekje vakantie) en dan ga ik 3 dgn werken (di,wo,do) heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Inez! Super! Gefeliciteerd meis! Wat een opluchting he? Sil, lekker om nu naar je verlof uit te kunnen kijken, nu het geregeld is. Ik werk al 2,5 dagen en dat blijf ik straks ook doen. Ik heb na mijn verlof nog 4 weken vakantie en als het volgens planning gaat begin ik dus pas weer half augustus. Heerlijk de hele zomer genieten. Aby
Echt, ik ben zo ontzettend opgelucht. Ik kreeg al tranen in m'n ogen toen ik de brief in de bus zag liggen, toen mannetje gebeld en de uitslag voorgelezen. Ik stond gewoon te trillen en te janken. Ben nu nog emo. (haha, goh, zou ik zwanger zijn?) Sil wat heerlijk dat je nu kunt uitkijken naar je verlof en lekker hoor, nog een weekje vakantie erbij. En Aby, jij hebt het ook helemaal goed geregeld, nog even 4 weken vak erachteraan. Heerlijk hoor!
Inez, wat een goed nieuws, nu lekker genieten van jullie wondertje Hier gaat het niet zo lekker. Sarah heeft erg veel last van krampjes. Gisteren nog naar de huisartsenpost geweest omdat ze al 2 uur lag te krijsen. En dat na een poepluier. Maar waren toch echt de darmpjes. Het huilen heeft van 20.00 uur tot 00.30 uur geduurd en ze is daarna uitgeput in slaap gevallen. Kon ook een tijd duren voordat ze eroverheen zou zijn zei de ha. Hij zei dat we zo wel van de roze wolk afvielen en dat klopr. Kon zelf ook alleen nog maar huilen, kon er niet tegen. Waarschijnlijk heeft het te maken met het wisselen van de voeding (van gewoon naar soya en terug, lang leve de hielprik). Dus alles moet weer tot rust komen. Ze ligt nu weer in bed en het lijkt erop dat het goed gaat dus ik ga zelf ook weer terug. Liefs
Anouk, zeer herkenbaar meid. Ik huil ook net zo hard mee als ze echt hele erge krampjes heeft. HEt is zo zielig om te zien. En het idee dat je er niets tegen kunt doen, vreselijk! Gaat mij ook door merg en been...
Anette, wat ontzettend vervelend dat Sarah zo'n last heeft van krampjes. Wisseling van voeding kan hier inderdaad in meespelen, al moet ik zeggen dat m'n schoonzusje goede ervaringen heeft met het overstappen op andere voeding. Bij haar hadden de kleintjes ook zo'n last en zij is toen overgestapt op voeding voor kindjes met krampjes en had bijna meteen rust in de tent. Gisteren is ze bevallen van de vierde (jongen na 3 meiden) en deze kleine uk krijgt meteen speciale voeding die ze door een proef waar ze aan meedoen vergoed krijgen.
@Inez,super meis,geweldig nieuws! @Anette,moeilijk hoor je meisje met kramp,en je kan zelf zo weinig doen. Succes ermee! Vind dit toch wel weer een aanleiding om te twijfelen over het bv verhaal en krampjes,zo zie je maar dat flesvoeding ook kramp geeft. En dit bedoel ik meer met dat je zo op je eten moet letten ivm krampjes,maar die krampjes krijgen ze toch wel en in landen waar ze heel spicy eten gaan ze ook niet ineens flauw eten,toch?
