Hai meiden! Jullie hebben me even een tijdje moeten missen, maar er is hier ook een hoop gebeurd en ik ben even uit de roulatie geweest. Zal morgen even de tijd nemen om weer bij te lezen. Eerst zal ik jullie proberen kort op de hoogte te brengen van mijn avontuur. Dinsdag 22 april voor gewone controle naar VK Bloeddruk bleek aan de hoge kant Doorgestuurd naar ZH Daar moest ik blijven want ik bleek ZW-vergifteging te hebben en dat betekende bedrust en in het ZH bevallen. Tja Donderdag 24 april liep bloeddruk nog hoger op en besloten ze de bevalling in te leiden. Die avond zou ik een soort veter ingebracht krijgen om baarmoedermond te rijpen en vrijdag zou ik dan ingeleid worden. Alles liep uit dus ik kreeg vrijdagochtend pas veter en zou nu zaterdag ingeleid worden. (Tuurlijk ). Affijn zaterdag was dus niet meer nodig want vrijdag op zaterdag nacht begonnen de weeeen. Meteeen al redelijk pittig om de 2 minuten. Maar prima te doen, ik moet zeggen dat ik alles goed op kon vangen. 3 uur kwam mannetje en daarna ging alles in een sneltreinvaart. S ochtends om 10 uur had ik al 7 cm ontsluiting en het zag er naar uit dat de kleine voor 12 uur wel geboren zou worden. Maarrrrrrrrrrrrr bloeddruk werd extreem hoog en gynecelogen besloten dat ik niet mocht persen want dit zou te risicovol zijn voor mijn. Juist probeer maar eens perweeen weg te puffen. (PITTIG). Uiteindelijk is onze PIM op zaterdag 26 april om 14:06 geboren. De bevalling vond ik reuze meevallen, ik kon het supergoed aan het was meer het gedonder aan mijn lijf (hartfilm, bloedafnemen, extra infuus voor weer een medicijn, bloeddrukmeten) wat het vervelend maken. Pim is vrij snel weer bij me weggehaald om nagekeken te worden. Ik had vrij zware medcijnen gekregen om die bloeddruk maar laag te houden en ze waren bang dat dat ook effect op hem zou hebben. Gelukkig was dat niet het geval. Uiteindelijk hebben we allebei nog een week in het ziekenhuis gelegen en zijn we gister thuis gekomen. Pim vanwege een dichte neus en zuurstofdalingen en ik vanwege een nog steeds schommelende bloeddruk. Maar we zijn er weer! Alles is goed gegaan en we hebben een prachtig, lief, geweldig kereltje in huis nu. En ik, ik ben blij dat ik jullie weer op de hoogte kan houden
ABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! Sweetheart daar ben je eindelijk! Poeh wat een verhaal! Maar je voorspelling van 27 april is het dus toch nog eerder geworden hihihihhi. MAAR... Ik ben zooooooooo blij dat nu alles goed gaat met jou en PIM !!!! Van harte gefeliciteerd meis! Ohhhh wat heerlijk dat de bevalling op zich is mee gevallen (dat geeft de burger moed hihihi)... Ik hoop dat je snel een mooie foto van je Prins laat zien! Maar nogmaals wat ben ik blij om weer wat van je te horen, wat heerlijk dat Pim er eindelijk is en wederom Aby + Abyman...van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE PRINS! Geniet lieverd!
Mams is in de nacht van 26 op 27 april overleden, dus zo misgemikt is het niet Sil. T is in ieder geval een mooi cadeau en ook ik ben super blij dat ik jullie dit nieuws weer in gezonde toestand kan brengen. Nu lekker thuis bijkomen. En die foto?! Meid....................die staat er al in hoor. Kus
oh dat wist ik niet (of ben ik vergeten sorry)...nou dan is de 26e een prachtige dag voor een prachtig kado... En foto...SMELT! Wat een kanjer!
Weet ook niet of ik dat vertelt had hoor. Maar daarom wilde ik hem zo graag op die datum, leek me een mooi compromis als aandenken. Dit jaar is het 2 jaar geleden dat ze is overleden en ze wilde zo graag kleinkinderen. Vind het dus zo wel een mooi gebaar.
Lieve Aby, Van harte gefeliciteerd met jullie Pim, wat een prachtventje en wat hebben jullie al meegemaakt in z'n eerste week. Gelukkig zijn jullie nu beiden thuis en gaat het nu goed met jullie. Veel geluk met jullie prachtige zoon!
