T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sil, ook wij kunnen niet wachten........... maar moet nog even goed groeien.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben terug van de HA...en
    IK MOET NAAR DE NEUROLOOG IVM CARPAAL TUNNELSYNDROOM grrrrr. Gelijk poli. neurologie gebeld kan ik er pas op 6/6 teregt. De HA schrok toen ik zei dat ik er al weken last van had, maar omdat ik jaren aan vechtsport gedaan heb (Tea-kwon-do & Kickboxen) heb ik een vrij hoge pijngrens in mijn handen dus kon ik ermee "leven" zeg maar. Maar nu wordt het gewoon gevoelloos en ik kan me 's nachts niet afzetten v/d pijn. En ze vind het nogal wat als ik daarmee nog es 8 wkn moet lopen.
    Tevens moet ik morgen mijn urine inleveren bij de HA ivm het bloedverlies wat ik (alleen) gister had. Ook heeft ze mijn suiker gecheckt deze was 4.3 dus perfect.

Maar wat irri zeg...
    Zo wordt de zwangerschap er niet leuker als ik ook nog es met spalken moet rondhobbelen. Nog ff en ik kan een invalideplek gaan aanvragen, scootmobiel van mijn moeder lenen en een electrische rolstoel aan laten meten. My goshhh baal echt als een stekker! Waarom win ik niet gewoon een leuke prijs in de Staatsloterij of Postcodeloterij...geen hoofdprijs maar gewoon dat ik kan "pootjebaden" in het geld hihihhi. Dat zou de zwangerschap leuker maken hihihihi.

Maar goed ik lach als een boer met kiespijn maar vind het gewoon echt niet leuk. De eerste trimester van de zwangerschap alleen maar spanning, begin van 2e trimester...spanning van alle onderzoeken en daarna tot op heden...alleen maar aftakeling van het lijf! Grrrrrrrrrrrr.
    Sorry voor me geklaag hoor maar baal zo! Ik kon eindelijk ondanks de dikke benen en rug-/beenklachten me erbij neer leggen maar nu komt dit er ook nog es bovenop! Nou ja...weer een aktie...mezelf er maar weer bij neerleggen!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sil balen zeg, zo´n zwangerschap is niet leuk. Kan je huisarts anders geen afspraak regelen? Ik weet zeker dat er spoedplaatsen zijn.
    Snap goed dat je ervan baalt. Mijn zwangerschap verliep ook niet vlekkeloos en ik moet zeggen dat als ik er nu op terug kijk dat ik het wwel mee vind vallen (hoe standaard kun je zijn).
    Doe rustig aan!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

weet nu hoe ik een foto in mijn bericht moet zetten, meteen even doen dus

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep vanmorgen mijn urine ingeleverd bij de HA.
    Ik bel haar straks tijdens het tel.spreekuur ff wat de uitslag is en zij had al gezegd dat als het te lang ging duren dat zij verdere aktie zou nemen. Dus ik wacht het maar af.

Wat een mooie meid heb je hoor!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou alarmfase vanuit de HA...

Zij gaat nu direct contact opnemen met mijn Gyn!
    Ik heb nl. lichte ontsteking in mijn urine (niet mega ernstig) maar ook SUIKER! Terwijl mijn suikergehalte gister 4.3 was (= dus goed) daarnaast vind ze 6/6 naar de Neuroloog TE LANG dsu ik wordt weer teruggebeld (ik hoop vandaag!) om te kijken wat het plan van aanpak wordt!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    2e bericht vanuit de HA...

Zij heeft Gyn gebeld, die kan vanuit haar eigen poli ook spalken regelen e.d. en gezien ik deze week toch al langs moet...gaan zij het verder afhandelen.
    De HA schrijft nog ff een brieffie en die moet ik dan morgen ff ophalen.
    Voorlopig moet ik de afspraak met de Neuroloog nog ff laten staan maar waarschijnlijk is het niet nodig gezien de Gyn ook vanalles vanuit haar eigen poli kan regelen.
    Wat een super HA heb ik toch...ze flikt het toch wel weer ff om het gewoon binnnen een half uur een terugkoppeling te geven!

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kijk Sil, wat een huisarts al kan regelen.
    suiker kan toch ook wisselen of heb ik dat verkeerd? Goed dat ze het in de gaten gaan houden.
    Doe in ieder geval rustig aan!

Knuffel

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik doe me best, maar vind het wel moeilijk hoor.
    Wat bedoel je eigenlijk "Suiker kan ook wisselen"? Ik heb nl. werkelijk geen idee eerlijk gezegd. Mijn moeder zei wel dat het mogelijk is dat je alleen suiker in je urine hebt maar niet in je bloed. Maar goed wat het verder inhoud...zal ik vrijdag wel horen.

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ An wat een poppie, geweldig die lach! Ok ook jij hebt een van de liefste kinderen van de aardbol. hihi

@ Sil wat balen allemaal zeg! Hoop echt voor je dat het niet meer rompslomp gaat geven. Goh meis t zit je echt niet mee. Hoop dat je straks wel kan gaan genieten als je uk er eenmaal is en dat je de zwangerschap dan een beetje achter je kan laten. In ieder gevan een Knuf om je er doorheen te helpen.

