Lexi, oude patronen zijn heel moeilijk te doorbreken, het feit dat je er goed over kunt praten met manlief scheelt al veel, maar het feit dat je je er zelf ook bewust van bent is ook een goed teken. Ik heb net nog even in je album zitten spieken en wat is jullie kleine meid al weer veranderd zeg. Echt een plaatje!
Lexie, sterkte meid, zoals al gezegd, het is lasti gom oude patronen te doorbreken maar ervoer praten is al een hele stap. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Knuf voor jou. Inez, leuk dat jullie uk zich goed liet zien, ben benieuwd naar de foto´s, we zien ze wel verschijnen. Pfff, gisteren een feestje gehad, vandaag niet zo lekker, kan dus echt niet meer tegen alcohol, de vermoeidheid en lang niks drinken helpt niet echt en zoveel was het nu ook weer niet. Maar ik heb ook keelpijn duskan best een combinatie zijn. Sarah is zo ontzettend verkouden, zo zielig, lijkt af en toe net een varkentje zo erg snurkt ze. Liefs
Oei oei Anette,dat zal je idd wel gemerkt hebben,en gecombineerd met vermoeidheid en misschien een aankomende verkoudheid,dan ben je na 1 glas al teut! Ik heb trouwens wel onwijs veel zin weer in een glaasje hoor,ben een echte wijndrinker,dus dat heb ik best gemist. Maar ivm de bv zal ik nog wel langer moeten wachten. Als het goed is gaat er vandaag een hoop gebeuren in ons babyparadijsje,ik heb er zin in! Maar om 8.30 zondagmorgen mag je nog niet zagen hè? dus moet nog ff geduld hebben voor we verder kunnen. Fijne zondag!
hier een flinke verkoudheid, echt alles zit dicht. Voel me dan ook flink beroerd. SArah voelt zich al niet veel beter volgens mij. Heeft ook de hele nacht liggen spoken. Om half 4 heb ik haar slapend rechtop tegen mijn hoofdeind van het bed gezet (kan ik omhoog zetten) en toen heeft ze wel geslapen. Denk dat haar neus dicht ging zitten op het moment dat ze ging liggen en dan ook nog op het speentje zuigen, dat gaat niet. Maar geeft niet, gaat weer over. Karola, hoe gaat het met klussen?
Beterschap An! Vandaag weer bezig geweest,de commode is klaar wat maken betreft. Ik moet de lades nog schilderen en van binnen bekleden. Mijn vriend heeft vandaag laminaat gelegd en mijn schoonmoeder komt morgen 1 muurtje behangen. Alles zelf gedaan behalve behangen,daar zijn (schoon)moeders heel goed in! Dan nog de plinten en,wat kleine dingentjes,en dan kan ik gaan inruimen! Ik heb er zoooo een zin in!
Karola, goed opgeschoten dus, heerlijk vond ik dat ook, lekker tutten op het kamertje, kleertjes ophangen en een geurbuiltje van zwitzal in de kast, mmmmmmmmmmmmmmm Geniet ze
Daar heb ik idd ook zo van genoten (en nog weleens, als ze slaapt, zit ik te tutten op haar kamerjte ) Anouk beterschap, wat kun je je dan beroerd voelen, he! \ Wij zijn zojusit weer op het CB geweest. Ze weegt nu 6630gr en ze is 62,5cm lang. Ze heeft de voorlopig laatste prikjes gehad. En wat een bikkel hooguit 20 sec gehuild en toen al weer vrolijk! *trots*
@ Hey An leuk die foto's en fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. Hoe bevalt het baby zwemmen, vindt de kleine Sarah het ook wat? Wil binnenkort ook met onze Pim gaan, maar volgens mij mag het pas na 8 weken toch? Wat betreft die alcohol, nam van de week voor het eerst weer een glaasje wijn (keurig eerst Pim zijn melk gegeven en gezorgd dat hij daarna afgekolfde melk kon kreeg, blijf toch voorzichtig met die alchol en ventje), maar kreeg maar de helft op(als het al een half was), voelde hem toen al aardig zitten. En dan te bedenken dat ik voor die tijd best wat kon hebben. Nou ja dat laat ik voorlopig dan ook maar staan, bouw het promilage na de borstvoeding wel weer een beetje op. In ieder geval beterschap met je verkoudheid meis. @ Lex, meid je weet het idd eerst aan