T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby..thanks 4 the tip maar IK HAAT zwemmen hihihi ik vraag vrijdag wel of er niet ewat oefeningen zijn die ik kan doen. Enne Aby...bijna VERLOF! Ohhh wat heerlijk!

Hi Inez...de kat is nog steeds niet terug! Pffffffffff ik mis hem nog steeds maar het enige wat ik nu nog doe is de "vermissingssites" in de gate houden, ik weet het anders ook niet. Fijn om te horen dat het goed gaat met je kleine uk! Heerlijk he om weer ff te spieken hoe het de kleine vergaat!

Groetjes Sil

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ergens best grappig dat ze zo allemaal een tijdstip hebben dat ze gewoon echt niet naar bed willen. Zo wilde Alyssa van het begin af aan aan het einde van de middag pertinent niet naar bed. Op een gegeven moment heb ik haar toen maar in de box gelaten. Deed ze even een hazeslaapje en lag daarna prins(es)heerlijk om zich heen te kijken.

Sil, wat vervelend dat de kat nog steeds niet terug is. Kan me goed voorstellen dat je hem nog steeds mist. Hoop voor je dat hij alsnog terugkomt.

En ja, spieken hoe het de kleine vergaat verveelt nooit.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sil wat naar die rugpijn! IK hoop dat je schoonpa wat oefeningen voor je heeft zodat het draaglijk blijft. Dikke knuf en laat ze maar lullen op je werk!

Inez super meid dat de 20weken er goed uitzag!

Aby ook met jou alles oké?

Karola hoe is het met jou?

Annet fijn dat ze jullie af en toe wat langer laat slapen. Dat zal vast wel af en aan zijn aankomende tijd. Demi heeft de ene keer ook een betere nacht dan de andere keer..

Demi zit midden in haar 2e sprongetje. Ze is vreselijk huilerig en overstuur af en toe, zo sneu!
    En nou moet ze vandaag ook nog dr eerste prikjes. Ik hoop maar dat ze daar neit al te naar van word....

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, de eerste prikjes, al weer een mijlpaal voor jullie kleine meid. Tegenwoordig worden ze er minder beroerd van dan vroeger, maar het blijft verschillend van kind tot kind. Alyssa heeft er nooit zo heel veel last van gehad. Het enige wat ik de eerste paar keren na een prikje aan haar merkte, was dat ze de rest van de dag meer sliep dan anders, maar dat kan natuurlijk ook van de indrukken en emotie van het prikken zijn geweest.

Hoop dat Demi er ook weinig tot geen last van heeft gehad.

Dat van die sprongetjes om de zoveel weken heb ik inderdaad ook gelezen. Moet zeggen, dat ik me eigenlijk niet kan herinneren of Alyssa daar ook last van heeft gehad. Als baby heeft ze sowieso weinig gehuild. Het enige wat ik me kan herinneren is dat ze de eerste 2 weken toen m'n man weer aan het werk ging na haar geboorte, overdag erg jengelig is geweest, maar daarna was dat ook weer over.

5. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Getverderrie, ga ik gister weer naar de VK voor mijn bloeddruk, die overigens het zelfde was dus nog niet om mijn zorgen over te maken, kijkt ze gelijk weer ff naar beeb. En wat denken jullie................was vorige week nog het verhaal dat hij keurig met zijn koppie naar beneden lag en al iets ingedaald....................ligt ie nu weer mijn zijn koppie naar boven. STUITLIGGING DUS! :( :cry: Dus volgende week wéér terug om te kijken of hij misschien toch nog gedraaid is die draaikont en anders gaan ze zelf proberen hem te draaien. :confused: T kan ook niet gewoon gaan. Maak me er nu toch wel een beetje druk over merk ik, want ik zou het echt niks vinden om met een keizersnede te bevallen. Bedoel als ik het dan toch mee moet maken dan echt! Nou ja blijf maar hopen dat ie nog er nog een keer ondersteboven van raakt. haha.

@ Inez ik had dat ook hoor met die 20 weken echo. Maakte me er niet druk om, maar was toch opgelucht. Je kan als moeder geloof ik niet genoeg bevestiging krijgen dat het goed gaat met de uk.

