http://www.skyradio.nl/index.php?page=a ... ery%2F9021 geloof dat die link niet werkt, misschien deze wel?
Sorry ik doe er neit aan mee, ik word echt doodgegooit met dit soort verzoeken, van alle kanten. Dus ik heb besloten gewoon op niemand te stemmen. Dus niet persoonlijk bedoeld
Hi meiden! Guess what... De 3e "Juli mama o.a. " is al weer aan het bevallen? Tis toch bizar? Over 42 dagen ben ik aan de beurt...
oh Lexie, als ik 1 stem tekort kom............ nee hoor grapje, was ook maar een vraagje. Normaal gesproken doe ik niet mee maar 10000 euro voor studie vind ik het proberen waard. Vandaar. En Sil, jaja, morgen is het juni en dat is 1 maandje voor juli..............................spannend
Anette, het stemmen is gelukt hoor! Ben benieuwd hoe het voor jullie afloopt, zo'n fondsje voor de kleine is toch nooit mis. Sil, tjee, is er al weer 1 bezig. Ik moet bekennen dat ik eigenlijk al een tijdje niet meer bij de julimama's ben geweest. Het gaat me daar veel te hard allemaal, ik kan al die berichtjes niet bijbenen. (hihi, zal de leeftijd wel zijn). Inderdaad begint het voor ons nu ook op te schieten. Eerst Karola, dan Sil en dan ik. Gek he? In eerste instantie ging de tijd zo langzaam en nu is de tijd toch nog gewoon voorbijgevlogen. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat over 2 maanden m'n uitgerekende datum al weer voorbij is. Vandaag hebben we het papier voor de geboortekaartjes gehaald. Ik zat al een tijdje te dubben over de kleur van de kaartjes en hoe ik ze wilde hebben. En dan kom je daar bij zo'n knutselzaak en dan vallen ineens alle puzzelstukjes in elkaar. Kan ik lekker gaan knutselen. Leuk leuk. En we zijn nu ook helemaal uit de naam. Joepie!
Ja ik ben ook benieuwd,wel heel erg leuk om te doen! Ik heb de enveloppen liggen dus ga volgende week s'avonds aan de slag. Wij krijgen geen echte proefdruk van de kaart,alleen het voorbeeld op de pc gezien,dus dat maakt het extra spannend vind ik. Ik ben alweer 36 weken vandaag,wat een mijlpaal hè.
Nog een weekje Karola, en dan mag je thuis bevallen. Anette, ik ga inderdaad de kaartjes zelf maken. Doe ik ook altijd met kerstkaartjes enzo. Vind ik altijd erg leuk om te doen.
En o ja, we zijn nu ook definitief uit de naam. Ben erg blij, het is de naam geworden die ik al maaaaanden in m'n hoofd heb.
Dan moet dat wel de juiste naam zijn! Hier zijn we er al een tijd uit en ook de jongens weten de naam,dus de naam is inmiddels zo eigen geworden. Ja ik mag idd over 1 week thuis bevallen,maar dat is niet de bedoeling.
Ohhhhhhhhw Karola nu gaat het echt snel. Lekker, binnenkort kan je je nieuwe "knuffel" vasthouden. Ben benieuwd hoor. Jij als "Crea Bea" hebt toch ook wel zelf je kaartje ontworpen?! An, wij hadden onze Pim ook aangemeld maar er waren er al bij met 700 stemmen zag ik. Ach en nu alles weer op nul staat..........laat ik het ook maar zo hoor. Kans is zo klein dat hij het wordt. Trouwens ik kan helemaal 3 juni niet op komen draven naar Hilversum want ik moet met hem naar de kinderarts voor nacontrole. (ivm ziekenhuisopname die hij gehad heeft). Nou ja kan ik daar in ieder geval een gezond blakend kind laten zien. hihi Sil................en zie jer tegenop nu het zo dichtbij komt? Bedoel tegen de bevalling? Heb jij eigenlijk al kaartjes en namen? Of heb ik dat ik al het gekrabbel gemist hier? Inez, je gaat dus écht helemaal zelf knuttselen?! Zet je wel een exemplaar in je album als het zover is, ben wel benieuwd. Hier gaat alles gewoon door. Of gewoon........het gaat eigenlijk hartstikke goed. Het ritme zit er al aardig in en onze Pim is alweer 5 weken. Jeetje wat gaat het hard en wat wordt hij snel groot, maar ook steeds leuker. Alleen het huishouden raakt wel achter hoor, de kleine man vraagt veel aandacht. hihi
@Abigail,wat heerlijk dat het zo goed met jullie gaat,de blijdschap spat van het scherm af! Enne...gekrabbel? jij hebt ook Hyves zeker? Leuk dat je verwacht dat ik zelf het kaartje heb ontworpen,want dat klopt idd! Zelf ontworpen en laten het drukken op speciaal papier,ben zo benieuwd! Net bij de gyn geweest en ik mag onder begeleiding van de vk in het ziekenhuis bevallen,dit ivm de totaalruptuur bij mijn laatste bevalling. Scheelt toch een hoop geld als het op medische indicatie is,dus ik ben blij. Verder gaat het nog steeds lekker met me,vind het vandaag wel voor het eerst wat warm. Maar moet wel weer veel doen in huis,ga het wel in mijn nakie doen