jezelf denken. Wij blijven wel op je wachten hoor. Fijn dat je er in ieder geval met je Lexman over kan praten. Terugvallen in oude patronen overkomt de beste meis, maar het belangrijkste is, blijf geloven dat je het kan doorbreken he! Dan komt het vast en zeker goed. Dikke knuf en neem je tijd! @ Karola, whow die weken gaan echt hard. Leuk he om nu met de geboortekaartjes bezig te zijn en kamertje in te richten, kan me voorstellen dat het steeds echter gaat worden. We krijgen toch wel foto's te zien he?! @ Inez dat s nacht rondspoken kost inderdaad een hoop energie. Kan me de laatste weken van mijn zwangerschap nog herinneren. Wakker worden met honger niet kunnen slapen dus maar naar beneden, vla eten en weer naar bed. Vla heeft niet geholpen.........lag dan nog steeds wakker.. dus naar het toilet en terug.......nog steeds wakker en om 6 uur weer eens een keer in slaap vallen. haha. Nou ja ik hoop dat je toch overdag een beetje bij kan tanken. Wat betreft mijn lichaam na de bevalling....................hmmm.......was tijdens de bevalling 12 kilo aangekomen. Dat is normaal zegt men. Ik was na de bevalling ook weer gewoon op mijn oude gewicht, alleen die BUIK Gelukkig geen striae (huh schrijf je dat zo), maar hij lubbert behoorlijk, lijk wel een hangbuikzwijntje. Nou ja volgens zeggen komt het allemaal weer goed, na 6 weken mag ik geloof ik weer gaan sporten dus dat wordt keihard buikspieren aanpakken. Zo kan ik toch niet in mijn zomerjurkjes. haha hmmm Vrijdag voor het eerst met Pim naar CB geweest en guess what? Onze Pim is in 4 weken 1 kilo gegroeid (hoezo slagroom in die borsten haha) Onze slagroomsoes weegt nu 3940 gram! Verder alles ok met hem. Volgende keer gaan wij voor de eerste prikjes.......ohwwwww vind het nu al erg.
Abigail,wat fijn dat het zo lekker gaat met jullie slagroomsoes! Oja en de 1e prikjes,ppffff doet een mamahart pijn hè. Maar dat soort dingen doen ons vaak meer pijn dan ons kindjes hoor Heel even schreeuwen...De babykamer is klaar!!!De foto's show ik met trots in mijn album!
wow Karola, mijn complimenten over het kamertje, erg mooi en wat handig zeg, zo´n ingebouwd badje. Dat lijkt mij echt zo fijn, ik sleep dat ding naar de badkamer en terug niet handig dus. Laat die uk maar bijna komen! Nog even eeen beetje groeien in je buik... Abigail, jullie hebben een klein vreetzakje, lekker toch dat ie het zo goed doet. Die prikjes, je weet waarvoor het is en ze zijn het echt zo vergeten. en die flubberbuik? Zonder sporten gaat ie ook wel weg maar duurt iets langer denk ik. En zwemmen mag hier vanaf de 8 weken, ben toen ook meteen begonnen, lekker moment voor ons samen Inez, das wel heel vervelend dat wakker liggen, ook ik kan erover meepraten. Ik al zeuren tegen mijn huisarts over mijn bevalling die ook nog moest. Probeer rustmomenten te vinden Knuf voor jou, ik ging wel eens lekker in bad liggen, dat hielp bij mij wel (ja, dat was een adviesje en die zul je al genoeg krijgen dus sorry) Lex, hoe is het intussen met je? Voel je je al iets beter? Ben nog steeds enorm verkouden, bleh en Sarah ook, we snurken allebei zo hard dat mijn vriend naar de zolder is vertrokken, haha weet ie ook eens hoe dat is.
Karola wat issie mooi! Echt harstikke leuk! Aby ik voel me wel wat beter, maar het blijf oppassen geblazen.
Aby...goed om te horen dat het zo lekker met Pim gaat. Kan me voorstellen dat je tegen de eerste prikjes op ziet! An...beterschap meissie Karola...SUPER GAVE KAMER! Lex...ook goed om te horen dat het zo lekker met je meissie gaat...hoe is het eigenlijk met jou verder? Liefs
Karola.................whow crea bea hoor! Vind de kamer écht super super gaaf! Dat was het klussen zeker waard meis. Dus deze complimenten heb je alvast binnen.
