T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes,

Lex...alweer een beetje aan de beterende hand?

An...hoe is het met Sarah?

Inez...wat heerlijk dat je weer ff naar je kleine hebt kunnen kijken!

Karola...ben je alweer helemaal de oude

Aby....ook al zo'n drukte maker in je buik, zoals je weet ikke ook, nu maar hopen dat wanneer ze geboren zijn wat rustiger zijn hihihhihi.

Hier is het hetzelfde...al 2x een paar uurtjes gewerkt maar pffffffffffffff daarna ben ik niet te genieten, zo'n pijn en zooooooo moe. En dan nog es zo'n druktemaker in mijn belly.
    Er veranderd weinig qua rugklachten maar goed begin er wel aan te wennen.

Liefs Silly

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hallo dames,
    Nou ben vandaag weer aan het werk gegaan, dus het gaat wel weer. Dank voor het medeleven.

Aby ik ben toch zo benieuwd wanneer het bij jou gebeuren gaat en hoe alles zal lopen!

Leuk die verhalen over druktemakers in de buik. Het lijkt hier al zo ver weg dat ze in mn buik schopte ipv tegen mn buik ;)

Fijne avond allemaal!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even een ego bericht van mij, heb het even helemaal gehad met mijn vriend.
    Is best veel weg in de avond en ik zit al de hele dag met een jankend kind en dan in de avond ook nog eens een keer. Ligt nu ook te huilen maar ik heb echt geen zin om weer de hele avond met haar op de arm te zitten omdat ze anders niet stil is.
    En dan, omdat ik nog verlof heb, doe ik in de nacht de voeding en 1 keer in het weekend niet. Ik ben echt kapot gewoon. Maar ja, als ik dat aangeef zegt hij alleen dat ie het begrijpt en dat ie het ook niet leuk voor me vindt. En dat ie het niet goed vind dat ik weer ga werken omdat ik er een beetje doorheen zit, maar ja, wat moet ik dan?

Sorry maar morgen denk ik er vast weer anders over maar voor nu ben ik het echt even zat.

Dus morgen reageer ik weer op jullie

Liefs Anette

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ach wijffie kan me zo voorstellen dat je er van baalt!
    Ik ben gezegend met een man die veel van de zorg op zich neemt op momenten dat hij het kan. Hij is savonds wel weg, maar sochtends zorgt hij voor haar (als ik werk) en als hij vrij is doet hij ook veel, zodat ik dan ook even kan bijtanken.
    Maarja Demi huilt niet zoveel als Sarah denk ik. Op het moment heb ik ook het idee dat de darmpjes bijna nooit meer zeer doen, dat scheelt ook de helft. Van het weekend was ze wel een dag ontrootstbaar, maar dat was ws een sprongetje en dat is gelukkig allang weer over.

Maar kan me je gevoel heel goed voorstellen meis.
    Ook de nachtelijke voedingen, die neem ik voor mn rekening en ik merk dat die gebroken nachten mij ook af en toe flink parten spelen.

Kortom voel met je mee. Ik hoop dat je als je er met hem over praat toch een manier zult kunnen vinden waarin je vriend je ook wat meer uit handen gaat nemen. Dikke knuf!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ja, gisteren even mijn hart gelucht en natuurlijk krijg je dan een echte rotnacht.
    Mijn vriend vond wel dat ik gelijk had maar bekende dat hij het zelf niet zo had gezien. Hij is echt superlief maar op sommige momenten........
    Dus vannacht: Sarah om 23.15 uur in bed, om 24.00 uur huilen. Tot 00.45 uur met haar beneden gezeten, toen weer naar bed, ik ben op zolder gaan liggen, om 3.00 uur hoorde ik haar weer, bleek dat mijn vriend van 2.00 tot 3.00 met haar beneden heeft gezeten omdat ze zo an het krijsen was (uhum, niet gehoord, te moe denk ik).
    Fles gemaakt valt ze in slaap, ite wakker te krijgen, wil ik haar in bed leggen, weer krijsen dus ben met haar op de bank gaan liggen.
    COnclusie, de kleinste van ons heeft lekker geslapen maar de rest niet. Om 5.30 wordt ze wakker voor de fles, ben ik even in bed gaan liggen met haar, poept ze alles onder, dus denk dat dat dwars heeft gezeten,. Heb haar in bed gelegd en ze begint me toch te lachen, nou ja zeg!
    Ik ga nog even een uurtje slapen, en dan gaat ze naar het kdv, dus kruip ik weer snel in bed met de telefoon uit.

