An... Hoe is het gegaan vandaag? En ladies...heet niemand het tel.nummer ofzo van Aby? Kep alleen een mail adres.... Hoop toch echt dat alles goed is hoor! Maar goed laten we er vanuit gaan... " Geen nieuws is Goed nieuws"...
Helaas, ik heb ook geen gegevens van haar. Ben ook errug benieuwd. Hoop inderdaad maar dat geen nieuws goed nieuws betekent. Anette, hoe is het vandaag gegaan bij de kinderarts?
Ja dat is wel heel spannend zo! Op een ander forum waar ik zit heb je met 37 weken meldplicht,en zeker 1 persoon van wie je het gsmnummer hebt. Ik zal geduld moeten hebben want we gaan morgen voor een paar dagen naar de camping. Fijne dagen voor jullie meiden!
Hi Karola... Fijne dagen...ik hoop dat je mooi weer hebt! Maar dat zal wel goed komen! Groetjes P.S. Bij de "Juli mama's 2008" heb je een buddy en als ze lang niets van je horen stuur je ff een sms. Erg handig hihihihi.
hallo nog niks van Abigail? DAT kan maar 1 ding betekenen. Karola, veel plezier! Ik hoop dat het weer iets beter gaat worden. verslag kinderarts: medisch gezien gaat het goed met Sarah, we hebben het nog wel gehad over medicijnen die de sluiting van het maagklepje bevorderen maar daardoor krijgt ze meer krampjes dus we zien daar vanaf. Met mij gaat het niet zo goed, ik merk dat ik er steeds minder plezier aan beleef en het zie als ik moet weer........ deze nacht ook weer zo´n nacht, ik op zolder gaan slapen zodat ik weer wat slaap kon pakken, word ik om 4 uur wakker door haar, dus ik denk waarom staat mijn vriend niet op? Ik naar haar kamer gegaan en zegt mijn vriend dat hij van 0.30 tot 1.30 met haar beneden heeft gezeten en van 2.30 tot 4.00. Daarna ben ik met haar op de bank gaan zitten en heb zelf zitten huilen. Nu slaapt ze en zou ik dus ook kunnen slapen maar dat lukt me nu dus niet meer. gisteravond ook al met haar in mijn armen op de bank gezeten, 2 keer een half uur laten krijsen in de hoop dat ze stil zou worden maar nee. Zo raar, als je haar dan bij je hebt is ze na een minuut of 10 wel rustig, ook al huilt ze dan af en toe ook nog maar als je haar dan in bed legt is het weer mis, ze kijkt dan ook heel angstig en klampt zich dan helemaal aan ons vast. Ik dus een tijd bij haar bedje gestaan maar dan wordt ze steeds meer wakker, hele gesprekken volgen dan, wel leuk maar niet in de nacht. Gisteren overdag, het perfecte kindje! In de ochtend sapen, eten, slepen en slapen. Niks aan de hand, we snappen er ook helemaal niks meer van. Dan nog mijn baas, was vorige week hier dus wij ook gezegd dat SArah veeel huilt en dat ik de laatste weken eecht nodig heb om bij te komen. Meld ik me afgelopen maandag ziek zegt hij ook nog tegen het subhoofd dat hij het niet snapt dat ik er niks over tegen hem heb gezegd. Nou ja zeg. Daarbij heb ik 2 jaar thuis gezeten met mijn schouder, hij is niet 1 keer langs geweest, heeft zelfs nooit gebeld. komt ie hier op visite, begint hij erover: ja, want toen jij met de schouder zat en toen ik bij ju ben geweest, dus ik zeg dat hij nooit is geweest, lult ie daar overheen, hij wist het zeker van wel. Nou, lekker begripvol. Heeft hier natuurlijk niks mee te maken maar zit me niet lekker. Sorry meiden voor mijn geklaag, het is echt een schatje, daar ligt het aan! Bedankt weer voor jullie luisterend oor en ik ga toch proberen om te slapen. Liefs Anette
Anette, lieve schat, je weet dat je hier alles kwijt kunt. Allereerst, fijn dat het medisch gezien goed gaat met Sarah. Dat is een zorg minder. Nu zou het nog fjin zijn wanneer jij lekker in je velletje komt te zitten. Het zou best wel eens kunnen zijn dat Sarah aanvoelt dat jij je niet goed voelt. Maak het bespreekbaar met je huisarts je je niet goed voelt en dat je er steeds minder plezier aan beleeft. Want zo kan het echt niet langer meid. Het hebben van een kindje is echt niet altijd rozegeur en maneschijn, maar het hoeft ook niet zo te zijn dat je er niet meer van kunt genieten. Ook je baas maakt het je op dit moment niet echt gemakkelijk. Maar blijf aan jezelf denken meid. Het is veel belangrijker dat jij weer lekker in je vel komt te zitten dan dat hij zijn medewerkster weer terugkrijgt. Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen.
