Anette, wat balen dat ze elkaar zo tegenspreken op het CB. Je zou inderdaad kunnen proberen haar voeding op aanvraag te geven en hoop dat jullie daarmee snel weer in de opwaartse spiraal gaan komen met Sarah.
@Anette,vreselijk irritant wat ze doen op het cb,lekker als je zo onzeker bent en van die kant steun verwacht. Zelf heb ik niet echt negatieve ervaringen,maar ik hoor het wel heel vaak. Als ervaren moeder moet ik je beschaamd zeggen dat ik je niet kan helpen de tijd van voedingen is gewoon te lang geleden,en ik heb weinig problemen gehad buiten regeldagen om,en dan gaf ik ze de borst als er om gevraagt werd. Ik dacht vorige week nog,hoeveel zou de kleine drinken op ene dag,erg hè,mijn geheugen is niet zo geweldig. Het enige advies wat ik kan geven is,als het een beetje werkt bij je,op je eigen gevoel af gaan,is uiteindelijk altijd het beste. Maar als het zo moeilijk gaat werkt dat misschien niet meer bij je,heel veel succes meis! @Abi,wat een mooi kamertje,hele mooie commode ook! Hier alles helemaal ok,ik merk alleen nu toch wel dat ik echt zwanger ben Even naar de stad geweest van de week en bekaf,gister bij mijn oudste in een warme sporthal staan kijken,ppfffff was blij dat ik weg kon. Maar verder gaat het prima! De kids hebben hun laatste schooldag en dan de komende 2 weken vrij. Nu maar hopen dat het weer zo blijft.
Oja die krampen heb ik daarna niet meer gehad,dus zullen mijn banden wel zijn geweest. Die voel ik s'avonds wel aan de zijkant,echt zo een trekkend gevoel.
Karola, fijn dat alles OK is en dat je die krampen verder niet meer hebt gehad. Lekker voor de jongens dat ze 2 weken vakantie hebben. Hoop met je mee dat het weer mooi blijft. Kunnen ze lekker veel naar buiten en hoef je ze zelf minder te entertainen. Anette, hoe gaat het nu met Sarah? Ook hier is de zwangerschap meer dan goed merkbaar. Winkelen is niet echt een optie. Zeker niet omdat ik daarna de rest van de dag bijna geen energie meer over heb om dan ook nog eens met Alyssa bezig te zijn. Maar goed, ik ga er maar van uit dat dat ook nu maar tijdelijk is en na de bevalling weer over is. Nog 3 maandjes en dan is het al weer bijna zover. Spannend hoor.
karola, dacht rond de 40 maar wat bedoel je met je vraag? EN meiden, jullie zijn op en top zwanger, met kwaaltjes en al. Ben zo benieuwd naar hoe het allemaal zal gaan enz. Tja, hoe gaat het met Sarah, na 2 kl.te nachten heeft ze vannach een rustige nacht gehad, wel ontregeld want ze kwam om 2.30 en toen alweer om 6.00 maar heb haar wegoom de fles gegeven, die ze niet leeg dronk dus we zien wel. Zelf ben ik op, met mijn vader gaat het niet zo goed, heeft al jaren problemen met zijn darmen maar kan nu niet meer lopen van de pijn. Gisteren naar ha geweest, was een nieuwe maar die vond het iet nodig om iets te geven. Ik schrok me kapot toen ik mijn vader gisteren zag, zag er echt slecht uit. VAndaag komt eigen ha langs dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Dus kan er nog wel bij denk ik dan maar. Mijn schouder doet ongelofelijk veel pijn en gisteren bij de ha (diezelfde nieuwe) geweest maar vond het ook niet nodig om me andere pijnstilling te geven, kende mijn geschiedenis niet en ik kwam ook niet voor deze klacht grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ook gehad over het feit dat ik niet meer kan en dat ik niet weet hoe ik weer moet gaan werken, nou gewoon doen dus, komt uiteindelijk wel goed. MAar ja, ik werk in het ziekenuis met mesen met kanker, niet bepaald een licht beroep en emotioneel gezien ben ik nu al een wrak en ik denk dat ik me maandag gewoon ziek ga melden, ze bekijken het zich maar. Eerst aan mezelf en mijn kleine meisje denken. Ik ga even boodschappen doen voor mijn moeder, die durfde het huis niet echt uit, dus rusten vandaag, helaas! Liefs en sorry voor ego bericht.