@Lex succes met Demi (2 maanden alweer) en dr prikjes. Hoop dat het mee valt.

Trouwens Jij, Sil en Karola schieten ook lekker op zo! Top

Nou ga weer even rustig in aan doen in het kader van bloedruk stabiel houden.

Fijn paasweekend allemaal.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Aby,

Wat een woelkont in je buik! Balen dat ie in een stuit ligt maar mss draait ie nog?!
    Nou doe lekker rustig aan, ik doe dat ook hihihi.

Liefs Silla

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, hoop met je mee dat de kleine zich nog weer omdraait. Het kan nog. Doe maar lekker rustig aan meid.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    de hoop op verbetering is weer weg, is weer huilen hier. Sarah is stil als ze bij ons is maar als we haar in bed leggen of in de wandelwagenbak is het huilen. We laten haar dan wel liggen maar het huilen houdt dan zomaar een uur aan. HELP wat moeten we ermee?
    Zo raar, in de nacht doet ze het best goed maar overdag is nu een ramp.
    Nu is ze ook aan het krijsen. Niet normaal meer.

Inez, altijd fijn een goede echo, en weer even jullie kleine uk mogen bewonderen. Heerlijk.
    Hoe is het met het kamertje? En al flink spullen aan het kopen?

Abigail, nog maar 1,5 dag, aftellen zeg en dan lekker genieten en uitrusten voor de bevalling. Echt, die weken zijn zo om (klinkt wel heel cliche maar is echt zo)
    En een eigenwijs kindje, zeg maar snel dat ie zich weer om moet draaien. Zal vor je duimen.

Lexie, hoe is het gegaan met de prikjes? Heeft ze er veel last van gehad of viel het mee?

Sil, doe je nog rustig aan?

Ik ga even koffie zetten, krijgen zo bezoek.

Liefs en fijne paasdagen Anette

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi An, is mss inbakenen niets voor Sarah?
    Of zo'n hangmatje in de box?
    http://www.onrustigebaby.nl/Home.html
    Misschien staan op deze site wel wat dingen wat je kunt proberen.

Hier gaat het redelijk, net op de bank wakker geworden na een mini tukkie, tranen in mijn ogen want mijn rug doet weer zeer! Man wat een ellende! Maar goed het hoort erbij laten we maar zeggen.

Veel succes An.

Kus Silla

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, inbakeren, daar hebben we het over gehad bij het consultatiebureau maar zou niet veel zin hebben volgens de arts.
    En een hangmatje hebben we al...............
    Maar ik zal eens op de site kijken, bedankt.

Balen zeg van je rug en een osteopaat dan?

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hee Annet wat naar dat het weer mis is met Sarah!
    Demi is ook weer ontroostbaar de laatste dagen, een en al darmkrampjes, zo sneu.
    Snachts maakt ze er nu ook een potje van, komt rustig 3x en na de 3e keer neit meer slapen alleen maar brullen. Pfff ben blij dat mn man ook vrij is dit weekend, want anders zou ik het ff niet trekken, hoor.

Op zich heeft ze van de prikjes niet echt last gehad, geen verhoging opgemerkt ofzo. Alleen de darmkrampjes blijven erg vervelend, maar dat heeft neits met de prikjes te maken.

Sil wat vervelend voor je die rugpijn. Ik hoop dat je gauw weer wat beter gaat voelen!

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    meiden,

ik heb eecht jullie hulp nodig, ik weet het niet meer.
    Sarah huilt veel, echt veel. Wat we ook doen.
    Dag van vandaag:

om 7 uur wakker voor de fles, daarna een uurtje later proberen te laten slapen, is dus huilen. Na 20 minuten bed uit en bij papa leggen, rustig.
    om 9 uur even bij mij liggen, slaapt, leg haar in hangmat. Helaas moesten we weg, dus in maxicosi om 10 uur. Om 11.15 huilen, dus fles. Valt in slaap dus in bed gelegd, helaas weer wakker en huilen. Toch laten liggen, om 13 uur (ruim 45 minuten) later weer uit bed, op de bank en wordt rustig.
    Om 16 uur weer de fles, niet bij ons weggeweest want dan is het huilen... Om 17.30 in bed gelegd omdat ik het nu echt moe begin te worden. Daar ligt ze nu nog, en nog steeds huilen. ALs ik ze oppak wordt ze rustig en dan leg ik haar weer neer (ga af en toe even kijken en hou dan handje vast, wordt ze rustig van). Maar huilen is de hoofdzaak hier.
    Help, wat moeten we nu?
    ZIjn niet echt krampjes meer want als ze bij ons is heeft ze er geen last van dus dat is raar.

ik dacht, laat ik dit eens opschrijven, ga nu een dagboekje bijhuden met alles. Misschien kunnen we iets ontdekken

Lexie, via de site van Sil (de link) heb ik een flesje besteld waar geen lucht bij komt kijken, Nu zie ik dat er in het flesje veel lucht zit en Sarah laat noga veel scheetjes, dus ik hoop dat dat met die fles minder wordt. Niet goedkoop maar ik wil het toch proberen

13. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ oh An ik heb echt met je te doen. Is een draagdoek niets zodat ze lekker tegen je aan kan liggen. Door je hartslag worden ze dan rustig. Een nichtje van ons had ook nogal last van een huilbaby en bij haar hielp het enorm en dan misschien in combinatie met het flesje. Kijk eens op www.draagdoek.nl Met zo'n doek kan je toch redelijk uit de voeten terwijl je je handen vrij hebt. Je mag er alleen niet mee fietsen, koken of autorijden, maar goed in die periode kan manlief het even overnemen. ;)

Zit je nog wel bij de Osteopaat? Wat ik laatst las over huilbaby's is dat het ook voor kan komen dat er door de kracht van de geboort een wervel scheef iks gaan zitten waardoor baby's veel huilen omdat ze pijn hebben, misschien moet je eens langs een manueel arts of zo? Hier wordt meestal het laatste naar gekeken maar komt vrij veel voor.

En anders.................................... :( :) ...........zou ik het ook niet weten. Weet de verloskundige of het consultatiebureau niet nog wat tips.

Meid dikke knuf en heel veel sterkte.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    jeetje An,

Mss wat Aby zegt een draagdoek? En krijgt ze wel genoeg voeding, niet lullig bedoelt hoor, maar ik weet v/d verhalen van mijn moeder dat ik ook veel huilde als baby maar dat ik gewoon niet genoeg had aan de voeding die ik (volgens de boekjes) zou moeten krijgen. Dus heeft ze me gewoon beetje bij beetje meer voeding gegeven en dat ging prima. Maar goed anders idd ook ff met het consultatiebureau bespreken.

Oh er schiet me nog wat te binnen, heeft ze een knuffel? Als blijkt dat ze zich prettig voelt als jullie vlak bij haar zijn, zouden jullie met haar "lievelingsknuffel" moeten slapen, zodat de knuffel jullie lichaamsgeur heeft. Mss dat ze daar ook rustiger van wordt, hebben jullie geen knuffel neem dan een hydrofyldoek of een andere omsladoek en doe daar precies hetzelfde mee.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt meis...
    En je moet maar zo denken...nooit geschoten is altijd mis!

Dikke knuffel

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoeveel te laat was Sarah ook al weer geboren, of was ze te vroeg?
    Kan eht neit zijn dat ze in dr 6wk sprongetje zit?
    Dan hebben ze ook enorme behoefte om bij mama te zijn. En dat merk je oa idd aan het feit dat ze rustig zijn als ze bij jou liggen en niet als je ze weglegt.

En als ze idd veel scheetjes laat, dan zit haar dat ook dwars hoor! Bij Demi kunnen we dat heel goed merken, die huilt, laat een scheet en is dan weer even rustig tot de volgende scheet. Daar hoeft ze dus niet persée haar beentjes voor op te trekken.
    Dus dat zou het ook ngo kunnen zijn.

En idd wat sil zegt, iets met jullie geur bij haar leggen wil ook weleens helpen.