Neeh nog steeds niet! Elke keer wanneer ik van deze topic een mail krijg hoop ik vurig dat het Aby is hihihihi. Ben nl. wel mega benieuwd. Als alles maar goed is...maar daar ga ik wel vanuit...
Vandaag is ze officieel 40 wkn! En op 21/4 zei ze dat ze al een aantal dagen gerommel in haar buik had en zelf er vanuit ging dat ze de 27 ste zou bevallen.... De spanning is idd een beetje ondragelijk aan het worden hihihihi.
Hi An, Hoe gaat het nu met je na je laaste berichtje! Kep het zo met je te doen meis.... Gelukkig is het medisch gezien goed met Sarah en het is ook een heerlijk grietje... Maar tis gewoon ff balen hoe het nu gaat. Het liefst zou ik zeggen...meis breng haar een daggie bij mij zodat jij en je manntje ff een time-out kunnen nemen. Is er niemand in de omgeving die dat mss kan doen? En die baas van jou...wat een eikel.. Werken we toevallig niet bij hetzelfde bedrijf hihihhi want die van mij kan er ook wat van. Nou sterkte meis! En klagen mag altijd hè meis! Je moet gewoon af en toe lekker ventileren. Dikke kus!
lieve Sil, dank je... Het mooie weer doet ook goed, net een nieuwe bbq gekocht op gas, is mijn vriend al jaren over bezig. Vannacht gaat Sarah naar mijn ouders een nachtje logeren, ben benieuwd wat mijn ouders er van vinden. Hoop dat sarah rustig is,
Fijn An dat je haar even een nachtje kunt uitbesteden. Daar trek vast ook wat van bij (al heb je daar vast wel meer dan 1 nachtje voor nodig) Kalm aan hoor meis! En idd die baas is gewoon een kloothommel
heb net mijn ouders gebeld, heeft ze gewoon geslapen van 23.00 tot 8.00 vanochtend, wat een supermeid zeg! Ben er zo blij mee, mijn moeder schrok om 4 uur wakker en is snel gaan kijken, om 6 uur nog een keer, haha en wij maar slapen. Gisteren eerst uit geweest maar al om 00.30 uur thuis, was zo moe. Maar dit voelt wel goed, net wat ik nodig had. En Abigail, kwam eigenlijk even kijken of er nieuws was, nee, helaas, is niks voor nieuwsgierige mensen.................... Sil, wil haar best een nachtje naar jullie brengen hoor, maken wij er een weekendje weg van, haha. Nou, ik hoop dat SArah iets meer een ritme gaat krijgen, we doen de flesjes nu propvol en kijken wel hoeveel ze drinkt, we tanken haar gewoon vol... eens afwachten hoe het deze week gaat. Fijne zondag nog Dikke knuffel voor jullie, jullie zijn echt superlief
Anette, wat fijn dat het uit logeren van Sarah zo goed is gegaan. En heerlijk dat jij op deze manier even bij kunt tanken. Vonden opa en oma het voor herhaling vatbaar? Ik hoop en duim voor je dat ze nu snel een ritme zal gaan krijgen waarbij iedereen zich prettig voelt. Aby, ik kom hier ook steeds even kijken om te zien of er al nieuws van je is. Lexie, hoe gaat het nu bij jullie met Demi? Morgen hier ook weer een mijlpaal, 28 weken. Natuurlijk moet de kleine dan nog niet worden geboren, maar vanaf morgen is hij wel officieel levensvatbaar. Ook voor Alyssa een mijlpaal vandaag. Ze ligt nu voor het eerst in een peuterbedje ipv in haar ledikant. Slik, zucht, kleine meisjes worden groot. Toen het bedje vanochtend op haar kamer werd neergezet wilde ze niets liever dan erin liggen. Tot ze om 1 uur echt naar bed mocht. Toen het woord slapen viel was het (voor het eerst) even brullen dat ze naar bed moest. Binnen 5 minuten was het al stil en sliep ze al. Lief he?
Wat een mijlpalen bij jou deze dagen, Inez Kan me voorstellen dat het even slikken was. Anouk wat heerlijk dat ze zo lekker geslapen heeft! Hier lijkt Demi ook wat meer ritme te krijgen. Al probeer ik nog niet te juichen het is nog maar 1 nacht zo gegaan. Vanacht 0:00 uur en toen om 04.45 uur. Dat is 2x ipv 3x en langer tijd ertussen, dus dat mag ze doorzetten wat ons betreft. Ben toch wel heel benieuwd naar Aby hoor, ik hoop maar dat alles oké is, maak me wel een beetje zorgen eerlijk gezegd...