T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, nog even wachten en je hebt zelf zo´n klein mensje in je armen, heerlijk toch?

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An hopelijk levert het dagboekje wat op meis. T lijkt me knap lastig allemaal.

@Inez, raar he dat emotionele gedoe. Ik merk dat ik er vooral de laatste weken heel erg last van heb. Kan ineens in de supermarkt lopen, de kleine voelen en zo'n gelukzalig gevoel krijgen dat de tranen in mijn ogen schieten. Raar hoor dat je al zo van zo'n menneke in je buik kan houden.
    En ja andere schattige baby's maken het er niet beter op. hihi Die raken gevoelige snaren.
    Voor mijn hubbie is het nog steeds onwerkelijk die loop regelmatig het kamertje in, waar nu ook van die kleine leuke pakjes hangen, komt er verdwaast uit. Kan zich niet voorstellen dat het straks voor echies is. Nou hou je maar vast. He An en Lex? ;)

Contact houden met jullie na de bevallingen?! Dacht het niet! ;) Tuurlijk, ben nu nieuwsgierig hoe het allemaal verder gaat. Al met al zitten we straks al bijna een jaar bij elkaar of zo?

Zou me eens in andere topics moeten verdiepen om te zeggen waar we terecht kunnen.

Sorry heb nog geen foto's van kamertje..........pas als het bedje staat en luxaflexjes hangen mogen jullie loeren. gnagna Nog even geduld, we zijn er bijna ;)

3. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hey meiden!

Volgens mij ben ik al een tijdje niet geweest,ben zo druk,sorry,sorry!
    Mijn broer was in Nederland voor een week en er word hard gewerkt aan de babykamer/meubels.
    Dus ik ben druk met schilderen en doen en dan loopt mijn huishouden in de soep dus ben ik daar weer druk mee.
    S'avonds ben ik te moe om te reageren hier,maar lees wel steeds hoe het met jullie gaat hoor.
    Mijn vriend heeft het ledikantje afgemaakt het weekend,dus na wat voorwerk de afgelopen dagen kan ik het vandaag in de grondverf zetten en het word zoooo mooi :D
    Verder voel ik mij heel erg goed en blij.

Met de gelukkig nog zwangere onder ons gaat het goed begrijp ik,lekker emotioneel,hihi...ikke nergens last van hoor :p
    En met de verse mama's gaat het met ups en downs begrijp ik,het is ook zoeken naar hoe of wat en het lijkt mij heel moeilijk als je op een gegeven moment niet meer weet hoe of wat.
    Sterkte meiden en veel plezier!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, schiet nou eens op met die foto´s........ haha, maar schiet lekker op dus. Deze week je laatste week, spannend hoor.
    En onwerkelijk? Jep, vond ik ook maar went snel. Alhoewel, ik moest wel heel erg wennen aan het feit dat niet jij maar die kleine uk het tijdschema in uis bepaald maar dat zit hier nu wel in het systeem. Word zelfs al wakker voordat ze de fles moet hebben.
    Geniet nog even van je werk, en dan echt gaan genieten van je verlof.

Karola, ook bij jou ben ik zeer benieuwd naar de foto´s. Het enthousiasme spat van het scherm, leuk!

Sil, hoe is het met je rug?

Ik ga vanmiddag met Sarah naar de huisarts, ze denken toch aan reflux (wat ik zelf al een aantal keren aan heb gegeven maar werd niets mee gedaan). ben benieuwd.
    Ons meisje ligt nu ook ingebakerd, ziet er zo schattig uit. Zal een foto maken.
    Hoop dat ze zo meer aan haar slaap toekomt.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

An, succes straks bij de Huisarts, mss is het idd reflux maar dat kan verholpen worden dus mss wordt ze een stuk rustiger.

Karola Fijn om weer eens wat van je te horen en dat het lekker gaat!

Aby, ben errug benieuwd naar de foto's!

Hier lijkt de rug steeds erger te worden en dan de gedachte dat ik nog een kleine 16 wkn moet !
    Volgende week een paar uurtjes proberen te werken maar zie er als een berg tegenop!
    Gister naar de gyn geweest, alles is weer toppie met DD en mijn bloeddruk en urine waren ook goed dusss wat DAT betreft...mag ik niet klagen.

