T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    huh, had een reactie getypt maar is niet geplaatst, grrrrrrrrrrrrrr
    Nu moet ik flesje gaan maken, misschien tot morgen maar dan heb ik niet zo heel veel tijd. Eerst vaderdag, dus ook naar de opa´s en we gaan naar Guus Meewis dus ben vanaf 13.30 uur weg.

Abigail, heerlijk he, even weer samen, ik merk ook dat ik daar behoefte aan heb, even tijd voor bij te praten (hier gaat heet vooral over Sarah).
    En die oma´s die vinden het super om op te passen.

Sil, denk aan je meldingsplicht, anders gaan we dingen denken...

Inez, mooie plaatjes zeg, goed gelukt.

Ik hoor er nu eentje huilen dus fles moet gemaakt worden.

doeidoei

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier ben ik...

Weinig te melden dat het rommelt is een feit...soms heel hevig en soms voel ik uren niets!
    Maar goed we wachten af!

Aby...wat goed dat je qualitytime neemt met je man!

Karola, helemaal geen gerommel wat heerlijk hihihi ik wordt er soms best gek van.

Inez...ik kan me goed voorstellen dat je nog helemaal in luv bent hihihi

Anoek, ik hoop dat Sarah genoten heeft van haar flesje hihihi.

3. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Gisteravond voor het eerst vals alarm,ppfff gerommel,harde buiken,samentrekken van mijn maag?
    Maar ook psychisch,heb de hele avond tussendoor opgeruimd,de meest gekke dingen.
    Ging ook slapen met een idee van,ik weet niet wat de nacht brengt.
    Nou heerlijk geslapen,2x wakker en naar de wc geweest en direkt weer verder geslapen en nu ook helemaal rustig.

Het is zo gek heb al 2 kinderen op de wereld gezet,maar ben zo benieuwd of ik het direkt herken,heb echt geen flauw idee meer hoe het voelt.
    Het is ook lang geleden,heb al zulke grote mannen
    En ik heb zo een zin in dit kleine ventje!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Haha Karola maar 2x naar de wc op een nacht! Toen ik zo ver was als jij moest ik minstens om het uur!
    Spannend hoor dat gerommel bij dees en gene.
    Ik ben zo benieuwd wanneer jullie bevallen en naar de namen en alles!

Hier gaat het wel goed.
    Demi heeft 4 nachten doorgeslapen, toen weer 2 nachten niet en nu wer 2 nachten wel. Dus het lijkt een trend te worden gelukkig.
    Nog even en dan gaat ze snachts in het ledikant sniksnik, vind het wel jammer hoor dat ze uit onze kamer weggaat dan. Het eerste loslaten begint dan al......Ik zie mezelf er voor aan dat ik de eerste nacht er een paar keer uitga om te checken of ze nog ademt *bloos* Nu kan ik het nog vanuit mn bed zien dat haar borstkastje op en neer gaat.

Nou ja dat zal ook wel weer wennen.
    Meneer Lex is helemaal blij met zn Veronicagids met persoonlijke opdruk (Foto Demi met lieve tekst) Wij zijn niet zo van de dure cadeaus met vader of moederdag. Dus vandaar een aardigheidje.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, wat een leuk idee zeg, zo'n persoonlijke Veronicagids.

Sil en Karola, sterkte met het gerommel in jullie buik. Ben ook erg benieuwd naar jullie knulletjes. Maar goed, nog even geduld want in principe mogen ze nog even blijven zitten.

En mocht de bevalling zich al wel heel snel aandienen, dan wens ik jullie een goede bevalling toe.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Karola...zo te horen gaat er toch wat gebeuren hihihi. Doe maar lekker rustig aan en ik denk wel dat je het zult herkennen hoor, volgens mij is het gewoon instinct.

Lex...loslaten, ja lijkt me erg moeilijk maar mss is het voor jullie (voor jullie en voor Demi) mss wel lekker als ze straks in haar eigen kamertjes slaapt?

Inez...bij jou nog geen gerommel?