Karola, waarschijnlijk komen de krampjes door het wisselen van voeding. We moesten vrijdag direct overstappen op soyavoeding en maandag weer terug op gewone voeding. Daar kunnen de darmpjes niet zo heel goed tegen blijkbaar. Vandaag gaat het uitzonderlijk goed tot nu toe dan. Ze drinkt, valt in slaap en gaat gewoon in bedje. Heel fijn maar ook wel eng want ik heb de hele tijd het gevoel dat dat ten koste gaat van vannacht... Maar wie weet
hoi hoi, Ik ben er nog steeds. Eergisteren een echo gehad en het hartje klopte nog steeds en sterk! Helaas kan ik geen advies geven over babies, kortom als ik de 12 weken haal dan heb ik een hoop te leren! Ziekenhuis in Barcelona heeft mij gevraagd of ik interesse heb om deel te nemen aan een soort proef waarbij vrouwn die meerdere miskramen hebben gehad asprine krijgen toegedient (om bloed te verdunnen). Volgens het ziekenhuis hebben vele vrouwen hebben dit reeds gedaan en zonder problemen met hun zwangerschap. Zo kan ik ook bijdragen om miskramen misschien te voorkomen en dit zou ik geweldig vinden maar tegelijk ook een beetje eng om asprine te nemen nu dat ik zwanger ben. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. : : Ik wens jullie een fijn weekend en zonder tranen, niet moeder en niet kind! Hasta luego angie
Heeeeeeeeeeee meisjes! Met iedereen gaat het lekker, met wat krampies hier en daar bij onze kleine prinsesjes hihihihi. Ik begin zwaar last te krijgen van mijn rug, moet woensdag naar de Gyn ga het wel ff bespreken. Morgen hebben we de pret echo...ben errug benieuwd hoe ons ventje eruit ziet! Vandaag WALGELIJK veel geshopt! Rompertjes, pakjes, mutsje, voedingskussen enz enz. pffffffffffff wat kun je daarin doorslaan zeg! Ik was al een shop-a-holic maar nu................... Gelukkig vond mijn man het allemaal prachtig, hihihhii meestal zegtie "Ohhhhhhhhhh Silly...je geeft weer te veel geld uit" maar nu niet! Maar goed rug voelt nog steeds niet lekker dus ga weer bankhangen! Dikke kus!
@ Angelnbarca, dat verhaal over aperines ken ik. Daar kwam de arts in het AMC ook mee toen in voor mijn gesprek ging voor de VP, alleen was ik volgens haar al te ver zwanger (toen 10 weken). Dus bijzonder dat ze het nu wel met 10 weken aan jou voorleggen. Volgens mij kan het geen kwaad, het geeft minder kans op stolsels wat een oorzaak van mk's kan zijn. Je mag per slot van rekening ook paracetamol innemen. Heeeee en je zit al op de 10! Nog 2 weken te gaan meis. @Inez schrik alweer een beetje te boven? Ben je nu lekker aan t genieten? @ An en Lex. Tja jankende baby's en moederss. Ook dat is blijkbaar moederschap, ik probeer me er al op voor te bereiden.......hmm kan dat .......denk t niet. Sterkte meiden het lukt jullie en ik denk dat het genieten toch nog wel de boventoom haalt toch? Vandaag wel gejankt...........ohohwwwwwwww..........t is hier momenteel ook zo druk, mannetje en ik vliegen elkaar echt voorbij. Man is druk met van alles en nog wat (werk, broer die verhuist, duikopleiding enz enz.) en tussen door proberen we het hier in huis draaiende te houden. Huishouden, boodschappen, dingen voor beeb regelen enz. komt nu allemaal op mijn nek en dan heb ik ook nog mijn studie. Normaal trek ik dat best, maar mijn lijf zegt nu echt HO! Pfffffffffff Ben echt helemaal op. Tja en toen ie thuis kwam van werk met de mededeling dat ie waarschijnlijk 2 dagen zijn broer moet gaan helpen omdat daar weer een hulp is uitgevallen en in mijn achterhoofd de wetenschap dat we zondag ook nog eters zouden krijgen was het.......... Maar goed ik ben flink geweest en heb onze vrienden gevraagd of ze het heel erg vinden om de afspraak 2 weekies te verzetten zodat we ff lucht hebben (ik vooral dan). Moeilijk om te doen en achteraf viel het erg mee................tuurlijk begrepen ze het. Dus heb een klein beetje meer lucht, ben blij als de tijden wat rustiger worden en we tijd hebben voor ons eigen huisje en vooral voor ons zelf. Sorry moest ff mijn ei kwijt. Weer sorry omdat we geen sorry meer zouden zeggen als we dat doen. hihi. Meiden fijn weekend allemaal.