Hiep hiep hoera! Aby en man,GEFELICITEERD met jullie prachtige zoon Pim! Wat een heerlijk en echt jongenskoppie heeft die! Heel fijn dat jullie thuis zijn na een moeilijke start en nu genieten!
Karola, fijne dagen gehad? Voor jou begint het nu ook al weer lekker op te schieten meid, 32 weken al weer.
Abigail en man van Abigail, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pim WE zaten al in spanning en ben blij om te horen dat na een hectische week jullie weer thuis zijn. Geniet ervan en wat een mooi ventje zeg! En de datum, heel speciaal hoor. Dikke knuffel Anette
even inbreken: hey abigail ik kwam hier regelmatig es piepen of het nog niet zover was en ja hoor, DIKKE PROFICIAT met de geboorte van PIM! liefs flyke
hey silla vandaag is mijn eerste niet-meer- gaan- werken-dag en pas nu dringt alles tot me door, het gaat inderdaad vanaf 24weken erg snel vind ik,maar ben nu echt wel blij thuis te zijn,het verzwaart precies elke dag. jij ook alweer 30weken, wil bij deze nog es zeggen dat ik echt blij voor je ben want na al die mk's... het beste nog! groetjes flyke
Aby daar ben je! Wat fijn om te horen dat alles goed met jullie is. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Pim. Wat fijn dat alles goed te doen was voor je. Maar vervelend dat het in het zh moest en met al die toeters en bellen, kan me voorstellen dat je dat vervelend vond. Nu kan het genieten beginnen! En wat bijzonder op die datum!
Ja we hebben het heerlijk gehad,met dit weer kan het ook niet fout gaan. De kids vermaken zich altijd op de camping dus is het voor ons ook goed en je doet lekker heel weinig en dat kon ik ook gelijk aan mijn bekken merken. En het schiet idd op,ik vind de tijd echt hard gaan!
Jeetje he.............onze Pim is echt een super lief kereltje. Meld zich keurig op tijd voor zijn voeding en huilt weinig. Maar vandaag vanaf gisteravond voel ik me net een melkkoe dat joch zuigt me helemaal leeg. haha. Hij is ook een beetje jengelig, ja niet zo gek als je de hele dag honger hebt. Hmmm zou dit nu zo'n regeldag zijn? Ben wel mega moe trouwens na alles en ik merk dat het hele gebeuren best wel wat met me gedaan heeft. Het is allemaal ook zo anders dan anders gelopen en ik heb naar mijn gevoel vooral de eerste week samen met mijn mannetje gemist. Ik lag daar en hij was aan het hollen tussen ziekenhuis en alle dingen die thuis moesten gebeuren. Heb dr gister ook een dikke traan om gelaten. Tja zal zijn plekkie wel weer vinden. Tussen de emo's door geniet ik echt van ons prachtige menneke! Ik vind het nog steeds zo'n wondertje. Meiden fijn om te lezen dat het bij jullie allemaal ook goed gaat en die weken schieten nu vooruit zeg. Whow. Flyke, lekker dat je nu thuis kan gaan genieten. An ik vind het echt rot voor je dat je nog steeds zo loopt te tobben met je meisie. Maar idd af en toe even bij oma laten logeren kan zeker geen kwaad. Oma vindt het leuk en An kan even bijtanken. Liefs Aby
Hi Aby... Tuurlijk gaat het hele gebeuren je niet in de koude kleren zitten en laat die tranen maar lekker gaan meis! Klinkt idd als een heerlijk ventje en voor hem is het ook heel wat hihihhi om inene in de "buitenwereld" te zijn. Af en toe jengelen hoort er dan bij...hij is natuurlijk ook niet gewend dat er uren naar hem gestaard wordt hihihhi. Dikke knuf
Aby, ik moet ook nog regelmatig aan die eerste weken denken en ik huil ook nog regelmatig om alles wat we hebben meegemaakt in die periode. En als ze weer iets schattigs doet enz enz. Kortom hormonen vieren hier ook nog hoogtij. Dat blijft nog wel even, bereid je maar vast voor
Hmm dacht dat hormoon gebeuren nu wel zou aflopen, niet dus. haha Nou ja ik laat het me maar gebeuren, ook wel lekker om door manlief getroost en geknuffeld te worden.
Nee hoor Aby...kraamtranen noemen ze dat...blijf je voorlopig nog wel last van hebben hihihhi. Ach maar idd een goede reden om lekker door je mannetjes geknuffeld te worden!