T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier zijn de nachten variabel. Hebben deze week 2 nachten achter elkaar kunnen slapen tot 5 uur maar daarna was het weer bal. Dus af en toe een beetje ritme, zeg maar ;)
    Ach ze heeft nog ff.

Inez ik hoop dat je de volgende keer mooie 3dfoto's kunt krijgen, wel zo leuk. Alvast veel plezier bij de 20 weken echo.

Annet klinkt goed, ook al af en toe een leuk nacht!

2. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Lex en An,dat gaat de goeie kant op bij jullie,nu maar hopen dat het zo blijft doorgaan.
    Maar pakken wat je pakken kunt,dat scheelt een hoop.

@Silla,balen dat je zo een last van je rug hebt,maar je moet idd op jezelf letten,als het niet gaat dan gaat het niet hoor.
    Je moet nog ff en het zwaarste moet nog komen,daar heb je een goed lichaam voor nodig ;)

@Inez,jammer dat de echo niet helemaal gelukt is,lekker nu al eigenwijs :)
    Elke zwangerschap is anders zeggen ze ja,maar wat symptomen betreft is het nu hetzelfde als bij mijn jongens,zo goed als geen dingen dus.
    Was bij mijn jongens ook niet misselijk,ik was wel moe..moe...moe!
    Vooral bij mijn 1e,9 maanden lang.
    Bij mijn 2e leek het haast wel minder,maar dat kan ook komen omdat je dan wel door moet gaan.
    Nu is het weer een heel ander verhaal,mijn jongens zijn 9 en 11,die gaan naar school kunnen alles zelf en kunnen mij ook helpen.
    Dus wat dat betreft is het nu niet echt zwaarder,ik weet het niet zeker maar lichamelijk lijk ik het haast wel te merken dat ik wat ouder ben nu :confused:
    Maar ik heb de afgelopen weken geweldige energie,waar ik gebruik van maak en dan s'avonds wel volledig instort hoor.

Ik voel mij eigenlijk erg goed,nu maar hopen dat het zo blijft :D

3. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha meiden daar ben ik weer.

@ An fijn dat je even bij kan tanken zo, wat kijk je dan ineens weer anders naar je meisie he?! Hoop idd dat het zo verder gaat en dat je alleen nog maar kan genieten. Ben benieuwd trouwens naar de foto's van Sarah. Is het wat geworden?

@ Lex ook goed te horen dat het bij jullie lekker gaat. Wat gaan de weken hard he? Demy zal al wel weer flink gegroeid zijn.

@ Sil idd rustig aan doen meis! haha Hoor wie het zegt. Krijg al weken op mijn donder van man lief dat ik veels te veel doe, vorig week nog van mij yogaleraar en nu gister weer van de verloskundige. Mijn bloeddruk is nog net goed maar gaat wel steeds een beetje hoger. Moet ook volgende week weer terug komen. Maar goed tegen een ander is het makkelijker te zeggen dus: DENK AAN JEZELF! ;)

@ Karola, maf he dat je ineens weer zo'n periode hebt waarin je veel energie hebt. Ook bij mij is de vermoeidheid zo goed als weg. Ja aan het einde van de dag weer een beetje, maar ja ik doe, zoals ik al zei, eigenlijk teveel :( :) Verder heb ik ook eigenlijk geen klachten en voel ik me super. Zelfs mijn rug voel ik haast niet meer, geen fysio voor nodig gehad. ;)

@ Inez jammer van je echo maar gelukkig krijg je een herhaling. Ach zo heb je weer een kiekje extra toch? Idd hoor je dat een tweede beeb wel wat zwaarder is, maar dat komt ook omdat je nu een klein purkie hebt lopen die ook aandacht en verzorging wil. Ik zie het bij al mijn vriendinnen hoor. Maar zover ik begrijp voel je je verder aardig goed toch? Lijkt me wel lastig om het geslacht zo geheim te houden, pffffff zou niks voor mij zijn. Ik heb al bijna twee keer de naam van onze uk verraden, hopelijk hebben ze het niet gehoord. Er is in ieder geval niet op gereageerd. 8)

Gister dus idd weer naar de verloskundige geweest. Was nog een heel gedoe. Vorige week echo gehad omdat ze dachten dat ik teveel vruchtwater had en ze niet goed konden bepalen hoe de groei en ligging was. Maar ook gister was het moeilijk te voelen. 2 verloskundige hebben in mijn buik zitten porrten Hmmmmpffffffff en uiteindelijk is er een korte echo weer gemaakt om te kijken of hij al goed lag. En ja hoor, koppie ligt gelukkig keurig naar beneden en was zelfs al een beetje ingedaald. Jippie..........geen keizersnee. Zou daar zo van balen. Hoe pijnlijk de bevalling ook is, ik wil het toch meemaken. Keizersnee is ook niet alles.
    Jochie is overigens nog lekker druk. Maar goed ik moet het dus nu rustiger aan gaan doen...............nou zal mijn best doen hoor. ;) In totaal nog 4 dagen werken en dan begin het verlof. Jippie, kan ik echt even een stap terug nemen want op werk is het nog mega druk met klussen die voor mijn verlof af moeten of overgedragen moeten worden. Ze zullen me nog missen. hihi. Ik hun ook hoor.

