Jeetje Aby, dat schiet nu dan wel op voor je, nog maar 3 weekjes werken. En wat lekker dat je gaat zwangerenzwemmen. Wil dat ook nog gaan doen, maar voorlopig blijf ik nog even met Alyssa zwemmen voor zolang ik dat kan volhouden. Anette, hoe was het bij de osteopaat? Kan hij nog wat voor jullie betekenen?
Het is rustig hier hè meiden,ik heb ook eigenlijk niks bijzonders te melden. Gister een box opgehaald,gekocht via marktplaats en ik ben er echt helemaal blij mee! Even neergezet met het boxkleed om te kijken of het leuk staat natuurlijk,en het staat zo leuk en gezellig,misschien laat ik hem wel staan Woensdag naar de vk,daar kijk ik echt naar uit even de bevestiging dat ik op schema lig ofzo...
Het is hier inderdaad rustig. Laten we maar zeggen dat het een goed teken is. Maar ik wil vandaag toch iets kwijt: JOEHOE, 20 weken. Ik ben op de helft, het aftellen kan beginnen!!!!! Anette, hoe was het bij de Osteopaat? Kan hij nog iets voor jullie kleine meid betekenen? Karola, het blijft toch iedere keer weer spannend he? Zo'n bezoekje aan de gyn of VK. Het is toch steeds weer een bevestiging dat alles goed zit. En wat leuk, een box gekocht. Hier staat hij vanwege Alyssa ook nog steeds in de kamer. Ze zit er niet zo heel vaak meer in hoor, maar soms komt het zo uit dat ze er even in mag wanneer het ontzettend takkeweer is en ik de honden toch echt even moet uitlaten. Ze laat het ook nog steeds zonder morren toe wanneer ze er in wordt gezet. Al vraagt ze wel steeds of de Teletubbies dan mogen op TV. Natuurlijk mag dat dan. Dan weet ik in ieder geval dat ze rustig blijft in de box.
Jeuj Inez, een mijlpaal bereikt, nu aftellen... maar eerst nog genieten van het wondertje in je buik. Abigail, leuk zo´n box, ik moest er wel erg aan wennen toen die in de kamer stond. En marktplaats is zo handig. BEn bij de osteopaat geweest en hij dacht wel iets te kunnen doen, moet nog 1 f 2 keer terug en dan moest het beter gaan. Dus sinds gisteren is het huilen.................huilen...............huilen. Nu lijkt ze te slapen voor de eerste keer vandaag. Dus ik ga zelf ook even op de bank. Volgens cb moeten we andere voeding proberen tegen krampjes maar vriend is daar vrij huiverig voor. Ik weet het niet, wat is het beste? Twijfel zelf ook nog een beetje maar mijn vriend is nu aan het werk dus hij heeft het huilen van vandaag niet gehoord.
Anette, ik kan me voorstellen dat je niet zeker weet of je wel over moet stappen op andere voeding. Ik denk dat jullie hier natuurlijk voornamelijk je eigen gevoel moeten volgen, maar het zou kunnen helpen. M'n schoonzus heeft dit drama ook gehad met haar oudste en vanaf het moment dat ze is overgestapt op speciale voeding ging het beter. Met de tweede is ze in eerste instantie ook begonnen met gewone voeding, ook brullen. Gestart met speciale voeding, heel ander kind. Derde idem en nu met de vierde zijn ze op advies van VK en CB direct begonnen met speciale voeding. Gaat uitstekend. Fijn dat de osteopaat denkt te kunnen helpen. Gaan jullie ook nog wat met inbakeren doen? Probeer het anders gewoon eens. En ja hoor, ik ben volop aan het genieten. Ik lijk wat meer energie te hebben, voel de kleine geregeld en volgens mij nu zelfs ook van buitenaf. Donderdag een pretecho, volgende week dinsdag 20 weken echo. Lekker lang loeren beide keren. Leuk vooruitzicht.