Hier nog ff mijn meldplicht..kep ff geknipt en geplakt hihihhi...
    Hier is alles relatief rustig.
    Mannetje weas vannacht redelijk op tijd thuis, ik zat zelfs nog te een spelletje Tetris te spelen hihihhi.
    Vanmorgen stond ik wel met mega koppijn op (zaterdag ook al) en ik heb niet zooo heerlijk geslapen maar goed. Toen ging ik me aankleden want ik had een Brunch...had ik mijn 2e zwangerschapsbroek aan...nou die zat als een legging om mijn benen heen! Dus ik moet het de rest van mijn zwangerschap zonder zwangerschapsjeans en pantalon doen! Allen rokjes/jurkjes en leggings grrrrrrrrr! Dus ik was alweer helemaal chago!

Anyway...wij richting brunche en ja hoor! Een mini babyshower! 4 meiden bij elkaar en kleine kadootjes! Mijn beste vriendin was er helaas niet bij maar kan zijn dat ze haar mail nog niet gecheckt had maar goed het was gewoon gezellig!

Kep het volgende gekregen;
    - Voel boek...erg skattig;
    - Een mutsje van BamBam met de tekst "Bad Hairday", sokjes van BamBam met de tekst "These feet are made for walking" en een vestje van het merk Feetje die je aan beide kanten kunt dragen, ene kant is wit en de andere kant is grijs/wit gestreept.
    - En echte Braziliaanse slippers "Havanna's" zoooo cute, die kan ie vast volgend zomer aan.
    Verder hebben we lekker gegeten, nou ja GESNOEPT hihi en de 2 aanwezige heren zijn naar de stad gegaan om te lunchen hihi.

Hoe dan ook was het een gezellig middag alleen toen ik daar naar de WC ging had ik het idee dat er een propje in de wcpot zat maar kon niet diep genoeg bukken om goed te kijken. Maar we wachten het wel af.

Mijn schoonouders komen straks mss langs..blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Zo geen zin an! Gewoon omdat...zij het zijn...kep niets met ze buiten dat ze gewoon een heerlijke knappe zoon (mijn vent ) op de wereld hebben gezet is dat alles hihihhi.

Nou chica's spreek jullie snel weer!

Dikke knuffels!

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Goeiemorgen daar ben ik weer! :)

@Lexie,ja 2x per nacht eruit om te plassen is netjes hè,dat heb ik al die tijd zo gehad.
    Demi is goed bezig zo met doorslapen,en over gaan naar het "grote"bed en dus haar eigen kamertje vond ik toen ook zo een grote stap,maar het went ook wel weer snel,succes!
    Leuk de Veronicagids als kado,ik heb hem toen ook een keer gekregen van mijn vriend,met een hele goeie foto van hem erop :D
    De kids dachten dat hij zo in heel Nederland werd bezorgt :)

Hier ook vaderdag zonder grote kado's,zelfgemaakt spul van school natuurlijk,de standaard boxershorts :p en van de kleinste voetbalslofjes.

@Silla,zo herkenbaar stomme kleding en dikke benen bah!
    En als ik het pas zit het sowieso niet lekker meer als het ff te strak zit.
    Als ik de deur niet uit moet loop ik hier lekker de hele dag in een joggingbroek :oops:
    Klinkt erg gezellig je mini babyshower,leuk hoor!
    En heb je thuis nog iets ontdekt in wc pot of broek?

Nou meiden nieuwe week,ik vind nieuwe kansen om te ... ;)

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Karola,

Idd een mooie week om....;)
    Nee kep verder niets meer ontdekt, dus mss heb ik het gewoon verkeerd gezien.
    Tis rustig in mijn buik muv de hik zo nu en dan.
    Vandaag weer prikken voor mijn suiker, een lunch curve dus moet 3x geprikt worden dat is dus 2 (laatste prikjes zijn om 13:00 en 13:30 uur) bezoekjes aan het ZH...Pffff geen zin an.
    Maar goed wat moet dat moet, enne ik heb nu gewoon een joggingbroek aan, vind het allemaal wel welletjes hihi.

Groetjes!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nee Sil, hier nog geen gerommel. En aub de komende 3 à 4 weken liever ook nog niet. Dan is het klussen en verbouwen tenminste af. (sprak ze hoopvol). In de garage moet nu alleen nog een laminaatvloertje worden gelegd en dan kan er worden ingericht. Eindelijk. En dan binnen aan de klus.

Wat lief zeg, die cadeautjes bij de brunch.