Groetjes

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, succes bij de huisarts. Als het inderdaad reflux zou zijn, is het inderdaad te verhelpen. Ben benieuwd naar de bevindingen van de huisarts.

Sil, fijn dat je bloeddruk en de waardes in je urine goed zijn, alleen wel flink balen van je rug. Fysio heeft dus helaas nog het het gehoopte resultaat geleverd.

Aby, foto's ....... Ben zo benieuwd naar het kamertje van jullie kleine knul.

Karola, jullie zijn ook al zo druk geweest met het kamertje. Ben ook benieuwd naar jouw foto's.

Omdat we de belastingaangifte in orde moesten maken en de laatste boekhoudkundige dingen daarvoor moesten doen, is er hier afgelopen weekeinde helaas niet geklust. Maar vorig weekeinde is er gelukkig al wel heel veel gebeurd. Een groot gedeelte van de isolatie is al gedaan en de eerste wand is gegipst. Dus ... ook hier wordt net stilgezeten wat dat betreft.
    Ben ondertussen wel bezig met bedenken hoe de nieuwe kamer van Alyssa zal gaan worden. Ook leuk.

En ik ben nog op namenjacht voor de kleine. Moeilijk hoor. Vind het nu veel moeilijker dan met Alyssa. Toen had ik al snel een paar namen die mannetje ook leuk vond, maar deze keer is hij niet echt enthousiast over de namen die ik leuk vind. Nou ja, we hebben nog een maandje of 4 de tijd, dus dat komt vast wel goed.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh Inez, ineens heb je een naan, echt waar. Wij hebben ook lang getwijfelt en ineens hadden we het. En twee kamertjes uitzoeken en inrichten, leuk leuk. Allemaal leuke spulletjes............

Sil, niet gaan werken dan! Aan jezelf denken en aan dd. Echt, dat is veel belangrijker dan wat dan ook.

Haha, ligt Sarah ingebakerd, hoor ik een gekreun en gesteun beneden ga ik kijken zie ik een armpje uit het doek steken.......... niet de bedoeling lijkt me. Hoezo eigen willetje

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An een wattus? Reflux, wat moet ik me daar bij voorstellen?

@ Karola fijn om toch weer wat van je te horen, begon me al een beetje zorgen te maken. Maar alles gaat goed begrijp ik, lekker. Leuk he dat werken aan babykamer en meubeltjes. Ben benieuwd hoe het wordt.

@ Inez dus nog ook flink aan de klus en zo blijven we allemaal bezig haha. Namen verzinnen.........hmm hou maar op. Bij ons heeft het ook even geduurd, maarrrrrrrr we hebben dr een. Hebben de letterjes al gekocht om op zijn kamertje te hangen. Tuurlijk doen we dat pas als ukkie er is. :-$

@ Sil balen van die rug joh. :rolleyes: Fysio helpt dus niet. Hmm al aan Mensendieck cursus gedacht, misschien is je houdig verkeerd.

Ik ben vandaag weer naar de VK geweest.

- bloeddruk goed
    - hoop info gehad
    En..............jawel veer een VIP behandeling
    Twee verloskundige weer in mijn buik zitten porren :( , ik had zelf al het vermoeden dat die draaikont van ons nu goed lag, voelde de voetjes weer onder mijn ribben en beide bevestigde dat maar wilde voor de zekerheid toch nog even een echo. Dat was mooi want de echoscopiste had even tijd (was lunchpauze), dus mijn verloskundige mee want die wilde ook wel wat leren van haar collega. Gevolg..............een uitgebreide echo met veel info, weer een paar prachtplaatjes en een hoop lol met zijn drieen. haha :D In ieder geval, ons ukkie ligt nu toch goed, koppie naar beneden en pootjes omhoog en is nu echt ingedaald. Pffffffff dat voelt goed. Hoeft ie niet gedraaid te worden, want dat schijnt ook geen pretje te zijn. Morgen laatste ochtendje werken en dan genieten van mijn verlof en afwachten. Ben dr klaar voor hoor. haha

Knuf Aby

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Aby, goed om te horen dat je kleine boef uit zichzelf gedraaid is en wat super zeg zo'n VIP behandeling! Maar ja je draagt ook een VIB ;)

Mensendieck, toevallig net over gebeld! DIE ZITTEN VOL TOT JUNI!
    Ik wordt nog wel even terug gebeld mss dat ik op individuele basis plek is maar goed ik heb het in elk geval geprobeerd.