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Lex wat is er trouwens met die luierermmer die in je album te koop staat. Is t niks? Ik heb namelijk zo'n ding gewonnen. Jaja ;)
    Maar het leek mij wel handig.

Groetjes Aby

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik vind het niks idd :)
    Had voor beneden van die luierzakjes gekocht van de c1000; 100 stuks 2 euro en die dingen bevallen zo goed, dat ik ze ook voor boven heb gekocht incl een vuilnisemmertje. Stinkt minder dan de luieremmer, valt me echt tegen, had andersom verwacht.

6. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmmmm nou ben benieuwd wat mijn bevindingen straks zijn. Ik hou je wel op de hoogte. :D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij doen ook niet aan luieremmers en ipv luierzakjes gebruiken we gewone boterhamzakjes. Het blijft altijd wel wat ruiken, maar niet zo erg als wanneer je de luier zo maar zonder meer weggooit.

8. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Dat was ook mijn idee :)

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik heb zo´n emmer waar je een vuiniszak indoet en dan moet je zeg maar de deksel omdraaien en sluit ook meteen luchtdicht af, stinkt alleen als je de zak moet verwisselen

Ennnnnnnnnnnn, ik heb de foto´s in mijn album staan........................

Groetjes

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi hoi...

An...zie ik hier de volgende HOLLANDS NEXT TOP MODEL! Wat een scheetje! Mooie fotos hoor.

Verder hier ff een kort bericht van mij!
    Kep vreselijke last van hoofd- en rugpijn. Zo erg dat ik gewoon niet meer weet wat ik met mezelf aan moet, ik weet niet hoe ik moet lopen,zitten,liggen enz enz. Vandaag naar de HA geweest, kreeg gelijk doorverwijzing naar fysio..maar volgens haar is het geen bekkeninstabiliteit. Wel in de "angst" dat ik pas eind van de week of volgende week aan de beurt was bij de fysio (en ik de pijn gewoon niet langer trek) heeft Hugh (mijn vent) even zijn vader gebeld, deze is fysiotherapeut en heeft zijn eigen praktijk en kan dus MORGEN om 10:00 uur al teregt...Niet dat ik zo happy ben dan mijn schoonvader aan me gaat zitten prutsen (kep nou niet zo'n beste band met de schoonfamilie) maar wil gewoon van die pijn af!

Nou ik ga weer ff op de bank ploffen.

O.ja en bloeddruk was ook weer lager dan de vorige keer dus dat was wel weer een geruststelling!

Kus

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, wat een plaatje!

Hoe gaat het nu bij jullie? Kun je al merken dat de nieuwe voeding z'n werk doet? Het klonk vorige week zo veelbelovend.

Sil, fijn dat je morgen al terechtkunt voor fysio. En inderdaad, even door de zure appel bijten omdat het je schoonvader is, maar ... het is voor het goede doel. Sterkte met je rugpijn en hoofdpijn en fijn dat je bloeddruk weer is gezakt.

12. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhhhhhhh An wat een moppie. Prachtige foto's! Wat groeit ze al he?!
    Hoe is het eigenlijk met jouw schouder, is dat nu weg na je bevalling? Moest er ineens aan denken door Sil.

@Sil balen van die pijn, maar schoonvader of niet. Misschien wordt jullie band wel sterker. hihi.

Wat betreft die luieremmer, ik heb deze gewonnen bij een prijsvraag. Anders had ik misschien ook wel een ander genomen. Maar goed we gaan hem uitproberen en ik hou jullie op de hoogte. hihi

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ben terug van de fysio (lees= mijn schoonvader), Hugh (mijn vent) en een kennis hadden me gewaarschuwd voor de harde handen van mijn schoonvader maar...het was HEERLIJK!
    Ik ben heerlijk gemasseerd, tis dat mijn schoonvader zijn klep niet hield anders was ik in slaap gevallen. De rug is nog niet over maar tis echt een stuk lichter! En vrijdag moet ik weer terugkomen.

Maar ik blijf lekker rustig aan doen hoor deze week, ze stikken maar op mijn werk. Toen ik mij nl. ziekmelde kreeg ik weer zo'n ongeintresserde toon en een zucht: Nou ziek dan maar LEKKER uit! Tsssssssssssk ik was te moe en had te veel pijn om hierop te reageren maar later dacht ik...LEKKER? LEKKER? Wat nou lekker? Ik creper van de pijn! EIKEL! Nou ben benieuwd of mijn baas de wet op poortwachter gaat hanteren, ga het nou maar eens bijhouden want hij heeft me NOG NOOIT gebeld om te vragen van hoe of wat. Tssssssssssssk de sukkels maar goed ga weer bankhangen!