Demi heeft na een paar dagen en nachten flink brullen van de krampjes eindelijk weer een goede nacht gemaakt. Vanacht kwam ze rond 4 uur en rond half 7 werd ik wakker omdat ze lag te kletsen. (en niet huilen dus!) Ze zal wel wat bij te slapen hebben, ze slaapt nu ook al weer.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    na een slechte dag een super nacht. Dat dan weer wel. Gisteren om 23.00 uur laatste fles en toen pas weer om 4.30. En dan nu weer. Heerlijk gewoon. Misschien toch laten huilen overdag?
    Gisteravond heeft ze ook als een blok geslapen, zonder mama of papa. Raar he.
    We hebben besloten om een soort dagboek bij te houden en we ehopen zo tot een oplossing te komen.
    Zijn sinds gisteren ook sab simplex gaan gebruiken, wie heeft daar goede/slechte ervaringen mee?

Ik weet het niet, een draagdoek hebben we maar ik heb nu al zo´n last van mijn schouder dat ik dat ding niet kan tillen met Sarah erin (zonder haar geen probleem maar schiet niet op)

Lexie, bij jou dus ook last van krampjes. Vervelend he. Ik vind het ook gek dat ze daar nog niks op hebben gevonden. Iets om de darmrijping te versnellen of zo.

Sil, meer voeding gaan we vandaag proberen.

Voor iedereen hele fijne paasdagen en ik ga in bad voordat het water me tegemoet komt.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, wat vervelend toch meid, dat Sarah toch weer zo'n last heeft van haar darmpjes. Het leek even weer zo goed te gaan en dan nu toch weer last.
    Ik zou je niet durven zeggen wat je verder nog zou kunnen doen. Zelf zou ik het toch ook nog proberen met inbakeren, ook al zou een arts tegen me hebben gezegd, dat de kans niet groot is dat dit zal helpen. Maar ik zou zoiets hebben van als ik het niet probeer, weet ik ook niet of het helpt of niet.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hé dames, wat ik me zomaar ineens afvroeg...
    Waar gaan we kletsen als we allemaal bevallen zijn?

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    we kunnen een nieuw topic openen bij de mama´s. Lijkt me wel leuk om toch contact te houden, wat denken jullie?
    Dan kunnen we deze misschien afsluiten.

Inez, ik snap niks meer van ons meisje, gisteren echt huilen en huilen. nu ligt ze tevreden maar wakker in haar bed. Ik denk niet voor heel lang maar ja, ik probeer toch om haar zoveel mogelijk in bed te leggen, daar hoort ze ook vind ik.
    Gisteren heb ik haar om 23.30 in bed gelegd, ze werd vannacht rond 2 uur wakker maar is weer in slaap gevallen en om 4.30 had ze honger. Netjes zou ik zeggen maar ze was natuurlijk ook helemaal uitgeput van gisteren.
    Ik hou nu een dagboekje bij, eens kijken of een patroon zichtbaar is.

ze begint te huilen, ik ga even mijn haren fohnen voordat het alarmfase 2 is.

Doei

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    We zouden inderdaad een nieuw topic kunnen openen bij de mama's. Zou het ook wel leuk vinden om toch contact te houden.

Anette, ik kan me wel voorstellen dat je er niet veel meer van snapt nu. Goed idee om in een dagboek bij te houden hoe het gaat, wellicht kun je er een patroon in vinden.

We zijn gisteren op kraamvisite geweest bij ons kleine neefje. Wat heerlijk om weer even zo'n klein hummeltje vast te kunnen houden. Had wel weer een beetje last van m'n hormonen gisteren. Zie je zo'n kleine baby van een paar weken, krijg je tranen in je ogen en dat werd er niet beter op toen ik hem in m'n armen kreeg. Ik denk dat ik me ineens besefte, dat het voor ons nu toch ook steeds dichterbij komt en dat het deze keer dan toch ook echt gaat gebeuren. Maar het was wel even een mooi moment. Een baby in m'n armen en een baby in m'n buik.

Deel Deze Pagina