Wij hadden gisteren ook al zo'n tegenzin om bij m'n vader langs te gaan. Maar goed, toch maar even geweest en we hebben het weer overleefd. M'n oren tetterden nog wel een paar uur na van al dat gekwek en geratel van m'n vaders vrouw.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    spannend meiden, het begint dus te rommelen..
    Jee, kan me die tijd nog wel voorstellen, en nu alweer 4 maanden mama. Gaat echt zo snel hoe standaard het ook is maar is echt zo.

Sorry dat ik neit zo veel van me heb laten horen maar ik zit ook echt elke avond voor de tv voetbal te kijken en afgelopen weekend was erg druk.
    ZOndag naar Guus meeuwis geweest.

En nu wordt er eentje wakker, dus ben weer even weg, moet Sarah ook even naar mijn ouders brengen wan tik mag naar de tandarts een paar gaatjes laten vullen. Jippie maar niet heus.

Liefs Anette en tot snel

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hallo, ben ik weer maar nu met tandpijn. DAT is nu altijd zo vervelend van de tandarts je gaat ernaar toe zonder klachten en komt terug met. Ook knap!

Sil, hoe was het bezoek van je schoonouders nog? Tja, je krijgt ze erbij, gratis en voor niks.
    Het ergste is dat als je kindje er is, zie je ze nog vaker...........................................

Inez, jij mag nog niet gaan rommelen, die kleine uk moet nog eerst een beetje groeien.

Karola, al nesteldrang?

Verder alles goed met iedereen?

Liefs Anette

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Sinds gisteravond weer regelmatig harde buiken.
    Maar ons inziens niet heftig genoeg om te bellen.
    Wel vandaag naar de verpleegkundige en gyn en de verpleegkundige vond wel dat we moesten bellen.
    Bloeddruk is aan de hoge kant, kep vanmorgen mijn urine ingeleverd en bloed laten prikken. Kep nog steeds harde buiken, krijg vanmiddag de uitslagen van de onderzoeken, bij een 'n nega uitslag moet ik waarschijnlijk vanmiddag opgenomen worden en anders moet ik volgende week weer terugkomen ipv over 2 wkn.
    Begin het wel een beetje zat te worden dat gerommel, maar daarnaast vind ik het ook allemaal weer eng en spannend.
    Dusss tis afwachten vandaag.
    Kep vluchtkoffertje alvast in de auto, maxicosi staat al beneden hihihihi.
    Ga zo ff voor een pedicure maar dat is in de buurt van het ziekenhuis waar ik ga bevallen vandaar dat koffertje mee gaat hihihihi.
    Ben benieuwd wanneer de gyn gaat bellen voor de uitslag, zal natuurlijk pas eind v/d middag zijn.

Nou ja jullie horen het wel...

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh Sil, spannend.............

14. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil, je houdt het wel spannend zo hoor! Hoop voor je dat je bloeddruk niet net als bij mij zo hoog wordt en dat je met zw-vergifteging opgenomen moet worden hoor. Hou het aub ff gewoon hoor. ;) Heb je al wat gehoord inmiddels? Leuk trouwens zo'n onverwachte babyshower.

@ Oh Karola.................................bij jou kan het dus nu echt elk moment gebeuren. Ik denk ook wel dat je het direct herkent hoor. Ik herkende het zelfs bij deze eerste bevalling, dus jij als deskundige moet dat zeker in de gaten hebben.

@ Inez.........ach als de verbouwing niet helemaal klaar is straks is het toch ook geen punt. Maar ik snap je hoor, je kan het maar beter voor je bevalling afsluiten want daarna komt er niet veel meer van. (spreek uit ervaring haha)

@ An hoe'st met schouder?

Ook ik ben hier niet zoveel meer te vinden, de kleine neemt een hoop tijd in beslag en de tijden dat hij slaapt probeer ik wat aan het huishouden te doen. :rolleyes: :p Geloof dat ik precies aan 1,5 taak per dag toekom haha. Ach knuffelen is ook zoooooooo leuk en is ook belangrijk. Tja en ik moet julie verhalen natuurlijk ook nog bijhouden ben benieuwd naar de aankomende bevallingen en ukkies. Dusssssss ik lees wel steeds maar aan antwoorden kom ik niet altijd toe. Trouwens, we hebben het er al eens eerder overgehad, wordt het niet eens tijd dat wij dit miskramen forum achter ons laten en een ander plekkie gaan zoeken. Is the Lounge iets of moeten we naar de mama's? In ieder geval zijn we denk wel toe aan iets positievers nu het met iedereen goed gaat toch?