Inez...lekker rustig aan doen hoor! Karola...goed om te horen dat je de krampen niet meer gehad hebt. Wat de leeftijdsgrens, ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste moeder wilde zijn OF zwanger. Annet...meisje gaat het eigenlijk wel goed met JOU! De kleine is wel een handje vol maar ik heb het idee dat jij ook niet echt lekker in je vel zit (en begrijpelijk hoor!) Meissie ik hoop dat het zonnetje weer snel voor je gaat schijnen hoor! Ik denk aan je! Aby...where are u! (Ze zal toch niet stiekum aan het bevallen zijn? )
Lieve Anette,jij blijft zeker thuis! Je kan echt niet gaan werken nu. Kijk als het zwaar is met de kleine kan het heel goed doen om te gaan werken,maar dit is teveel voor je met je vader ook nog en werk waarbij je emotioneel sterk moet zijn. En als je gaat werken is het sowieso beter om er langzaam mee te beginnen merk je snel genoeg of het je goed doet. Hou jezelf in de gaten hoor meis.
Ik riep ook altijd dat ik voor mn 30e moeder wilde zijn. Nou ja gestopt met pil toen ik 26 was en moeder op mn 33ste. Tja tis niet anders... En ja die vermoeidheid tijdens de zwangerschap die herinner ik me nog goed. Geloof me het gaat over na de bevalling. Ik voel me nu stukken energieker! An groot gelijk dat je nog niet gaat werken. Ik hoop dat je pa zich gauw beter voelt en dat er niets naars achterweg komt. En dat Sarah om 2.30 komt en dan om 06.00 uur dat is hier meer regel dan uitzondering hoor. Gisteravond half 11 flesje 01.00 uur weer 3.30 weer en mevr melde zich om 06.00 uur alweer, zucht. En dan had ze om half 11 nog 165cc gedronken ook notebene! Schiet mij maar lek hoor. Voorlopig blijf ik middagdutjes doen als zij ook slaapt, anders trek ik het gewoonweg ook niet. HEt begint echt op te breken.. Plus dat Demi nu ook meer buikpijn weer heeft omdat we sinds het weekend op andere voeding overgegaan zijn. Dus ze huilt meer. Dat is even doorzetten en dan is dat ook wel weer over, maar goed wel vervelend. Ow en An, jij hebt toch ook een Doomoo seat? Wij hadden een financiele meevaller en daarom besloten ook 1 aan te schaffen, hij wordt als het goed is vandaag geleverd, ben zo benieuwd! Hoe vindt Sarah em? Ik denk maar zo, als ze het nu niets vindt, dan later wel als ze goed kan zitten. Anders had ik em ook neit gekocht hoor, hij is best prijzig. Tja en verder wordt het bij Aby ook retespannend nu natuurlijk.... Ik wens je alvast veel sterkte Aby! INez, het lijkt mij ook best zwaar zwanger zijn en al een kleine hebben lopen. Nog even doorzetten meid en gewoon zoveel mogelijk je rust proberen te pakken. Nou dames alvast een goed weekend!
Anette, groot gelijk als je nog niet gaat werken hoor. Inderdaad eerst aan jezelf en aan je kleine meisje denken. En dan die toestanden met je vader er nog bij. Da's allemaal niet niks in combinatie met je werk. En wat een hark van een HA heb je gisteren getroffen met je afspraak. Gewoon werken en dan komt het vanzelf wel goed. Hoop dat je vandaag met je eigen huisarts een beter gesprek hebt gehad en dat hij wel wat voor je heeft kunnen betekenen. Ben je eigenlijk nog weer bij de kinderarts geweest met Sarah? Lexie, groot gelijk dat jij ook even een tukkie gaat doen als Demi slaapt. Ook jij hebt je rust nodig. Sil, hoe is het nu met jou? Zit niet zo heel veel meer bij de juli mama's. Vorige week was ik steeds te druk met de voorbereidingen van de verjaardag van mannetje, deze week heeft internet er een paar dagen uitgelegen bij ons en pfff wat moet je dan een hoop bijlezen. Dat kan ik gewoon niet bijbenen. Karola, ik neem aan dat je onze eigen persoonlijke leeftijdsgrens bedoelt voor wat betreft het zwanger raken? Hoewel het me vroeger altijd leuk leek om jong moeder te worden zijn we er niet vroeg mee begonnen. Puur omdat ik vanuit mijn eigen jeugd de nodige bagage had om nog te verwerken. Pas toen ik voor mezelf zeker wist dat ik daaruit was en toen ik grotendeels was hersteld van ME zijn we begonnen met proberen zwanger te raken. Ik was toen 36 en ik hoopte dat ik er voor m'n 40e 'klaar' mee zou zijn en dat we voor die tijd 2 kindertjes in ons leven zouden mogen begroeten. Hihi meiden, ik doe echt wel rustig aan hoor. We weten maar al te goed wat de consequenties kunnen zijn als ik toch te veel doe en van mannetje mag ik ook bijna niets anders doen dan alleen voor Alyssa te zorgen en op m'n eigen tempo m'n bedrijfje te runnen. Aby, inderdaad is het al weer even geleden dat je online was. Is de volgende foto er 1 met je kleine mannetje in z'n mooie bedje? Spannend spannend.