@ Uhhhhhhhh An ......ik had al een box. Karola is aan het shoppen geweest op Marktplaats. hihi Kan zien dan je met je hoofd ergens anders zit. Balen overigens dat de kleine zo blijft huilen joh. Hoop dat je snel resultaat hebt bij de osteopaat. Want zo is het wel heel vermoeiend. @ Karola, leuk he al die dingen aanschaffen. Ook ik heb veel van Marktplaats gehaald. Helemaal super. Box had ik van vrienden gekregen dus dat was helemaal top. @ Inez super die 20 weken. Verder geen nieuws. Veel bekijks overal met mijn buik en iedereen die vraagt hoe lang ik nog moet. Gewicht wordt wat zwaarden en krijg een beetje zeurderig gevoel in onderbuik. Ach ja de laatste loodjes, maar ik ben het nog niet echt zat moet ik zeggen. Groetjes Aby
hmmm, dan bij deze, Karola, geniet van de box.. Abigail, voor jou de laatste loodjes, geniet nog even van je buik en je beebje. ik merkte pas na de geboorte hoe bijzonder het eigenlijk is. Even ego, het is drama hier, bij huisarts geweest want het is hier bruillen. Ook hij zei dat ik over moest op andere voeding dus ben vandaag begonnen. Hoop echt dat het helpt want dit is niks zo. Begin ook een beetje depri te worden. Allerlei rare vragen in mijn hoofd, is het wel een goede beslissing geweest om aan kinderen te beginnen, hou ik wel genoeg van haar, enz enz... Maar ze huilt weer, dus ik ben er weer van tussen, pfffffffffffffffff Liefs
Anette, hou je goed meid! Natuurlijk heb je er goed aan gedaan om aan kinderen te beginnen en natuurlijk hou je ontzettend veel van de kleine meid. Het is alleen zo'n moeilijke situatie waar je nu in zit met haar. Hopelijk krijgen jullie snel een rustige en tevreden baby. Liefs, Inez
Ach gos Anette,ppfff heel moeilijk hoor. Ik hoop zo dat de andere voeding gaat helpen,want hier word je ook niet blij van,en kan ik mij goed voorstellen dat je rare dingen gaat denken. Maar je weet zelf ook heel goed dat het helemaal niet terecht is. Heel veel sterkte en probeer aan jezelf te denken.
wat dat betreft zijn die hormonen rare dingen. Heel herkenbaar hoor Annet, dat je zo gaat denken. Hier heb ik dat ook weleens. Stomme is dat als ze huilt je heel erg het gevoel hebt dat het al heel lang zo is. En als ze dan een vrolijk moment heeft, ben je dat andere ook zo weer vergeten. Vervelend blijft dat ze gewoon niet kunnen zeggen wat er is en daardoor blijft het giswerk. Dat vind ik het meest irritante aan deze periode. Want daardoor ga je aan jezelf twijfelen... INez super meid, gefeliciteerd met je 20 weken! Geweldig! Andere meiden, Aby, Sil, Karola hoop dat alles goed met jullie gaat. Demi heeft gisternacht van 20:00 t/m 04.30 geslapen en vanacht van 21:00 uur t/m 05:00 uur! Ik hoop dat ze dit gaat volhouden! LIjkt me heerlijk. Nou ik ga zo als ze wakker is even langs de zaak, bij mn collega's kijken met dr. Fijne dag nog!
heb Sarah even bij de buurvrouw gelaten, ga zo even boodschappen doen en een half uurtje liggen. De huisarts zei dat ik haar in de nacht ook maar moest laten huilen in de wandelwagenbak en zelf maar even in bed moest gaan liggen, een uurtje.. met de deuren dicht. Huilen doet ze toch en zo zou het voor mij ook gemakkelijker zijn. Hij verwacht wel dat in het weekend de andere voeding zou gaan helpen, dus ben benieuwd.
