Thanks ladies! Karola...mooie tatoo! Even tot de orde v/d dag! Ik ben afgelopen nacht naar het ZH geweest. Net voordat we gingen slapen werd ik overmand door extreme pijn in mijn buik! Ik dacht het wel ff op te kunnen vangen maar het werd van kwaad tot erger en raakte na 30 min. ietwat in paniek! Wij mochten gelijk naar het ZH, zal je net zien in de auto begint het wat af te zwakken . Daar aangekomen begon het toch wel weer, onderzoeken gedaan. Mijn BM voelde wel week aan en ze hadden het idee dat er wel wat te gebeuren stond. Tevens was mijn bloeddruk 140/100, maar dat zou door de "spanning" kunnen komen. Ik moest gelijk naar een verloskamer. Daar aangekomen moest ik urine laten opvangen/bloedprikken en en werde een infuus met Antibiotica aan mij gekoppelt (prefentief) vanwege een 1 of ander bacterie die ik mss zou hebben maar dat duurde 5 dgn voordat ze dat wisten dus MOCHT ik bevallen had ik toch al dit medicijn gehad. Tevens aan de CTG natuurlijk. Op een gegeven moment zakte de boel af, op hier en daar een harde buik maar die kon ik hebben. Maar van slapen kwam niets. Mannetje had de "Love/Slaapseat" welke in de verloskamer stond uitgeklapt en naarmate ik rustiger werd viel hij in slaap... Echt geslapen heb ik niet, en het bed was KEI hard! Tussendoor kwamen ze nog ff de boel checken en ik voelde me echt bezwaard om telkens te bellen om te plassen maar goed. Ik moet zeggen de verpleging was echt super lief zo hier en daar zaten we midden in de nacht nog geintjes te maken. Rond 6:00 uur vanmorgen moesten ze nog ff inwendig kijken, er was niets veranderd maar ze zouden met de "dag"ploeg bespreken hoe nu verder omdat het eigenlijk erg rustig was in de buik. Na vele uren, nog wat kleine onderzoeken, een schreeuwsessie van een dame die aan het bevallen was. Kregen we weer een inwendig onderzoek...maar net voordat ze binnenkwamen zat ik rechtop in bed weer de "weeën" op te vangen. Maar volgens mijn EIGEN gyn (die gelukkig dag dienst had) hadden deze geen effect op mijn BM en mocht ik naar huis en mocht het weer erger worden...BELLEN! En uiteraard kreeg ik volledige bedrust voor een aantal dagen mee hihi. Nou hoe graag ik het kleine ventje in mijn buik wil zien, tis nu nog echt te vroeg. De gedachten dat ik hem na de bevalling moest "afstaan" voor de couveuse vond ik maar niets. Maar ik weet nu wel zeker dat ik de 40 wkn niet ga halen. Maar goed bij thuiskomst ff gegeten en ben daarna in een "coma" gevallen waar ik nu net weer uit ben. En het allerergste...ik ZOU gister aan mijn vluchtkoffertje beginnen, niet gedaan en je ziet het...ik speelde met vuur . Dusss ergens vanavond of morgenochtend ga ik pakken hihihi. Dikke kus Silla
@ Sil Whow spannens meis! Zal duimen voor je dat humpie nog even blijft zitten. Hou ons op de hoogte. Tof kamertje trouwens! @ Karola toffe tatoo zeg! Je hebt blijkbaar ook al van de crea vriendinnen. @ An hoest met jou en Sarah? Is de rust weer een beetje in huis? @ Inez lekker als straks alles een beetje af is zeg. Ach joh en wat niet lukt.........dat komt daarna wel weer toch. Maar gelijk heb je hoor, handige hubbie niet teveel uitlenen. Ik ken dat, ze zijn altijd wel ergens nodig. Nou meiden hier is het vandaag bal.............ons Pim heeft waarschijnlijk weer een regeldag (tja t is 6 weken he, dus dat klot wel) Huilt alleen maar en wil alleen maar TIET,TIET en nog eens TIET. Jammer dat ik er maar twee heb. Heeft iemand er nog een paar te leen? haha. Ga hem weer even voeden. :x Spreek jullie later weer! Oh ja heb weer 2 nieuwe foto's toegevoegd van mijn kanjer. (jammer joh jullie dachten zeker van mijn hubbie, neeeeeeeeeee t is PIM!) Kus Aby
Mooi kereltje Aby! Enneh Sil, wat een toestand, meid! enneh het zegt opzich nog niets hoor. Er is een jan.mama die ook al vroeg aan eht rommelen was ook zh in en uit en die is uiteindelijk nog over de datum heen gegaan, dus.... Kalm aan maar meis!