Laters!

10. angelnbarca

15 feb 2008
    8
    0
    0
    Barcelona
    Leuk te horen dat het met iedereen goed gaat! Ik ben 2 weken geleden naar het ziekenhuis geweest om een echo te maken en alles lijkt goed te gaan - dat mag ook wel een keertje - niet..

Ik zit deze week in Nederland (zonder papa - snif snif) maar kan niet wachten om weer terug naar Spanje te gaan - wat koud hier ... brrr

Mijn baby schijnt 7,1 centimeter te zijn en ze zeide dat ik 1 week eerder was dan dat ik dacht - dit betekent dat het nu een grote baby is - leuke vooruitzichten op de bevalling - oei

Verder voel ik me goed - geen kwaaltjes - buik begint te groeien - ik ben over de 12 weken heen maar nog steeds niet helemaal gerust gesteld - Ik weet niet of het echt kan genieten na 5 miskramen te hebben gehad of wanneer dat genieten begint

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @angelnbarca - Welkom in ons koude kikkerland. Brr.
    Heerlijk dik over de 12 heen, maar kan me voorstellen dat je onzeker blijft, denk dat we dat allemaal gehad hebben. Maar je beebje doet het blijkbaar goed, dus laat dat je geruststellen. Eens moet het toch goed gaan en je bent al een aardig eind op weg. Komt goed meis. ;)

@ Sil hmmmmm hebben ze geen mensendieckcursus via je verloskundige of zo. Je hebt van die speciale zw-cursussen. Ik weet toevallig dat ze hem bij ons geven.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik loop in het ziekenhuis bij de Gyn. Maar ook daar hebben ze een behandelcentra waar o.a. zwangerschapsbegeleiding gegeven wordt, via hen heb ik dus geprobeerd aan te melden maar ja die zitten dus vol hihi.

Angel, wat goed om te horen dat de kleine het goed doet!

Groetjes

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hen nog 2 folders over Zwangerschapsyoga, ga daar maar ff naar toe mailen om te kijken of ze daar plek hebben.

Tja moet toch wat....

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben NIET vooruit te branden vandaag!
    Slecht geslapen vannacht (zeg maar niet eigenlijk) weer vroeg wakker en net weer wakker geworden uit een diepe slaap. En...ik heb nergens zin in bleh!

Ga me maar snel ff opfrissen en toch maar ff naar de buurtsuper lopen voor frisse lucht.

Oja net een mailtje gehad en vanaf maandag zit ik in een Yoga klasje...ben erg benieuwd. Ben nogal een scheiterd om dat soort dingen alleen te doen hihihhi. Maar goed tis ter ondersteuning van de rugklachten dusssss ik MOET gewoon mijn schouders eronder zetten!

Greetz

15. deppjuh

deppjuh Nieuw lid

13 feb 2008
    2
    0
    0
    wat ik me af vraag..
    komt er bij elke miskraam bloedverlies voor?
    ook als het hartje niet klopt ofzo?

groet

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja deppjuh altijd bloedverlies

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Angelnbarca, wat fijn dat je nu over de 12 weken heenbent. Dat gaat helemaal goedkomen meid. Maar inderdaad, het zal wel even wennen zijn om weer even in ons koude kikkerlandje te zijn.

Sil, kan me voorstellen dat het allemaal wat extra pittig is nu je zo'n last van je rug hebt. Hopelijk merk je snel verbetering met de fysio en helpt de yoga je ook verder op weg.