Lexie, wat heerlijk dat Demi al zo goed begint door te slapen. Hoop met je mee dat ze dat gaat volhouden. Anette, ik duim voor je dat de voeding snel aan gaat slaan.
lexie, dat klinkt goed zeg, dat slapen, heerlijk en dat het zo mag blijven. Inez, bijna je 20 weken echo, leuk! Weer even je beebje bewonderen. even goed nieuws, vandaag was een redelijk goede dag. Sarah lijkt iets rustiger en als ze een speentje in heeft zijn de krampjes ook iets minder, alleen kan ze het speentje nog niet zo goed inhouden, dat is wel minder. Ze ligt nu in bed maar ik durf zelf niet zo goed te gaan slapen, eerst maar even kijken of ze in slaap blijft. Ik heb van 19.00 uur tot 23.30 uur geslapen en mijn vriend ligt nu te snurken. Zo wisselen we elkaar maar even af. Maar is heeeeeeeeel anders om niet zoveel gehuil te horen, wat een rust zeg. en ze is zo lief zo. Je ziet wel dat ze krampjes heeft, ze trekt dan echt met haar lijfje, maar nu huilt ze er niet om.
Lekker An ffies rust en wat kijk je er dan ineens anders tegenaan he? Meis ik hoop echt dat het haar voedsel is en dat het andere voedsel gaat aanslaan nu. Gun het je zo om er ook lekker van te genieten. Hou vol, ik duim voor je dat het snel goed komt en je ook weer op die roze wolk kan klimmen. Knuf.
Hi lieve lieverds! An...tis allemaal niet niets maar je hebt vandaag mss ff kunnen bijtanken. Ik hoop dat Sarah straks ook lekkerder in haar velletje zit. Lex wat heerlijk hoor dat je meissie al een echt ritme begint te krijgen! Super! Inez...Spannend 20 wkn echo! Wilde je nou wel of niet weten wat het wordt? Ik weet het ff niet meer hihihi Aby...zwangerschapsverlof bijna in zicht? WAUW! Ik kan niet wachten tot mijn verlof (6/6) Karool, hoest met jou? Hier...pffffffffffff zo'n last van mijn rug, weet niet meer hoe ik liggen moet, DD (Drukke Dicky = werknaam voor mijn zoon hihi) ligt de laatste tijd alleen maar wanneer ik wil slapen te Jumpstylen! Ook het werk begint me tegen te staan! Zo tegen 14:30 uur stort ik HELEMAAL in! Begin last van rug te krijgen, van mijn buik (omdat ie telkens tegen mijn bureaurand aan stoot) en weet niet meer hoe ik zitten moet! Verders mag ik niet klagen WHAHAHAHA liegt ze! Nou tot laters!
Anette, hoop dat je weer een rustige dag zult hebben. Het is zo fijn om lekker even bij te kunnen tanken. Lexie, zijn bij jou de nachten nog steeds zo lekker rustig? Sil, denk je wel aan jezelf en aan die kleine DD? Het mag dan misschien wel druk zijn op je werk, maar als je het niet meer trekt om hele dagen te werken vanwege je rug en eventuele andere kwaaltjes, is het misschien het overwegen waard om je vast een paar uurtjes per dag af te melden. Je baas krijgt dit gewoon vergoed van het UWV en voor jou en de kleine is het beter om rustiger aan te gaan doen. Hier gaat verder alles wel OK. Weinig energie gisteren en vandaag. Heb gisterennacht een behoorlijk heftige droom gehad die de hele dag is blijven doorwerken. M'n humeur was hierdoor ver te zoeken. Ik droomde dat Alyssa op een afschuwelijke manier van de trap afviel en het niet overleefde. Bleeh, niet meer van zulke nare dromen aub. Ik durfde daarna niet meer in slaap te vallen. Vaak droom ik zulke dromen gewoon weer door als ik even wakker ben geweest, maar deze keer gelukkig niet. En vannacht gelukkig geen enge dromen gehad. Gisteren hebben we een pretecho gehad. Die kleine was behoorlijk beweeglijk en des te eigenwijzer. Het werd alleen een 2D ipv 3D echo, aangezien er steeds armpjes en beentjes in de weg lagen, waardoor er geen mooie aangezichtsplaatjes konden worden gemaakt. En als de armpjes en beentjes niet in de weg lagen, dan lag hij met z'n rug naar de camera. Het was wel leuk om te zien dat die kleine een complete koprol maakte gedurende de echo. Met 29 weken heb ik nog een herkansing, dan laten we nog een echo maken. Hopelijk werkt de kleine dan beter mee. Zal hem dan goed toespreken voor de tijd. En dinsdag mogen we al weer uitgebreid loeren ivm de 20 weken echo. Ben benieuwd of de kleine dan beter meewerkt. Sil, we weten het geslacht van de kleine al wel, maar we hebben besloten om het voor ons te houden. Voor ons een weet, voor de rest een verrassing dus. Merk nu wel steeds sterker, dat de ene zwangerschap heel duidelijk de andere nog niet is. Qua energie gaat het over het algemeen wat beter dan de eerste keer, slaap veel beter, (ben desondanks wel veel humeuriger), voel de kleine beter bewegen ondanks weer een voorliggende placenta. Ik vind deze zwangerschap wel zwaarder dan m'n eerste, maar dat hoor je wel meer van andere meiden die nog een of meerdere kindjes hebben rondlopen. Ervaar jij dat ook zo Karola?