Lexie, ik denk idd dat het meer de gebroken nachten zijn en de vermoeidheid dan het feit dat mijn vriend niks doet want valt wel mee hoor.

Sil, niet gaan werken dan, als je pijn hebt thuis blijven, dit werkt ook niet.

Inez, leuk een echo, heeft ie goed gezwaaid naar jullie?

Abigail, geniet ze nog en alvast veel succes.

Ik ga naar bed. Doeiiiii

6. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Anette,truste,lekker slapen!
    Zo logisch dat je het op momenten niet ziet zitten en dan ook schuld zoekt bij je vriend.
    Vaak zien de mannen dingen niet en bedoelen ze het niet zo kwaad,blijven praten (cliché) blijft belangrijk.

@Lex,hoe gaat het werken?

@Sil,wat balen zeg je rug,het is ook waarschijnlijk je houding die er voor zorgt dat het niet beter word,fysio?

@Inez,gewoon weer een echo wat heerlijk!

@Abigail,het word steeds spannender bij jou!
    De kleine is eigenlijk niet zo heel druk hoor,dus als die het wel is valt het heel erg op en geniet ik er enorm van.
    Verder vind ik hem vrij rustig,terwijl hij op de echo steeds heel druk was,maar ook dan voel ik hem maar niet op een hele drukke manier.
    En zo kan hij ene dag weer heel druk zijn,vreemd mannetje ;)

Verder gaat het goed,ik heb alleen een beetje ongi achtige krampjes onder in mijn buik,wat dat nu is?
    Misschien is hij wel aan het draaien met zijn koppie naar beneden?
    En het ledikantje is klaar,zo mooi geworden ben er echt superblij mee,zal een foto in mijn album zetten.

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja, we hebben even heerlijk naar elkaar gezwaaid. Over 3 weekjes alweer het volgende bezoek. Leuk leuk.

Anette, hoewel Alyssa een heel rustige baby was en hetgeen niet heb doorgemaakt wat jij nu met Sarah doormaakt, kan ik me best goed voorstellen dat je er even doorheenzit. Hoop dat je vandaag even lekker kunt bijkomen van alles. Even een dagje niets en rust.

Karola, die ongi achtige krampjes zouden kunnen komen van het groeien van je baarmoeder. Soms heb ik ze ook wel, maar zolang ik de kleine goed blijf voelen en er geen gekke dingen gebeuren zal het wel goedzitten.
    Wat fijn dat het ledikantje klaar is. En zo komt stap voor stap het kamertje steeds verder klaar.

Hier heeft het met het klussen even een weekeinde stilgestaan. We moesten natuurlijk de verjaardag van mannetje vieren en toen waren er even wat andere klusjes. Hoop dat hij morgen wel weer aan de klus kan. Zondag komt groep 2 voor z'n verjaardag, maar daar hoeven we niet zo heel veel voor te doen. Voor de hapjes wordt gezorgd door een andere jarige. (gezamenlijke verjaardag).

Volgend weekeinde zal er ook niks komen van klussen want dan moet hij helaas werken en we hebben ook nog een verjaardag. Gelukkig komen er wel weer een paar feestdagen aan waar de klusachterstand hopelijk weer wat kan worden ingelopen. Want heeeel langzaam ... beginnen hier nu toch de kriebels te komen. Wil toch wel heel graag dat Alyssa een maand of 2 voor de geboorte van de kleine in haar nieuwe kamertje kan, zodat ze alvast kan wennen. Nou ja, het zal vast wel goedkomen.
    Had ik zelf maar de energie om ook even flink aan te pakken, maar helaas, het is niet anders, het zij zo.

Sil en Aby, beiden druktemakers in je buik. Dat zal nog stil worden als de kereltjes geboren zijn.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, mooi bedje hoor!

9. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola: super gaaf bedje joh. Krampjes zijn volgens mij normaal, ik heb ze ook gehad en idd volgens verloskundige was dat het groeien van baarmoeder en rekken van de banden. Dus maak je geen zorgen meis.

@ Inez rot is dat he dat je zelf zo weinig kan doen. Heb dat precies hetzelfde. Tja en dan ben je toch een beetje afhankelijk van mannetje.