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Sarah heeft afgelopen nacht geslapen van 23.15 tot 5.00, echt super, ben zelf wel vaak wakker geworden, bang dat ik haar niet zou horen (nou, dat kan niet missen eigenlijk, haha). Ik ga me maandag ziek melden, in ieder geval voor komende week en wil dan kijken hoe het gaat. En met werken, eerst halve dagen en dan zie ik wel. Mijn vader heeft een flinke ontsteking in zijn darmen, heeft een zware anitioticakuur en voelt zich zwaar ziek. Hij heeft 3 weken geleden äl uitgebreide onderzoeken gehad en gelukkig niks kwaadaardigs gevonden. Dinsdag weer kinderarts. Zou Abigail intussen bevallen zijn? Hebben we al even niks meer van gehoord, spannend.. of zou ze ons in spanning laten en zit ze mee te lezen. Lexie, domoo seat, wij vinden hem super maar hebben Sarah er nog niet veel in gezet. Maar ik denk dat ze er wel wat aan heeft, ook als ze wat groter is. Ik moet zeggen dat ik hem via marktplaatst gevonden heb, heel toevallig anders hadden we een nieuwe gekocht, vind het ook erg mooi staan. Hoezo zijn jullie op andere voeding over gegaan? Dus jij zit ook te worstelen met je slaap en met drinken van Demi? Zou je niet naar 180 durven op te bouwen of is dat nog erg veel? Inez, je man is goed bezig, rustig aan doen jij! maar je voelt je verder oke? Karola, bij jou begint het ook op te schieten, vind het allemaal zo spannend worden. Hoe voel jij je nog? En alles klaar? Sil, hoe is hetmet je rugpijn? Ben je aan het werk en nog steeds in behandeling bij je schoonpa? Ik ga even af poetsen, geen zin in maar moet echt. Morgen bbq, we hebben een paar vrienden opgebeld, even leuke dingen gaan doen.
Anette, wat heerlijk dat Sarah zo lekker heeft doorgeslapen. Hoop dat je je wat uitgeruster voelt ondanks dat je zelf vaak wakker bent geworden. Verstandig dat je je in ieder geval voor de komende week ziek gaat melden. En inderdaad als je weer begint, is het niet overstandig om dan de uren op te bouwen. Ik begin ook wel erg benieuwd te raken naar Abigail. Spannend hoor. Ik voel me verder inderdaad wel OK Anette, zolang ik me maar rustig hou. En daar let ik wel goed op. Zo sneu, ons meisje is ziek. Vanochtend stond ze al wat sipjes op en vanmiddag kwam ze met 39.1 uit bed. Ik ben van haar niet gewend dat haar temp erg veel boven de 37 uitkomt. Het hoogste wat ik ooit heb gemeten is 37.5. Dus dat was voor mij wel even schrikken. Heb haar vanmiddag toen ze uit bed kwam en vanavond voor het slapen gaan maar een zetpilletje gegeven. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. Zo nu en dan kijk ik maar eens even bij haar om het hoekje, ik hou het toch liever allemaal maar een beetje in de gaten.
Ik moet ook al steeds aan Aby denken, ik hoop dat ze gauw weer wta van zich laat horen.. De doomooseat is hier een hit, ze ligt en slaapt er heerlijk in. De reden dat wij overgaan op andere voeding is om te kijken of ze meer verzadigd raakt van standaard voeding. Er wordt weleens gezegd dat ha voeding minder verzadigd dan standaard voeding. En omdat ze verder geen klachten heeft, mochten we dat proberen. Grapjas opbouwen naar 180? WE hebben nu 4 dagen 165cc aangeboden en zijn blij als ze 130cc wegdrinkt. Ik ben vandaag gestopt met 165 aanbieden en maar weer 130 gaan aanbieden want dat schiet niet op. Zodra ze de 130cc met meer gemak weg gaat drinken, proberen we weer te verhogen. Nu heeft het gewoon geen zin, ze drinkt het niet. Overigens had ik eergister haar 165cc aangeboden nadat ze 4 uur erover gedaan had om weer te komen. Dat dronk ze op, maar helaas meldde ze zich toen keurig 3 uur later weer, dus effect had dat ook niet. Of het komt doordat haar lijfje nog wennen moet aan deze nieuwe voeding, ik weet het ook niet hoor. Maar doorslapen is hier iig voorlopig helaas nog niet bij. Ben heel blij dat ze oa smiddags slaapt, zo kan ik zelf af en toe bij slapen, want het breekt je zo nu en dan flink op. Groot gelijk dat je je ziek meldt trouwens! Sterkte met je vader, klinkt heftig..