Sil, goed aan jezelf denken en aan dd (moest er wel om lachen).. Als het niet meer gaat aan de bel trekken want je hebt ook nog eenbevalling in het vooruitzicht (lijkt misschien nog ver weg maar is echt zo daar). En klagen mag, lucht op (spreekt iemand uit ervaring). Doe rustig aan en laat je door je mannetje lekker verwennen. Bah Inez, weg met die dromen, kan me voorstellen dat je erdoor van slag was. Bah! Jij ook al zo´n eigenwijze uk? Wordt wel atletisch als ik het zo lees, mooi he om je uk weer te zien. Zo geweldig allemaal. Lukt het goed om het geslacht voor je te houden? wij hadden er niet zo heel veel moeite mee maar ik kan me zo voorstellen dat het soms erg lastig is. Jij zegt dat je deze zwangerschap zwaarder vind maar je hebt inderdaad al een kindje rondlopen en die vraagt ook aandacht en in de middag even gaan liggen zoals ik dat altijd kon is er niet echt meer bij. Dus ik vind dat niet zo gek. Alvast veel plezier dinsdag meet jullie 20 weken echo (voordat ik het weer vergeet) Lexie, hoe is het met het doorslapen? Gisteren heb ik heerlijk even geslapen. Sarah heeft het ook prima gedaan, in de avond even flink gehuild maar dat doet ze eigenlijk vanaf het begin al. Daarna om 22.00 uur het flesje en jaaaa, ze heeft geslapen tot 4.15 uur!1 Nou echt waar, ik werd om 3 uur wakker en ben gewoon gaan kijken of nog alles oke was. Heerlijk gewoon, toen fles gegeven en ze heeft weer geslapen tot 8.15 uur, daarna weer tot 11.00 uur. Nou, voorbeeldbaby toch? Ik hoop dat ze zo tevreden blijft en dat ze er nu een beetje doorheen is. Ze had gisteren ook 2 keer een poepluier, dat was voor ons ook helemaal nieuw. Dus wie weet, ik durf nog niet hard te hopen. Ben de hele tijd aan het wachten tot het huilen weer begnt, zo stom. Ik ga even boodschappen doen met Sarah, kijken of de foto´s klaar zijn. Liefs ANette
Anette, dat klinkt veelbelovend. En wat blij kun je dan zijn met een paar poepluiers he? Ik hoop echt met je mee en duim voor jullie, dat dit een trend is die gaat doorzetten meid. Wel zo lekker. Niet alleen voor jullie, maar met name ook voor Sarah. Gelukkig kan ik 's middags nog wel gaan liggen hoor, Alyssa gaat aan het begin van de middag nog heerlijk een paar uurtjes naar bed. En als ze er niet slaapt, ligt/zit ze prinsheerlijk met haar knuffeltjes te spelen in bed. Tot nog toe lukt het wel goed om het geslacht van de kleine voor ons te houden. Nog niet iedereen weet dat wij het geslacht al weten, dus het raden en zeuren ernaar is nog niet echt begonnen. Een iemand heeft al wel gezegd dat ze dacht wat het was, maar ze had het mis. Hihi, dat doet me dan weer goed.