Aby... Ik zie niet tegen de bevalling op...al vraag ik me wel soms af of alles wel goed gaat verlopen gezien mijn zwangerschap natuurlijk soms de wensen over laat hihihi. Kaartje heb ik wel...zelf ontworpen (en een beetje afgekeken) en naam...tja mijn mannetje wil aan de ene kant graag dat onze beeb naar hem vernomd wordt maar dan wordt het Hugo de vierde in de familie ik zelf vind dat IETWAT overdreven. De andere naam die we op het lijstje hebben is lijkt op Hugo maar heeft ook een toepasselijke betekenis. Dus je begrijpt wel ik ga voor optie 2 hihihhi. Heerlijk om te lezen dat het zooo lekker gaat...En dat huishouden...komt vanzelf wel weer...beetje bij beetje gewoon hihihihi. Liefs
Ja het is wel heel erg stilletjes hier hè. Maar ik heb ook niks zinnigs te melden eigenlijk,volop mijn nesteldrang aan het uitleven
Kaartjes, zo leuk, ben benieuwd wat jullieuit hebben gezocht, scannen dus. EN ook naar de namen ben ik heel nieuwsgierig. Jee, begint scht spannend te worden hier, Karol al weer bijna 37 weken. En nesteldrang lees ik ,zal misschien wel niet meer zo heel lang duren. Sil bijna 35. Ook al nesteldrang? Inez, bij jou schiet het ook op. De titel van ons clubje moeten we eens aan gaan passen, binnenkort zijn we allemaal erg trotse moeders. Meiden, geniet nog van jullie buik. Kinkt heel gek maar ik heb hem echt wel gemist, weliswaar maar een paar dagen maar toch vond ik het erg raar om weer buikloos te zijn. En nesteldrang, maak er gebruik van, als die kleine er eenmaal is interesseert het huishouden echt niet meer, net als meer dingen, zoals werk. Vinden jullie het handig om een mobiel nummer te hebben zodat jullie via sms door kunnen geven als jullie bevallen zijn of niet? Laat maar weten dan geef ik mijn nummer wel via pb. Abigail, 5 weken en al een ritme, goed bezig zeg. En wat ze al veranderen in die tijd he, niet te geloven. Liefs Anette
Lieve Anette,je kletst zo gezellig over ons,maar je vergeet helemaal te vertellen hoe het met jou en Sarah gaat? De buik missen dat herken,ik had het ook heel erg. Komt ook als je zo geniet van het bewegen,denk dat het heel veel scheelt. Het word idd echt spannend,het komt nu zooo dichtbij! Goed idee van je dat ik kan smsen,anders zijn jullie misschien steeds aan het wachten. Op een ander forum waar ik zit heb je vanaf 37 weken meldplicht,elke dag even melden of je er nog bent en hoe het gaat. Misschien ook wel een idee voor hier?
Ola ladies! Om de dag ff melden...prima hoor hihihi. Dus bijdeze...GEMELD! hihihihi Hier gaat alles redelijk, tja tis geen 10 maar ja dat zal het ook niet meer worden. Morgen alweer 35 wkn! Poeh gaat het hard. Nesteldrang is er in gedachten wel maar kost me moeite om het tot uitvoering te brengen! Kep onwijs snel dikke benen en handen en mijn rug en heup doen ook niet echt lekker mee. Dussss Ben nu al enige tijd bezig met onze (kleine) badkamer. Maar echt mega schoon krijg ik het niet...dus hier en daar zal er nog een kalkvlekje zitten oid, maar goed tis in elk geval fris en fruitig. Fijn weekend ladies! Greetz Sil P.S. Ik meld me zondag wel weer...
Euh meldplicht ... Ik beloof niks, maar ik blijf wel proberen om me regelmatig te melden. Aby, fijn dat alles zo goed gaat met Pim. Anette en Lexie, hoe is het met jullie meiden? Karola, fijn weekeinde. Sil, het blijft nog even doorbijten voor je. Maar nog even en dan mag je jullie knulletje ook in je armen nemen. Tot nog toe mag ik nog steeds niet klagen. Gisteren nog even een extra bloeddrukcheck gehad en gelukkig is deze nog mooi laag. Maar ik begin 'm nu wel een beetje te knijpen voor weer een te hoge bloeddruk. Bij Alyssa begon dat ook zo rond deze tijd en toen kwam ik er niet meer vanaf. Aan de andere kant denk ik ook wel weer dat het wel los zal lopen, want de klachten die ik toen had, heb ik nu niet en ik weet nu wel waar ik op moet letten en kan dus direct aan de bel trekken wanneer ik het vermoeden heb dat het weer zover is. Mannetje heeft over 2 weken vakantie en dan kan er flink geklust worden, joepieee! Hij blijft nog wel doorploeteren in de weekeindes hoor. En afgelopen weekeinde is hij flink opgeschoten. Hij hoeft nu alleen nog maar te lakken en sauzen in de garage, vloertje leggen en dan kan daar het inrichten beginnen. En dan lekker boven en daarna beneden aan de klus. Hoewel ik natuurlijk graag had gezien dat we al een heel stuk verder waren met een en ander, heeft de vertraging er wel voor gezorgd dat we goed hebben kunnen nadenken hoe we bepaalde probleempjes wilden en konden oplossen en kunnen we daardoor straks lekker meteen aan de slag zonder ons eerst te hoeven afvragen van, hoe gaan we dat nu weer oplossen. Ik ben nu dan ook begonnen om het een beetje op papier uit te werken, dat maakt straks het klussen ook weer makkelijker. Nou, verder zo even geen bijzonder heden meer. Ga even lekker een tukkie doen.