@ An: Mannen zien dingen nu idd anders. Vervelend maar waar, je kan maar beter duidelijk aangeven wat je bedoeld en dat je het fijn zou vinden als hij nu even niet niet zo vaak weg gaat s avonds. Zal hij vast wel begrijpen toch. En inderdaad als de vermoeidheid parten speelt zijn de mannen nu eenmaal de eerste pispaals. hihi Die van mij was van de week ook de pineut. :( Maar probeer de rustmomenten die je hebt ook te gebruiken meis. Slaap lekker vanmiddag. ;)

Hier nog steeds alles rustig. Wel moe, want slaap slecht en vanochtend besloot de buurman maar om 8.30 uur te gaan boren. :evil: Dus uitslapen was er niet bij. Nou ja, vandaag maar weer rustig aan doen. Heb aan een kant nergens zin in en aan de andere kant wil ik van alles. Pfff Is ook niks voor mij dat thuiszitten. :( Gister me de hele dag vermaakt met mijn studie, maar heb hier vandaag echt geen zin in. Het weekend staat weer voor de deur kijken wat dat brengt. Hopelijk nu eindelijk dat bedje eens af en wat schilderijtjes ophangen zodat ik die foto's van die babykamer eens in mijn album kan zetten. :oops: Morgen nog een verjaardag en zondag een etentje met schoonma en voor de rest eindelijk weer eens een kleinbeetje ademruimte voor ons tweetjes hoop ik. Ik ben alle drukte nu toch wel zat, heb zin om nu echt nog even uit te rusten voor de big bang!.

Meiden fijn weekend.

10. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Goeie Zondag Morgen Meiden!

@Inez,veel plezier vandaag met het 2e gedeelte van je mannetjes verjaardag,wel lekker dat het werk samen word gedaan,dat scheelt.
    Wij vieren onze verjaardag nooit,4x per de verjaardag van de mannen hier vind ik meer dan genoeg.
    Ben gewoon niet zo gek op verjaardagen,je bent zelf alleen maar bezig.

@Abigail,ben heel benieuwd naar je kamertje!
    Je hebt het wel druk met leuke dingen,maar echt even niks doen en met z'n twee zijn voordat de kleine komt zou wel heel fijn zijn.

Ik ben 30 weken vandaag,gevoelsmatig vind ik dit echt een mijlpaal! :D
    Alsof je echt,echt zwanger bent ofzo,het klinkt zo echt hi hi.
    Zal vandaag een buikfoto maken en plaatsen.
    Mijn vriend is net begonnen aan de commode,ben benieuwd hoe ver die komt vandaag.

Fijne zondag!

11. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Nieuwe buikfoto staat er! 8)

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola, die ongie achtige krampen had ik ook, waarschijnlijk van het indalen of zo. Was bij mij ook zo rnd de 30 weken. Mooie buik hoor, showen! En het ledikantje, erg mooi geworden en ik vond het dan ook wel erg bijzonder dat het zelf is gemaakt. Zou willen dat mijn vriend zo handig was maar helaas... Hoe zijn de vorderingen met de commode?

Inez, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Inez-man. Mooi weer gehad, lekker buiten gezeten?
    Laten jullie Alyssa ook kiezen wat voor kleuren ze in het nieuwe kamertje wil? En vind ze het leuk om een groot bed te krijgen of denk je dat ze lieven haar vertrouwde bedje heeft?

Abigail, haha, straks maken jullie de buurman wakker als jullie uk huilt, ramen open.................
    En als je wilt rusten, vooral doen, verlof is een voorbereiding op. Maar hoe voel je je? begin je het zwanger zijn iet een beetje moe te worden?