Ik hoor wel welke plek jullie het meest geschikt vinden?

Kus Aby

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik denk bij de mama's, maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Silw at spannend! We horen het graag.

Hier is het even wat minder. Demi is al zeker 4 dagen van slag. OM de haverklap huilen om niets en dan ontroostbaar. We moeten eik constant met dr bezig zijn, zo vermoeiend! Eigenlijk zou ze tussen 2 sprongetjes in moeten zitten,. dus heb geen idee wat er loos is. Of het volgende sprongetje komt wat vlotter op de vorige, ik weet niet of dat kan? Tnadjes zijn het volgens mij niet, want we voelen niets. Ook heeft ze geen verhoging en ze kwijlt niet heel erg, grijpen naar dr oortjes doet ze ook niet. Dus ik weet het echt even niet, voel me knap machteloos :(

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lexie, dat hadden we vorige week, geen land mee te bezeilen, ineens was het over, heel gek.
    Succes ermee meid, het is een stuk minder gemakkelijk zo.

Mijn schouder, tja, gaat op en af, meer af maar ja, die kleine uk weegt intussen ook ruim 6 kilo.
    Maar ook dat komt weer goed. Zit volgens mij weer over de pijnpiek heen dus voor de komende paar weken zal het wel weer gaan hoop ik

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Goh de kleintjes zijn hier volop "sprongetjes" aan het maken lees ik.

Mijn voetjes zijn lekker verwend door de pedicure, zit echt een mega knal kleur op mijn nageltjes (beetje metalic Petrol kleur) vond ik wel grappig! hihihihi.

Gebeld door de assistente c.q. verpleegkundige, er was wel wat eiwit gevonden maar 't was nog geen + je (?) en verder was alles in orde maar omdat ik aangaf dat ik erg moe was, hoofdpijn had en die harde buiken komen en gaan moest ik niet denken dat door deze uitslag ik rustig achterover moest gaan zitten, maar wel alert moet blijven en bij twijfel toch naar het ZH bellen.
    Well oke dan!
    Ik ben gelijk daarna naar de MAC gereden, ik had inene zoooo'n behoefte hihihhi dus zit nu lekker te peuzelen en ga dan lekker languit en kijken of ik nog een tukkie kan doen.

Nou ladies doe rustig aan, wat mij betreft zouden we naar de Mama;s kunnen echter ben ik nog maar een Mama 2 be ;)
    Wel ff een pakkende titel verzinnen hihihihhi.

XXX voor jullie allen!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow SIl, je wilt niet weten hoeveel bigmacs ik gegeten heb die laatste weken zwangerschap. Wilde er wel een moord voor doen! Hahaha!

Enneh ik ben overtuigd, Demi zit in het voorwerk van een sprong. HEb het boek er even bij gepakt en het is duidelijk dat het per baby verschilt wanneer ze last hebben van deze sprong, dwz zichtbaar last. Kan met 22 wk zijn en met 27 wk en alle weken er tussenin. Dus Demi heeft gewoo last van het begin vd sprong. Wellicht dat ze bij de feitelijke sprong geen last heeft. Ze is vast net als dr moeder, zenuwachtig voor ophande zijnde veranderingen. Ik kan ook zo slecht tegen veranderingen die ik zelf niet zie aankomen ;)
    Echt alles wat ik lees in het hoofdstuk dat over de 26wksprong gaat, herken ik. HEt huilen het bezig gehouden willen worden en het onrustige slapen dat je denkt dat ze nachtmerries heeft enz enz.
    Kortom ik ben overtuigd, ze zit in de sprong.
    Arm kind
    Ben wel blij dat ik het nu zeker weet, hoef ik me geen zorgen te maken dat het wat anders kan zijn.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lex, fijn dat zo´n boek je kan laten inzien dat het een spron gis, wel is dat altijd zielig. Knuffel haar maar goed

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, fijn dat je nog gewoon thuis mag blijven. Maar meid, luister maar wel braaf naar het advies om een belletje te doen naar het ziekenhuis wanneer je het niet vertrouwt. (hoe begrijpelijk het ook is dat je liever thuisblijft). En verder ... heeeeeel rustig aan doen, veel rusten enzo. Sterkte!

Karola, hoe is het nu bij jou?

Deel Deze Pagina