Aby

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sil ben je mooi klaar mee. Wat een toestanden. Wel kalm aan doen hoor!

Aby wat een mazzel heb je, nu al doorslapen! Demi doet het nog steeds neit. Soms als ik mazzel heb van 23 uur tot 5 uur, maar dat is heeeel af en toe.

Anouk, mooi meissie hoor, maar mooiste en liefste kind ligt toch echt hier in dr wiegje ;)

Inez alles goed?
    Karola is het gelukt je jongens een beetje leuk bezig te houden in hun vakantie?

Verder hier weinig nieuws, ja Demi rolt om sinds een aantal dagen, heel af en toe weet ze ook terug te rollen. Dit lukt echter nog niet altijd, dus dan is het mopperen net zolang totdat mama of papa haar weer op dr rug rollen ;)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lex, ze is alweer bijan 4 maanden!
    Man wat gaat het hard! Straks gaat ze ook zo lekker kletsen, die van mijn vriendin (geborden December) "kletst" de oren van je hoofd hihihihi!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow maar brabbelen doet ze al hoor LOL dat is echt geweldig om te zien en horen

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Lexie, jij ook al de mooiste en liefste baby?
    geef jij fv of bv? Anders zou ik misschien eens proberen om Demi voor het slapen gaan meer te geven, wie weet slaapt ze door.
    En ook al hele gesprekken? Leuk is dat he.

Morgen ga ik weer werken, eerst voor halve dagen, hele dagen zie ik nog niet zitten, voel me niet helemaal op en top na alle hectiek van de eerste 11 weken.

Ik ga even opuimen en dan zwemmen met Sarah, ben benieuwd of de foto´s van het zwemmen vorige week klaar zijn, zal nog wel niet maar ben zeer benieuwd.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik geef al sinds ze 14 dg was flesvoeding. En meer geven helpt niet, want ze drinkt toch niet meer dan ze opkan op dat moment. Rijstebloem bijvoegen helpt ook niet. Dus het is gewoon niet anders, zal wel komen mettertijd

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, wat een snoepie is het toch ook. En wat heerlijk meid, dat het nu zoveel stiller is in huis. Begin je nu zelf ook een beetje bij te komen? Je klinkt in ieder geval wel weer een heel stuk beter. Daar ben ik blij om.
    En natuurlijk heb ik net een stem uitgebracht op jullie Sarah, hopelijk krijgt zij de meeste stemmen.

Sil, wat ontzettend balen allemaal meid. Op die manier zwanger zijn is niet echt leuk meer. Ik weet niet of je toevallig van die polsbeschermers hebt voor skeeleren, die kunnen 's nachts ook verlichting geven.

Lexie, wat heerlijk dat jullie kleine meid al zo aan het kletsen is. Vond dat eerste geklets en gebrabbel ook altijd zo mooi.

En nu ... begint ze zelf al mee te zingen met wat liedjes en uit boekjes waar veel uit wordt voorgelezen 'leest' ze nu ook hardop voor. Heel leuk. Heel soms mis ik dat getuttel met haar van toen ze nog zo'n klein babytje was, maar dit is toch ook wel heel erg leuk. En ach, nog even en dan hebben we weer een babytje in huis waar ik weer naar hartelust mee kan tutten.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

An, kep gestemd hoor! Veel plezier met zwemmen!
    Lex, wat heerlijk dat ze al zo lekker kletst
    Inez...kep geen polsbeschermers meer (jah 10 jr geleden hihihhi). Enne jah kleine meisjes worden groot maar straks gaat ze ook lekker me je mee moederen, want jou kleine is bezegdend met 2 mama's hihihhi

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    :) :)

20. fifi1979

fifi1979 Nieuw lid

15 mei 2008
    3
    0
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds enkele minuten op de site aan 't lezen om een paar antwoorden te vinden op vragen die door mijn hoofd schieten. Ik ben nu ook toe aan mijn derde miskraam; waarschijnlijk al de vierde want van de eerste wist ik niet eens wat het was toen was ik 21 jaar nu 29.

Ik ben nooit verdergeraakt dan 6 weken. Bij deze laatste zwangerschap heb ik utrogestan gekregen maar het heeft niet veel uitgehaald want sinds een paar dagen heb ik geen zwangerschapssymptomen meer en verlies ik lichtroos tot rood bloed.

Volgende maandag heb ik mijn afspraak bij de gynecoloog. Ik ga dan direct vragen voor een curettage en aandringen om onderzocht te worden omdat het weinig nut heeft om telkens dezelfde dramatische gevolgen te ondergaan. Het is evident dat het aan mij ligt want de 2 eerste miskramen heb ik bij mijn ex gehad, dus ik ga er vanuit dat het aan mij ligt. Heeft iemand hier ervaringen mee, alle hulp is welkom.

Thanx

Deel Deze Pagina