Nou, ik lijk wel bijna uitgeteld hier, heb me toch de poetswoede. heb beneden al klaar en al een beetje gestreken. Moet dadelijk naar de fysio en breng Sarah dan even naar mijn ouders, nu heb ik het plan om daar naar toe te lopen en dan weer terug voor de zuto te halen maar er gaat dan wel een beetje veel tijd inzitten.
    Sarah heeft een raar ritme. Overdag netjes 5 uur tussen de flesjes maar de tijd tussen de laatste ´s avonds en die in de nacht is maar 2,5 tot 3 uur. Ook al verhogen we de voeding, het blijft zo. Echt heel raar. Moet toch eens om advies vragen want dit is niet fijn zo voor ons slaapritme.
    Maar aangezien ze nog slaapt en ik boven ook nog even wil stofzuigen doe ik dat eerst maar even, hebben we dat gehad en kan ik misschien vanmiddag even in de zon ;)

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik heb even het cb gebeld omdat ik even met de voeding zat. Sarah komt in de nacht ineens na3 uur na de laatste fles. Nu moet ik naar 5-6 voedingen per dag. Dus om bijv. 7-11-15-7-11 uur en eventueel in de nacht. Raar dat dat niet eerder tegen me gezegd is, het enige dat ik hoorde is dat ze niet terug mocht naar 4 voedingen.
    Wat denken jullie hiervan?

Liefs Anette

14. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An meid ik heb nog helemaal geen verstand van voedingen, moet nog maar zien hoe het straks met onze uk gaat. Daar heb je echt onze 3 expers voor nodig. Dus, Lex, Inez en Karola..............help An uit de brand. haha.
    Ik ben wel mega moe vandaag, geef er maar aan toe. Het is een echte hang, lig en doe helemaal niks dag vandaag. Slaap momenteel nu eenmaal beroerd. Tja echt zat ben ik het nog niet, maar uk mag nu ook wel komen. We zijn er klaar voor. :p Kamertje is klaar (ja ja ga zo wat foto's maken) alleen bedje staat er nog niet in, dat is overgespoten en staat uit te dampen in de schuur. Heb wel al 3 dagen wat meer zeurderig gevoel in mijn onderbuik en een wat moeie en gevoelige onderrug. Hopelijk zijn dat de eerste tekenen. Maar ik ga toch voor steeds voor 27 april ;) Komt ook mooi uit voor mannetje, kan hij een hele week thuis zijn zonder dat het hem veel dagen scheelt. Bedoel met koninginnendag en hemelvaart ertussen is dat toch een mazzeltje.

@ Karola, mooi buikie hoor.

Ga ff foto's maken van het kamertje, probeer ze er even op te zetten en ga dan weer hangen.

Knuf voor allemaal

15. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden.......... :D ......................ze staan in mijn album hoor. De eerste foto's van het babykamertje. Op de plaats van het wiegje komt het bedje nog te staan, helaas heb ik daar nog geen foto van. Wordt metalen zilvergrijs keurig. Als hij uitgedampt is zal ik daar ook nog een foto van maken.

;)

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    An; ik kan je helaas niet helpen. Demi komt de hele dag door incl nacht om de 3 uur (als ik mazzel heb, soms zelfs om de 2,5)
    Ik ga nu proberen haar meer voeding aan te bieden en ik ga van HA naar standaard voeding, misschien gaat dat helpen. Ik wil de nacht ook weleens wat langer slapen. 5 uur overdag er tussen vind ik al super! Dat redt Demi dus nog niet eens...

Aby prachtig kamertje meis!

Karola prachtige buik!

Wij zijn vandaag weer op het cb geweest, zie mijn banner voor de nieuwe cijfers. Ze heeft weer 2 prikjes gehad en ze als een bikkel geaccepteerd *trots*
    Voor de rest dus idd nieuwe dingen afgesproken wat de voeding betreft zoals ik heirboven al schreef.

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Aby, SUPER kamertje! En mooie buik!
    Enne wat een handige oplossing met de kleding!

An, kan je niet helpen maar als je merkt dat de kleine hongerig is met 4 flessen, geef je bij elke fles toch wat extra's. Ik weet wel dat mijn moeder altijd de laatste fles extra voeding gaf (uit haar grootmoederstijd met Johannes Broodpitmeel ofzo) dan sliep ik (ik was nl. een zeer hongerige baby) 's nachts beter door.

Karola, prachtige buik, lekker showen die hap! Hihihihi
    Ondanks dat ik vandaag 100 kg schoon aan de haak weeg show ik mijn buik ook hoor! Dan begrijpt men (in mijn geval) dat ik niet dik ben maar zwanger hihihhihi!