Ik ga deze keer geen zwangerschapscursus doen. Heb met Alyssa 2 privélessen van samen bevallen gedaan. Heb daar nog een soort van instructieboekje van en dat ga ik eerdaags nog maar weer eens even doornemen. En gek genoeg staat veel van wat ons toen is verteld nog vrij helder voor de geest. Al heb ik er met mijn bevalling toen weinig aan gehad, aangezien ik amper weeënactiviteit heb gehad en Alyssa met een spoedkeizersnee is gehaald.

Ga wel naar zwangerenzwemmen zodra het zwemmen met Alyssa niet meer lukt. Maar dat is meer voor de ontspanning.

Deppjuh, bij een MK heb je inderdaad altijd bloedverlies.

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou het is begonnen.......................................vandaag de eerste echte dag van mijn verlof! :( :) Raar hoor om gister zo'n dag af te sluiten, heb het gevoel dat ik maandag gewoon weer naar mijn werk ga. hihi

@ Sil denk dat iedereen het lastig vind hoor om zo'n stap alleen te nemen, maar je moet maar zo denken. Ze gaan daar allemaal alleen naar toe. ;) En als je het eenmaal gedaan hebt..........

@An.....................hoe'st ie met de kleine, nog wat rustigere dagen gehad nu je met inbakeren begonnen bent?

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    angelnbarca, fijn dat het goed gaat. Je bent over de 12 weken heen maar ik kan me de zorgen wel voorstellen hoor. Probeer ervan te genieten, ga lekker shoppen voor jou en de kleine.

Abigail, VERLOF, jippieeeeeeee, en nee, je gaat niet naar je werk maandag. DAt gevoel had ik ook.
    Geen wekker zetten, lekker doen waar jij zin in hebt. Genieten meid.
    Reflux is het terug geven van voeding omdat het maagklepje nog niet zo goed sluit. Daardoor raakt de slokdarm geirriteerd en dat doet zeer.

Gisteren al bij de kinderarts geweest en we hebben zantac gekregen om zo eenbechermend laagje om de maag en slokdarm te krijgen zodat ze niet meer zoveel pijn heeft als ze voeding opgeeft. Nu maar hopen dat het helpt.
    De arts gaf aan dat we Sarah 24 uur konden brengen om zelf een beetje tot rust te komen. Ik denk wel dat we dat gaan doen. Gisteren 2 keer bijna flauw gevallen. Voe me ook echt niet goed, duizelig en lijkt of alles langs me heen gaat.
    Dus een dagje bijtanken kan geen kwaad denk ik.
    ook zijn we erover aan het denken om haar nu al 1 dag in de week naar het kinderdagverblijf te brengen. mAar we wachten eerst af of de medicijnen aanslaan.

Inez, dat zwemmen lijkt me echt heerlijk, ik heb er spijt van dat ik dat niet heb gedaan.

Ga me snel douchen nu, dochterlief wordt wakker en ze heeft zo lief naast me geslapen.....

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Aby...JOEPIE!
    Lekker genieten meis, en ik heb gelezen dat je in die periode ook ECHT rustig aan moet doen omdat je straks voor en na de bevalling alle energie nodig hebt!

An, jeetje meis pas je wel een beetje goed op jezelf. Is je bloeddruk wel goed?
    Ik hoop voor je dat Sarah's medicijnen goed aanslaan.

Het wonder is geschied, P&O heeft mij UIT ZICH ZELF! gebeld. Ik moet dinsdag ochtend voor gesprek komen bij hen en mijn leiddinggevende, en ik heb ALSNOG een gesprek aangevraagd met de ARBO maar die gast is er pas in de 2e week van APRIL ?
    Ik ga gewoon echt aangeven dat ik het niet ga trekken hoor het werk, hoe graag ik ook wil.
    Gisteravond gekookt voor mams en mijn mannetje, zelf kon ik daarna geen hap door mijn keel krijgen omdat ik zo'n pijn had in mijn rug? En dan heb ik nog niet eens de "Herman den Blijker" uitgehangen in de keuken, gewoon simpel PASTA! Belachelijk gewoon die pijn.

Maar goed ga weer afsluiten want ik moet nu naar de fysio...

Groetjes

Deel Deze Pagina