@Sil,poehé dat is wel ff schrikken,hou de kleine nog maar lekker warm binnen,maar gelukkig ben je al ver. @Aby,wat een heerlijk ventje jouw Pim,ik vind dat hij zo een rustige uitstraling heeft,mooi Ik begin toch wel heel nieuwsgierig te worden naar ons ventje,en heb er zo veel zin in. Maar ik ga er echt vanuit dat ik een paar dagen over tijd loop,dus moet toch nog even geduld hebben. Ik slaap gelukkig nog steeds heel lekker,maar fit wakker worden lukt niet,komt waarschijnlijk doordat het nog zo warm is,denk ik.
jee Sil, hou je schat nog maar even in je buik maar als het zo is is ie er ook aan toe om de wereld te verkennen. Wel heel spannend. Doe heel rustig aan en dikke knuffel voor jou. Mooi kamertje trouwens en die lamp vind ik helemaal super, zoiet zoeken wij ook, geeft ie veel licht? Nu hebben we een redelijke felle lamp, zo zielig als ie aan gaat. Die creabuikfoto vind ik wel mooi geworden. Karola, mooie tatoo zeg, ga je nog iets doen met die foto? Hoe lang blijft het er op staan? Abigail, haha nu moeten we een foto van je man zien, kunnen we even oordelen... Mooi mannetje alleen die sprongetjes daar zouden ze iets aan moeten doen! Zou verboden moeten worden en tiet te leen, nee, komt niks uit en is denk ik zeer frustrerend met een nog harder huilend mannetje. Lexie, gave foto, gaat alles goed met Demi? En met jou natuurlijk? Inez, mag ik je vent even lenen, die van mij is niet zo handig en er moet hier nog vanalles gebeuren, haha (al 5 jaar maar ja, komt er niet van zegt ie dan) Anouk, balen meid, hele dikke knuf voor jou en als je je verhaal kwijt wilt je kunt bij ons terecht hoor. Hier gaat het redelijk, beetje op en af. Ik krijg alleen steeds meer last van mijn schouder, heel vervelend, slaap hier ook slechter door. Net ha gebeld. Maar de lach van Sarah en het zien dat ze steeds meer kan maakt echt zoveel goed. Ik ga even tanden poetsen en dan naar het cb voor de prikjes. Liefs
Anette, neeeeee, voorlopig mag je hem echt niet lenen hoor, er moet hier nog teveel gebeuren. En als de slaapkamers klaar zijn, mag hij even een paar weekjes genieten van een welverdiende rust en van z'n gezin. En daarna, tja, dan is er ook nog meer dan genoeg te doen. Maar hopelijk kan ik over een paar maandjes ook weer meedoen met klussen. Balen dat je weer zo'n last hebt van je schouder. Sterkte ermee en natuurlijk ook succes bij het CB en de prikjes. Aby, wat een lekker kereltje! Sil, hou die kleine man inderdaad nog maar even binnen meid. Laten we ons maar aan de juiste volgorde houden. Eerst Karola, dan jij en dan ik en ook het liefst met nog een paar weekjes verschil ertussen. Da's het beste voor onze kleintjes! Als onze slaapkamer niet helemaal af zou komen zou ik absoluut niet erg vinden, maar ik zou het wel meer dan prettig voor Alyssa vinden wanneer haar kamer wel af zou komen. Er verandert voor haar straks al zoveel met een baby erbij, het zou wel heel fijn zijn wanneer er dan al minstens een paar weekjes al een nieuwe slaapkamer klaar is. Al denk ik, dat ze hem straks helemaal geweldig gaat vinden.
Dat was gisteren trouwens nog wel even grappig. Ik zat gisterenochtend met Alyssa in de tuin. Zij in een badje en ik heerlijk met de voeten omhoog. Begint de haan van de buren te kraaien, roept ze uit, 'hou je mond kip!' Of zijn we aan het wandelen met 1 van de honden: 'Ares moet een poepje doen' als hij aan het rondsnuffelen is voor een geschikt plekje. Wat een heerlijke wijsneus met haar 2 jaar en ruim 3 maanden. Ze kan echt al hele zinnetjes maken en gebruikt zelfs al lidwoorden (die ik sommige 3- en 4 jarigen) nog niet hoor zeggen. En of ik een trotse mama ben.
Hi ladies, Meldplicht hihihi. Gister begon het weer te rommelen en vele harde buiken maar dragelijk. Ondanks dat wel wat onrustig geslapen maar goed ga vanmiddag nog wel een tukkie doen. Inez...heerlijk altijd om te horen als zo'n kleine gaat praten! Klinkt altijd zo schattig. Ik heb het met ons buurmeisje. Als ik buiten sta en ze ziet me (halve schutting) kletst ze de oren van me hoofd af, geen pijl op te trekken waar ze het over heeft maar t klinkt zoooo schattig! Aby...wat een heerlijk mannetje! Tja en die fases horen er gewoon bij...ook weer een leermoment hihihihi. Anouk...weer zo'n last van je schouder. Volgens mij ging het juist zo goed de laatste tijd? hoe is het bij het CB gegaan? Lexi...mooie foto meis! Hier moeten ook nog wat klusjes gedaan worden maar dat komt wel goed...mss van het weekend samen met man en...ik moet nog op onze nieuwe bedpoten wachten voordat we de slaapkamer gaan omgooien...Oh kan wel alvast de gordijnen wegbrengen om in te nemen...moet ik niet vergeten dit weekend hihihhi. Groetjes
Euh Sil, kun je het niet beter wat rustiger aan doen ipv nog klusactiviteiten te plannen met mannetje?