Karola...heerlijk om te lezen dat het zo lekker gaat met je prinsesje! Maarre mss heb jij ook wat aan mijn moeders tip, lees mijn reactie bij An. Tis ouderwets maar goed als het helpt hihihhi

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh Lexie, ik mag dus eigenlijk in de handen klappen als ik dat zo zie. Vannacht kwam ze toch weer om half 3, daarna heb ik haar om 6.30 uur wakker gemaakt, ik ga het tot het weekend proberen en anders geef ik wanneer ze zich meldt, dat is overdag om de 5 uur. Nu moeten haar darmpjes weer meer werken, is 150 cc per 24 uur extra, vind het nogal veel.

Abigail, mooi kamertje hoor, mag er wezen! En een grote ruime commode, is echt heel handig.
    Duim voor je dat het de 27-e is.

Ik ga nog even op bed liggen, volgens mij wordt Sarah verkouden, niest de hele tijd en komt snot uit haar neusje, zo zielig ziet dat eruit, zit er ook meteen met de handjes aan, ze eet het nog net niet op, haha
    Straks gaan we zwemmen, ben benieuwd, het badje vind ze ineens erg leuk hier maar dat moet ook wel, ze gaat verplicht elke dag nu met haar luiers, laatst door elk gaatje van de luier kwam iets, bah! (moet er wel bij zeggen dat we iets teveel laxeermiddel hebben gegeven, was miscommunicatie in huis.............schaam)

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, ik zou het met Sarah inderdaad ook op 5 tot 6 voedingen houden. 4 Lijkt me nog erg weinig, ze is nog zo klein. Misschien zou je in de laatste voeding wat rijstepap bij kunnen doen zodat ze er wat langer mee kan doen.

Aby, spannend hoor, zo die laatste loodjes. Ben zo benieuwd naar jullie knulletje. En wat een leuk kamertje meid!

Karola, menstruatieachtige klachten kunnen komen vanwege het uitrekken van de baarmoeder of inderdaad al het indalen, al daalt een 2e of volgend kindje vaak pas later in.

Lexie, wat heerlijk dat Demi het zo lekker doet. Hoop dat ze snel op minder voedingen overkan. Dat zou je in ieder geval wat meer rust geven.

Sil, hou je het nog een beetje uit met je rug meid?

Verjaardag van mannetje is binnengevierd, ondanks het mooie weer dankzij 1 megakoukleum (nee, niet ikke) die anders in haar eentje binnen moest blijven. Ook zo ongezellig.

Wel is Alyssa nog samen met de nichtjes lekker buiten wezen spelen. De papa's gingen gezellig mee naar buiten.

Ik denk dat wij deze keer nog voor de kleuren zullen kiezen van haar kamer, maar ze is wel dol op roze, dus het wordt in ieder geval iets met roze. Ik vind het moeilijk om te voorspellen hoe ze het zal gaan vinden in een 'echt' peuterbed. Ik gok dat ze het wel interessant zal gaan vinden, aangezien ze het best leuk vindt om zo nu en dan in ons bed te gaan liggen.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en wat een kl.te nacht hier, geslapen van 24.00 tot 2.00, toen besloot Sarah dat ze weer honger had en na het flesje kreeg ze krampjes. DUs ze lag pas weer om 3.30 uur in bed om vervolgens om 4.15 uur krijsend wakker te worden......... met haar beneden gezeten en om 5.00 uur heb ik haar slapend in de box gelegd en ben zelf op de bank gaan liggen. Nu is ze weer wakker en ik hoop echt dat ze straks nog wil gaan slapen.........
    Ik ga dus echt geen 6 flesjes per 24 uur meer geven, kijk wel wat ze zelf aangeeft. Dit is dus duideijk teveel! Stom cb, ga er echt niet meer naar toe met hun super adviezen. Ik belde gisteren om te vragen wat ze max mocht hebben krijg ik te horen dat 6 flesjes van 150 wel erg veel is, dus ik zeg dat dat het advies van een collega was. Oh zegt ze, ik wil eigenlijk geen collega´s afvallen maar dit vind ik wel erg veel!
    Nou, ik heb gezegd dat het erg fijn zou zijn als ze daar eens op 1 lijn zouden zitten.
    Vervolgens heb ik gisteren een uur zelf zitten janken want ik heb het idee dat ik in een neerwaartse spiraal zit maar hoe kom ik weer omhoog? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig ging het gistravond weer iets beter om vervolgens zo´n nacht te hebben.
    Sorry voor mijn berichtje

oh, het is echt niet de bedoeling om terug te gaan naar 4 flesjes

Deel Deze Pagina