Kus

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, goed zo, aan jezelf denken. Heel belangrijk en wat ze op het werk zeggen, dat zal wel.
    Ik hoop dat de schoonvaderbehandeling snel helpt.

Abigail, gewoon die emmer gebruiken, stinken doet het op de een of andere manier toch wel, helaas
    Bijna verlof voor jou, wanneer precies?

Ik moet helaas weer stoppen, dochterlief is aan het brullen, heb haar in bed gelegd maar vind ze niet oke.
    Moet dalijk naar de after-gym, jippie.... schoonmoeder komt in huis, widle haar eigenlijk al in bed hebben maar dat pikt ze meestal in de avond niet. Hoop alleen dat er niet teveel geknuffeld gaat worden want daar word ze weer onrustig van, ben benieuwd.

liefs

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, hoe is het vandaag met je?

Meiden, ik ben toch zo benieuwd naar jullie beebjes.. dat ze nog maar lekker groeien bij jullie.
    Wel blijven genieten he, ook al komen straks de laatste loodjes.

Liefs

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meiden!

An hoe was het gisteravond? En heeft de kleine lekker geslapen vannacht?

Hier was de "verlichting" v/d massage van korte duur. Aan het eind van de middag begon het weer, pffffffffffff vannacht maar weer 2 paracetamol genomen om toch wat uurtjes te kunnen slapen zonder pijn maar rond 5 uur 'snachts begint de ellende weer. Gelukkig geen hoofdpijn meer gehad JOEPIE!

Groetjes

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    pff sil, balen zeg, wanneer moet je weer terug?
    Doe rustig aan en paracetamol kan geen kwaad!

Ja, lekker geslapen, we hebben Sarah om 23.15 in bed gelegd en ze werd pas weer om 4.00 wakker, toen was het wel even huilen maar om 5 uur lag ze weer in bedje.
    Zo apart, ze wordt wakker van de wekker, grrr. Mijn vriend moest om 5.45 uur op en zij dus ook wakker, en huilen. Maar ja, was zo weer stil.
    Is al de hele week zo.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vrijdag ochtend weer naar de fysio! Gelukkig!

Slaapt Sara ook nog bij jullie op de kamer? Mss moet je vriend gewoon later beginnen whahaha!
    Maar gelukkig huilt ze maar kort toch?!
    Maar ze heeft vannacht dus wel lekker geslapen goed zo! En dat zal nog met ups en downs gaan hoor. Mijn beste vriendin gilde eerst nog hoe heerlijk het was dat haar kleine al zo lekker door sliep, nu vind meneer het weer leuk om gewoon snachts een paar keer te komen. Het zijn fases maar goed hoe dan ook...het komt goed!

Ik ga mijn boodschappenlijstje schrijven voor mams die komt zo ff langs om het op te halen en boodschappen doen. Want ik trek het niet.

Best jammer dat ik zo'n pijn heb, want vanavond hadden we een afscheidsdineetje met mijn liefste collega, maar ja het is niet anders en gelukkig begrijpt ze het. Ze gaat met haar hele afdeling en ik mocht extra mee, maar ja haar afdeling = PERSONEELSZAKEN hihihi kan dus ook niet stiekum mee whahaaha. Dus we gaan daarna nog daten met elkaar en vind ik ook veel leuker!

Latersssssssssss

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An vandaag nog en dan volgende week nog 1,5 dag. Dan mag ik languit met mijn benen op de bank. Begin nu ook een gezonde spanning te krijgen voor de bevalling. Begrijp ik nu goed dat Sarah het wel wat beter begint te doen dan voorheen. De periodes van huilen zijn minder vaak toch? Zou wel lekker zijn. En een avondje afther gym voor jezelf is ook niet verkeerd.

@ Sil balen van die pijn joh. Kan je niet gaan zwangerschapszwemmen of zo om je spieren een beetje los te houden? Ik roep ook maar wat hoor. :( :D

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    An, wat geweldig dat het deze week allemaal zo goed is gegaan. Houden zo!

Sil, helaas nog steeds last van je rug, maar wel van je hoofdpijn af. Heel goed dat je de boodschappen even door een ander laat doen. Al is het overdragen van je eigen dingen altijd best wel moeilijk, weet ik uit eigen ervaring.
    Hoe is het eigenlijk met je kat? Is hij al weer terug?

Aby, wow, jij zit al weer lekker dicht bij je verlof. Nog maar een paar daagjes werken. Het wordt voor jou nu ook steeds spannender meid!

Gisteren de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles goed met onze kleine uk. Ook nu was het doordat de kleine erg beweeglijk was en er zo nu en dan wat lastig voorlag voor de echoscopiste soms wat moeilijk om alles goed in beeld te krijgen (hihi, vervelend hoor, wat extra echotijd), maar het is allemaal goedgekomen. En gelukkig zag het er allemaal prima uit. Hoewel ik me gek genoeg om de 20 weken echo eigenlijk helemaal niet druk heb gemaakt, ben ik wel opgelucht dat alles er goed uitzag.

Deel Deze Pagina