Ann...Joepie wat fijn dat de kleine heeft doorgeslapen. Sterkte met papa en doe lekker rustig aan. Lex....op jou prinsesje zit ook een lekker koppie, heeft duidelijk al haar eigen willetje hihihi. Maar ik kan me voorstellen dat het zwaar is hoor. Sterkte meis. Inez...Beterschap met jou prinses balen dat ze zo ziekjes is... Karola...nog steeds kramp vrij? Aby...ik durf bijna nu wel met enige zekerheid te denken dat je aan het genieten bent van je prinsje hihihihi...Ohhhhhhh ben zoooo benieuwd! Hier niet aan het werk..ga ook niet. Dag ze bekijken het maar. Kep een week mijn neus niet laten zien en ze hebben niet gebeld. Kep tegenwoordig mega last van pijnlijke benen dus ik doe het ook niet meer! En sinds vandaag houd ik vocht vast grrrr. Ook heb ik ff geen therapie meer. Gezien de pijn niet echt weg gaat en ik 2x in de week nu ook wel zat begin te worden vind ik het ook best ook hoor. Verder zijn we (nou ja we...mijn peetoom en man) met de babykamer bezig (zie onze site voor "Klusverslagen") en ik heb een nieuwe buikfoto in het album geplaatst...(niet schrikken he ladies hihihhi). Morgen gaan de heren de muren herstellen, hopelijk gaan we dinsdag de muren schilderen tja en dan is het meer details (radiatorbekleding e.d.) ennnnn DE MEUBELS IN ELKAAR FLANTSEN! Ohhh ik hoop zo dat ik vrijdag kan beginnen met inrichten! Nou ben toch errug benieuwd hoor naar onze Aby!
Hmmmmmmm Aby heeft zich afgelopen maandag voor het laatst gemeld.... Ja ik weet het zeker...ze is bevallen...ik durf er zelfs om te wedden! Spannend!
Super buikie Sil! MOoi hoor! En je hebt groot gelijk wta je werk betreft, laat ze het lekker bekijken, jouw en jullie beebs gezondheid gaat voor! Enneh ja wat Aby betreft vermoed ik het ook hoor,. hoe ver zou ze nu zijn? rond de 39 week? Spannend idd
Abigail haar banner staat op 39 weken en 2 dagen, dus...............................denk dat ze bevallen is. Heb me ziek gemeld op het werk, weer zo´n rot nacht. Snap er echt niks meer van. Morgen kinderarts en dan houden ze haar maar eens een nachtje ter observatie of zo. Ik weet het niet. Ze komt ook steeds moeilijker in slaap.
Lex...Thanks...Ja mijn werk kan de boom in gewoon. Ann, balen meis dat je weer zo'n klote nacht achter de rug hebt. Mss idd ff KA vragen of ze ter observatie mag. Spannend! Ik hoop wel dat alles goed gegaan is. Ze had toch geen hoge bloeddruk ofzo de laatste keer dat ze er was...Neeh volgens mij niet. Wordt er zelf helemaal nerveus van hihihhi. Vandaag klusdag 2 v/d babykamer. Muren worden "hersteld" met Glasvlies behang zodat we er (hopelijk morgen) overheen kunnen schilderen! Ik zet vanavond op onze babysite een klusverslag! Greetz
Sil, mooi buikie meid en inderdaad, laat ze op je werk maar even lekker in de ... zakken. Hoewel werken een noodzakelijk kwaad is, zou het ook leuk moeten zijn en haalbaar om te combineren met je zwangerschap. Jammer dat nog niet alle werkgevers daar achter staan. Wat een fijn materiaal is dat glasvezelbehang he? De meest slechte muren krijg je daar nog weer mooi strak mee. Anette, toch weer een zware nacht gehad. Het lijkt me inderdaad een goed idee als jullie meisje een nachtje ter observatie bij de KA blijft. Wie weet kunnen ze daar wat ontdekken. Want laten we eerlijk zijn ... het is best vrij pittig voor je op het moment met Sarah en jullie hebben er met jullie drietjes niets aan wanneer jij het niet meer trekt. Heel goed dat je aan de bel gaat trekken meid! Je zou inderdaad bijna denken dat Aby inmiddels bevallen is of aan het bevallen is. Het laatste wat ze schreef was dat het al een paar daagjes aan het rommelen was in haar buik. Ik vind het ook heel spannend en hoop dat alles goed gaat met en bij Aby en het kleine knulletje.
Anette, heel veel succes vandaag bij de kinderarts. Hoop echt dat ze je verder kunnen helpen met Sarah.