Anette, nog steeds verkouden. Hoop dat het snel weer over is. Karola, wat een superkamertje is het geworden zeg, daar mag je met recht trots op zijn. En wat een leuk idee, een ingebouwd badje. Aby, jullie kleine knul is inderdaad een klein smulpaapje. Wat heerlijk dat het zo goed met hem gaat. Lexie, fijn dat het weer wat beter met je gaat. Volhouden meid.Niks is zo vervelend om met jezelf in de knoop te zitten. Weet er helaas alles van. Helaas hebben we geen bad, anders had ik het wel geweten. Maar m'n rustmomenten vind ik gelukkig nog wel genoeg overdag. Ik heb nog steeds de mazzel dat Alyssa zich makkelijk op bed laat leggen en ook 's avonds lig ik meestal voor pampus op de bank. Verder komt schoonmama meestal 2 ochtenden in de week lekker tutten met kleindochter, dus dat scheelt voor mij dan ook weer.
ben er weer, verkoudheid is geminimaliseerd en nu heeft mijn vriend het te pakken. Sil, bijna 34 weken, jee dat schiet lekker op zeg. Hoe is het met je handen? Nog veel last? Karola en Inez, ook al ver in de zwangerschap, ben zo benieuwd naar alles. Heb eigenlijk nie zo heel veel te melden. stom weer want het regent. Moet binnenkort naar de bedrijfsarts, grrr wat is dat altijd een gedoe zeg. Kreeg gisteren een brief dat ik me vrijdag (morgen) moet melden maar dan ben ik een dag vrij en ik ga geen 200 km rijden. Dus ik bellen.... ja, maar u weet dat u altijd de oproep voor de bedrijfsarts na moet komen, ja zeg ik maar ik ben dan vrij. Of mijn werkgever dat wist. Tuurlijk want die heeft me vrij gegeven. En vond ze niet goed, ik moest thuis blijven want ik zat in de ziektewet. Een hele discussie, nieet normaal. Dus ik zeg, ik kan volgende week niet komen werken want ik hoor net dat ik thuis moet blijven. Stil aan de andere kant. Nnu heb ik een werkdag moeten verzetten en het kdv, wat een gedoe zeg. Liefs Anette
@Anette,dat is idd ene gedoe zeg,word je ook niet vrolijk van. Wel fijn dat de verkoudheid weer over gaat,kan je je best beroerd van voelen. Gister bij de vk geweest en alles weer helemaal in orde. Ik hou wel wat vocht vast en daardoor aangekomen en stijve handen/vingers,maar ik heb er niet heel veel last van. Ze schat de kleine op een geboortegewicht van 7-7 1/2 pond,ik weet het is een schatting,dus kan nog alle kanten op. Maar een heel klein kindje verwacht ik niet. Lekker hoor het kamertje klaar,spulletjes inruimen en tutten,zalig! Vandaag maar weer eens gewoon huishouden want dat word zo een beetje vergeten.
Hiiii! Anoek...balen dat het weer eens zo moet lopen! Wat een geneuzel! Karola, je bent weer helemaal goedgekeurd voor de APK Gister naar de Gyn geweest... Moest bloedprikken voor de suiker (lunchcurve) nou die was wat aan de vage kant...maar ik had smiddag's ook niet best gegeten gezien ik last had van maagzuur. Dus nu moet ik vandaag uit voorzorg naar de dieeetiste en aan een dieet. Mijn handen gaan meer pijn doen maar dat komt omdat alles gewoon opzwelt, zelfs als ik aan bewegen denk zwellen mijn voeten al op! Kep echt olifantenpooten gewoon! Verder stagneerd de nesteldrang...kep de drang nog wel maar kan ff niets. De kleine daalt behoorlijk in en dat doet erg pijn en dan mijn voetjes er nog es bij...best irri dus. Maar goed we overleven het wel... Greetz
Anette, wat een gedoe zeg, met de Arbo en alles omzetten. Ik dacht dat je bij ziekte best een dag vrij mocht nemen, als het maar in overleg was met je werkgever. Karola, weer helemaal OK bevonden bij de VK. Ben benieuwd hoe de schatting van de grootte van het kindje uit gaat komen bij jullie. Sil, meid, het lijkt wel of het allemaal niet makkelijk mag gaan voor jou met deze zwangerschap. Nu weer op dieet, flink last van zwellingen en een indalende kleine ... Wat we allemaal niet over moeten hebben voor het goede doel. Nog hooguit 2 maandjes meid, en dan heb je een superbonus in je handen. Een prachtig knulletje.
heej meiden zouden jullie op Sarah willen stemmen? Alle stemmen staan weer op 0 dus heb er veel nodig.. Dank jullie Dit is de link: http://www.skyradio.nl/index.p.....ery%2F9021