Goeiemorgen,gemeld voor vandaag! @Anette,wat vervelend zeg je schouder,dat blijft ook de hele dag doorzeuren zeker? Kon de huisarts er iets mee? En hoe was het op het cb met je lachende meisje? Met de tattoo ga ik verder niks doen,ja wilde hem hier als avatar maar dat lukt nog niet erg. Het blijft zo een 10 tot 14 dagen zitten. @Inez,wat gezellig zo een kletskous om je heen. Dat vind ik ook het mooie van kinderen,er is altijd wel iets om je om te verbazen of om te lachen en te verwonderen,geen dag hetzelfde. @Silla,doe je wel een beetje rustig? Hier alles ok,weer helemaal goed gekeurd bij de vk gister en eigenlijk niks bijzonders te melden.
Karola, het is inderdaad gezellig, zo'n kwebbeltje om me heen. Enne, voor de liefhebbers, het is me EINDELIJK gelukt om de 3D echo's van onze spruit in te scannen. Natuurlijk was het helemaal niet moeilijk, maar ik wist gewoon echt niet meer hoe het moest. Ze staan nu in m'n album samen met nog een nieuwe buikfoto.
Hi Inez... Leuke foto's hoor! Hier alles goed...kep overigens een polletje voor een bezoekgedichtje voor het geb. kaartje Kunnen jullie ook een "stem/mening" geven? Alvast bedankt http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 31#2673631 Greetz
@Silla,Ik heb gestemd,persoonlijk ben ik niet zo gek op dat soort gedichtjes maar als ik moet kiezen ga ik voor 2. Wij zetten helemaal niks op het kaartje,krijgen we misschien wel spijt van..of niet 8) @Inez,wat een lief koppie zeg! En wat een prachtig prinsessenbed,super! En mooie buik,ik vind hem netjes,zeker niet te groot,toch? Hier alles rustig,niks bijzonders
Sil, ik heb gestemd op optie 1. Ben benieuwd voor welke je uiteindelijk zelf zult gaan. Karola, in eerste instantie ging m'n buik heel hard en de laatste tijd heb ik het idee dat het een beetje stilstaat. Ik kom ook niet echt aan, ik schommel al een hele tijd tussen 7 1/2 en 8 kg wat ik ben aangekomen.
Ik ben zelf ook verbaasd van die paar kilo's die ik maar ben aangekomen. Ik eet toch echt wel meer dan anders. Nou ja, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af. Maar het einde van de zwangerschap is nog niet in zicht, dus er zal vast nog wel wat bijkomen.
Hmm mijn idee Mak aan meisie! Zitten op die kont van je en relaxen girl! Hey Inez ik had nog niet eens je echo foto's gezien, wat een lekker smoeletje heeft dat kind al. Dat wordt wat in het echt! Karola? Hoe'st? Bij jou nog geen gerommel? An, ik zou die arm met schouder er afhalen haha, wat een ellende steeds joh. Kunnen ze daar nou niets aan doen? Moet toch wat voor te bedenken zijn? Verder alles goed met kleine? Hier alles onder controle. Pim is al 2x naar oppas geweest. Gister zijn we namelijk lekker ff met zijn twee uit eten gegaan en oma vond het geen straf om op te passen. haha Ze stond bijna te kwispelen toen we binnen kwamen met de kleine man. Was lekker om weer even met zijn tweeen er op uit te gaan en weer even bij te praten. Nu kletsen we toch samen wel veel maar het gaat overal tussendoor nu hadden we er echt de tijd weer even voor. Houden we erin. Meiden fijn weekend!
Wat heerlijk Abigail er even tussenuit met z'n twee! Nee nog niet echt gerommel,wel s'avonds harde buiken,maar het lijkt voorlopig nog wel rustig te blijven hier.
Aby, lekker hoor, weer eventjes lekker op stap met z'n tweeën. Fijn dat jullie er zo van hebben genoten en dat de kleine man goed onder de pannen was. Karola, wat wordt het nu spannend zeg! Sil, hoe is het nu met jou? Anette en Lexie, alles goed met jullie en met jullie prinsesjes? Wij zijn ook helemaal in luv op die echoplaatjes en zijn erg benieuwd hoe die kleine er in het echt uitziet. Nog uiterlijk 8 1/2 week en dan zullen we het weten. Spannend spannend.