T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, LEUK die foto´s en dan die voetjes, super, daar had ik ook zo op gehoopt maar helaas.

vandaag zijn we naar de fotograaf geweest met Sarah. Ben benieuwd naar de foto´s.......

Liefs

2. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Mooie foto's Sil,is echt heel bijzonder hè.

Sarah al naar de fotograaf,hi hi wat schattig,ben benieuwd!

En Ineze lekker wezen shoppen,erg leuk!

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil leuke foto's van Beep! :D En prachtig buikie hoor! Zo aan je site te zien geniet je volop! Lekker, vooral houden zo.

Meiden wij hebben vandaag allebei een off-day gehouden vandaag. Lekker wat langer op bed blijven liggen en helemaal, maar dan ook helemaal niks anders gedaan dan een beetje gelezen, gehangen en 2 uurtjes naar oma geweest. Om de eerste foto van haar kleinkind te geven. Heerlijk. T is jezelf wel dwingen als je gewend bent om door te hobbelen en als we bedenken wat er allemaal nog moet gebeuren...........maar daar hebben we vandaag maar even niet over nagedacht. :p

@ An wanneer krijg je de foto's van Sarah te zien?

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Lekker hoor,en goed voor je Abi,zo een dagje echt helemaal niks doen!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    De foto´s gaan we vrijdag bekijken, ben ik ook jarig! Leuk kado. Wel moet ik dan nog even wachten op de nabestelling maar ja.

Hier veel last van een huilende Sarah. Ze heeft echt veel last van krampjes. Pfff, merk ook dat ik er niet zo heel goed tegen kan als ze zo blijft huilen.
    Heb haar dan ook maar gewoon in bed gelegd en ben me gaan douchen en nu is ze wel wakker maar rustig.
    Anders maar even aan de wandel straks, misschien doet dat wonderen.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, sterkte met je kleine meid. Ik kan me voorstellen dat je er niet zo goed tegenkan als ze steeds zo blijft huilen.

Wij hebben met Alyssa welliswaar geen last gehad met krampjes, maar zij zat wel steeds onder de eczeem in de holtes en daar kon ze ook behoorlijk last van hebben. Alleen was dat redelijk in de hand te houden met zalfjes van de huisarts. Het zag er wel naar uit, maar huilen deed ze amper.

Ben benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid. Wat leuk dat je ze kunt bekijken op haar verjaardag. Echt een leuk verjaardagscadeautje.

Aby, heerlijk hoor, een off-day ingelast. Heel verstandig meid!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Zo, de rust is er weer. De buurvrouw belde of ik zin had in koffie, begin ik toch te huilen (wat een muts ben ik toch). Sarah was net even stil en nu slaapt ze nog steeds in de wandelwagenbak.
    Heerlijk even weg en daarna thuis nog even mijn ding kunnen doen.
    Ze zal zo wel weer komen voor eten en daarna als ze rustig is wil ik zelf ook even naar bed.

Abigail, is toch heerlijk zo´n dag. Moet je zeker doen als je daar behoefte aan hebt. Niet teveel doen nu, lekker aan jezelf denken.

Inez, nog even en dan echo, ben zo benieuwd naar foto´s van jullie uk.

Sil, leuke site heb je gemaakt. En wat een spullen heb je al zeg, echt super.

Ik ga snel weer even verder met huishoudelijke dingen.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij zijn ook heel benieuwd naar deze kleine uk. Zal er gelijkenis zijn met zuslief of zou het nog te vroeg om te kunnen zien. Wel spannend hoor.

Sil, ben zo benieuwd naar jullie foto's, maar om de een of andere reden kan ik alleen maar op de startpagina van je site komen en kan ik geen onderwerpen openen. Maar ik blijf het proberen.

Anette, is het voor jullie geen optie om Sarah in te bakeren? Je hoort daar zo vaak goede verhalen over. De een is meteen rustig vanaf het moment dat hij/zij wordt ingebakerd, bij de ander duurt het een paar daagjes, maar de meeste ervaringen hiermee zijn positief.

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, geen idee maar het cosultatieureau kwam daar ook al mee, misschien het proberen waard.
    Ze is nu wel lekker aan het slapen, al vanaf 12.00 uur.
    Laatste fles heeft ze om 10.00 uur gehad, ik laat haar maar even, ze zal zich wel melden als ze weer honger heeft. En waarschijnlijk weer huilenergie ;)

Sorry dat ik jullie een beetje vergeet maar heb even de handen vol hier.
    Mijn moeder kwam vanochtend poetsen, wist ik niet. Kwam uit de douche en hoorde iets beneden.
    Was ze al flink aan het stoffen. Zo lekker.

Zaterdag gaan we naar de efteling met het werk van mijn vriend. Sarah gaat dan een dagje logeren. Even er tussenuit.

Ik neem aan dat alles met iedereen goed gaat? Ben ook even kwijt wie wat en wanneer heeft.
    Maar als het hier weer rustiger wordt lukt het me ook meer om alles bij te houden.

Denk aan jullie

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An maak je nou maar niet druk om aandacht aan ons. ;) Snappen best dat je even andere dingen aan je hoofd hebt :baby: .
    Ik vind nog dat we je veel zien hier, ik heb geloof ik nog minder tijd om alles bij te houden. Heb je daar al weer de energie voor dan om door de Efteling te slenteren. Poehe Diehard dat je dr bent, je gaat ook maar gewoon door ook he.