Hiiiiii Inez... Heerlijk hoor om te lezen dat het zo lekker met je gaat! En dat je mannetje straks vakantie heeft...nou ja vakantie hihhihi. Maar tis toch een heerlijke gedachten dat je huisje helemaal aan kant is en opgeknapt voordat de kleine komt. Ik wou dat ik een vent met "goude handjes" had. Maar goed komt allemaal vanzelf wel. Greetz!
Hey Sil, ja, ik mag echt m'n handen ineen knijpen met zo'n handige vent. Er is bijna niks wat hij wat klussen betreft niet kan. Anderen maken dan ook graag gebruik van hem. Maar nadat deze klus geklaard is hoeft hij wat mij betreft voorlopig niet meer aan de klus. Hooguit bij z'n moeder even een keukenkastje ophangen, en dan mag hij van mij voorlopig alleen maar genieten van ons gezinnetje. Maar ondertussen ben ik wel erg blij dat hij op de valreep toch nog even vrij kan krijgen om te klussen. Met een beetje mazzel kan morgen de laminaatvloer worden gelegd in de garage. Het ziet er nu al zo anders uit. Van buiten ziet het er nog steeds uit als garage, van binnen is daar niks meer van te zien.
Hai meiden, Gisteren is mijn 3e miskraam begonnen . Ben ik na 3 jaar eindelijk weer eens zwanger, krijg je dit. Ik moest het even kwijt. Ik heb de rest van dit topic niet gelezen want 125 pagina's worstel ik nu niet even door, maar ik kon met mijn verdriet even nergens naar toe dus ik gooi het hier maar even neer. Waar haal je uiteindelijk weer het geloof vandaan dat het voor je is weggelegd? Hoe ga je om met zoiets? Hoe krijg je weer vertrouwen in je lichaam? Dat speelt door mijn hoofd. Als jullie het weten, ik kan wel wat tips gebruiken . Meiden die ook een mk hebben gehad en een dikke knuffel kunnen gebruiken: bij deze krijg je hem van mij. Laten we duimen dat ons in de toekomst meer gegund is. Liefs, Anouk.
Geef het de tijd, Anouk... En ik geloofde er na 6 jaar ook niet meer in, maar ja uiteindelijk gebeurde het wel, zie banner.
Hi Anouk, Jeetje meis wat vreselijk voor je... Ik heb ook 3 MK's gehad maar allen in 1 jaar. Tja waar je het geloof vandaan vind weet ik niet, maar zie idd bij Lexi, ze heeft nu een prachtige dochter. Laat het nu wel onderzoeken? Sterkte meis!
Anouk, allereerst heel veel sterkte met dit verlies. Neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven. Het vertrouwen dat het goed zou komen was wel eens ver te zoeken, ( en dan zijn we er nog niet eens zo lang als sommige anderen mee bezig geweest) maar we zijn gewoon domweg door blijven gaan omdat we er heel graag een tweede bij wilden hebben. Hopelijk hoeft het ook voor jullie niet lang meer te duren!
Hi meisjes! Meldplicht hihi! Kep niet veel te melden maar er staan foto's van de babykamer in mijn Album en 2 (naked) buikfoto's. Fijne dag nog!
@Anouk,heel erg veel sterkte met weer een groot verlies. We weten hier jammergenoeg allemaal hoe dit voelt,maar gelukkig weten we hier ook dat er hoop is. Neem de tijd en rust om het te verwerken want dat is echt heel belangrijk. @Silla,prachtig de babykamer,mooie rustige uitstraling en de dierentuin aan de muur erg leuk! Je creafoto vind ik ook erg leuk! @Inez,fijn hè zo een handige vent Wat fijn dat het bij jou ook zo lekker gaat,houden zo! Met mij gaat het ook lekker,fijn weekend gehad en vandaag heeft mijn vriendin een hennatattoo op mijn bolle buik gezet. Morgen is die goed gekleurd en zal ik een foto maken,echt heel leuk! Ik ga lekker slapen,ben heeeeel moe.
Sil, mooi kamertje meid en leuk gedaan met die buikfoto's. Helemaal die geemboste. Ben zelf ook met zoiets bezig geweest (voor het geboortekaartje), maar ben nog niet tevreden over het resultaat. Karola, wat is die tatoo mooi geworden zeg!