Abigail, heel goed dat je die afspraak verzet hebt. Eerst aan jezelf denken hoor. En nee, geen sorry meer zeggen. Je bent zwanger en dat is 24 uur per dag werken, 7 dagen in de week. Wordt vaak vergeten. Zwanger zijn doe je erbij maar dat is niet zo. En je voorbereiden op een kindje, weet niet of dat kan maar het is wel geweldig. Als je ziet hoe ze het vandaag doet, je bent de nacht ervoor weer zo vergeten! Angelnbarca, al goed op weg. Ik ken het verhaal van de asperines niet maar doe waar jij je goed bij voelt. Ik denk zelf niet dat het kwaad kan. Maar als je je er niet zo goed bij voelt, niet doen! Wanneer moet je het beslissen? Sil, lekker je, geld uitgeven voor je beeb. Ik kan ook niet wachten om weer eens goed te gaan shoppen. Vooral kleine maatjes hebben we te weinig. ik had gedacht die wel te krijgen maar iedereen komt met maat 68 of 74, wel handig voor straks. Genieten hoor enne, koop ze! Inez, weer tante geworden lees ik, gefeliciteerd! Wij hebben besloten om niet weer te wisselen, eerst maar eens kijken wat deze voeding doet. Heb vandaag nog wel contact gehad met het consultatiebureau, ze dachten aan koemelkallergie maar waar dat op gebaseerd is....... omdat de zus van mijn vriend eczeem heeft. Nou ja, erg geloofwaardig. Lexie, erg he dat je zo mee kunt janken, zou zo de pijntjes over willen nemen. Helaas gaat dat niet. Maar verder gaat alles goed met je en Demi? Ik ga slapen, onze meid doet het vandaag goed, drinkt goed, huilt even en slaapt. Dus hopen dat dat zo blijft vannacht. Welterusten
Anoek, ik denk dat het wel verstandig is om even op dezelfde voeding te blijven. Al is het verhaal van koemelkallergie annex exceem in de familie niet raar. Wanneer er mensen met exceem of andere allergieën in de familie zijn, heeft je kindje inderdaad een verhoogde kans op koemelkallergie. Aby, groot gelijk meid, om je eetafspraak even een paar weekjes te verzetten. En inderdaad geen sorrie hoor. Je bent al druk genoeg met van alles en daarbij ook nog eens 24 uur per dag zwanger. Soms moet je gewoon even een stapje terug doen en er zullen weinig mensen zijn die daar geen begrip voor hebben. Sil, oh, vandaag heb je een pretecho. Leuk leuk. En natuurlijk zien we de foto's graag! Want ook wij zijn benieuwd naar jullie kleine ventje. Balen dat je erg last van je rug begint te krijgen. Goed om dit te bespreken bij de gyn. Enne, heerlijk he? Dat babyshoppen! Angelnbarca, fijn dat het met jou ook nog goed gaat. Ook in Nederland kun je overwegen om na meerdere MK's aan een proef deel te nemen waarbij je of een placebo of aspirine toegediend krijgt. De resultaten schijnen goed te zijn. Ik heb ook nog overwogen om aan dit onderzoek mee te doen, maar was bang dat ik een placebo zou krijgen en daarmee de kansen zou verkleinen om zwanger te blijven. Volgens m'n eigen gynaecoloog en verloskundige kon het absoluut geen kwaad om aspirine te slikken. Ook hier heeft de koopwoede toegeslagen. Had 2 weken geleden al een andere wandelwagen gekocht en gisteren heb ik Hans Textiel even onveilig gemaakt. Had bij een ander topic gelezen over 29% schrikkelkorting op 29 februari. Heb dus maar even wat voor het nieuwe neefje en wat voor onze eigen kleine uk gekocht. Wat ontzettend heerlijk om weer te kunnen snuffelen in dat lieve kleine babyspul. En genieten? Ja, volop!
Hoi hoi, Vandaag een pretecho gehad. Onze zoon heeft de werknaam "Drukke Dicky" gekregen maarre vanmiddag lag ie alleen maar te doezelen! Gapen/Eten en zijn handen voor het gezicht houden hihhihi. Ik heb overigens de foto's op onze site gezet incl. een buikfoto van vandaag! Dus klik op mijn banner en je wordt naar de site verwezen! Groetjes