Aby

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou Abigail lijkt me gewoon even heerlijk een dagje zonder gehuil.
    Ik kan er dus echt niet tegen, heb net ook geschreeuwd tegen haar, vind heet zo erg dat ik dat heb gedaan, heb haar dan ook meteen weer geknuffeld. Ze kan er ook niks aan doen.
    Maar ik begin zo ongeveer op te raken.
    Heb haar nu in de box liggen en de deuren dicht getrokken, zo hoor ik haar minder.

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ooh arme Anoek,begrijpelijk hoor en je moet je zeker niet verontschuldigen.
    Ik vind het idee van inbakeren wel een goeie,kan je altijd proberen.
    Heel veel sterkte,dit is nu eenmaal heel moeilijk.

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annet, hier ging het ook even weer goed, maar zijn de krampjes inmiddels weer flink teruggekomen.
    Echt zó sneu! Op een gegeven moment huil ik gewoon met dr mee en kan papa 2 dames troosten...
    Nu ligt ze even bij papa op de arm bij te komen, maar man oh man, je zou het het liefst zo van dr over nemen he, die pijn. Gaat je door merg en been dat huilen.

Ik denk maar bij mezelf we zijn op de helft van de 3 mnd waarin ze daar meestal last van hebben, dus nog ff doorzetten en maar hopen dat het snel minder wordt. Maar leuk is anders idd.

Lieverds ook ik denk veel aan jullie allemaal, maar het ontbreekt mij ook aan tijd en energie om regelmatig hier mee te schrijven.
    Dikke knuf!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette en Lexie, allebei veel sterkte met alle krampjes en probeer julliezelf goed te houden meiden.

En Anette, probeer het toch maar eens met inbakeren. Baadt het niet, dan schaadt het ook niet. Het zou je zoveel rust kunnen brengen. Gewoon even een afspraak maken op het CB en vragen of ze je kunnen leren inbakeren. Je zou nu op een prachtige roze wolk moeten zitten ipv helemaal op te zijn.

Enne, natuulijk zijn jullie hier nu wat minder meiden. Jullie zijn nu zo druk met andere dingen. Heel begrijpelijk hoor!

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ps nieuwe foto's in mn album

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Lexie, een mooie meid zeg. Dat groene truitje vind ik erg leuk.
    Wat een snoepie.......en al een grote meid zeg.
    Wel balen zeg van de krampjes, ik hoop dat ze bij jullie ook snel verdwijnen.

Vandaag hebben we een heel ander kindje, ligt heel tevreden te slapen en huilt af en toe even.
    Heerlijk is dat zeg. Maar ik zit gewoon te wachten tot het huilmoment komt...
    Morgen gaan we naar de osteopaat, eens kijken of die iets kan doe voor haar.

Inez, zoals het nu is is die roze wolk weer in zicht. Moet wel zeggen dat je het huilen ook weer snel vergeet als ze dan een dagje rustig is.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Och Lexie, wat een snoepje. En wat is ze al weer gegroeid zeg!

Anette, wat fijn dat je vandaag een roze wolk dagje hebt. Dat er nog maar heeeeeeel veel van mogen komen!
    En een osteopaat is ook een goed idee trouwens. Soms hebben die kleintjes bij een bevalling wat geleden en kan een osteopaat ook verlichting geven. Ben benieuwd hoe dat voor jullie gaat.

18. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Anette,fijn dat jullie en goeie dag hebbenen ik ben benieuwd of er morgen iets uitkomt.

@Lexie,wat een heerlijk dametje,grote meid en ze heeft zo een grappige uitstraling,heel leuk!

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Annet, heel herkenbaar hoor dat je meteen het huilen vergeet als ze een dagje tevreden is. ZO ervaar ik het precies zo.
    Ik hoop dat Demi vanacht een beetje slapen wil. Ze heeft bijna dehele dag liggen huilen dus ik hoop dat ze nu zo bekaf is, dat het vanacht wel goedkomt.
    We zullen zien.

Ben ook benieuwd of de osteopaat waar voor jullie doen kan. Wat doet een Osteopaat eigenlijk precies?

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lex wat een plaatje en wat groeit dat grietje hard zeg! :confused: Geweldig.

@ An schaam je niet voor die donkere wolken hoor. Schijnt heel normaal te zijn dat je niet constant op de roze zit. Toevallig hadden we het daar gister nog over op de yoga. T is nu eenmaal niet alleen rosegeur en maneschijn. ;) Bedoel je hormonen gieren nog in volle gang, je hebt sowieso een bevalling achter de rug, ook een aanslag op lijf en leden en dan daarbij heb je dit nog nooit meegemaakt. Mag t ff dan dat je het zo af en toe niet ziet zitten?! Ik hoop voor jou en Lex dat de meiden snel over hun krampjes heen zijn zodat jullie ook weer wat bij kunnen komen.

Hier gaat verder alles nog ok. Gister weer echo gehad. Jochie doet het goed en ligt goed op schema. Ik had overigens helemaal niet teveel vruchtwater dus hoe die verloskundige daar nu bij komt? We zullen zien wat ze volgende week vrijdag zeggen. :( Schoonmoeder was mee maar die vond het wel jammer dat het niet zulke mooie beelden waren als dat ze van de pretecho had gezien (had ik dr overigens al 3x uitgelegd hoor. haha, maar luisteren ho maar dat kakelt maar door. T is een schat trouwens). Deze week laatste yoga les gehad en nu nog maar 3 weekies werken. Whoeeeeehoe het gaat nu opschieten en spannend worden. Maandag ga ik nog wel even beginnen met zwangerschapszwemmen, lijkt me lekker zo die laatste 8 weken. Nou verder dus geen nieuws.

Fijn weekend allemaal.

Aby

Deel Deze Pagina