T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ja met mij gaat het goed,nog steeds rustig.
    Vandaag naar de kapper geweest,dus ik ben knap in 't kraambed :p
    Geen tukkie gedaan en dat merk ik wel heel duidelijk,ppff ben dus te moe om verder op jullie te reageren,sorry.
    Kom ik morgen op terug!

2. moonFRIETJE

moonFRIETJE Nieuw lid

19 jun 2008
    2
    0
    0
    LEIDSTER KDV
    AMSTERDAM
    Beste Abigail,

Ik heb twee eerdere miskramen gehad, ik was nu 8,5 weken zwanger en zondag voelde ik me raar en wist ik dat er iets fout zat, gisteren heb ik een echo gemaakt en het hartje klopt niet meer, voor mij mijn derde miskraam, ik snap er niks van , ik ga nu naar het AMC voor onderzoeken, want ik heb al een gezonde zoon, dus wil graag weten hoe het kan. Ik hoop voor jou dat alles goed is gegaan.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MoonFRIETJE, wat vervelend dat je weer een miskraam moet doormaken. Neem de tijd om het te verwerken en een plekje te geven en heel veel sterkte voor wat betreft de onderzoeken.

Zelf heb ik ook onderzoeken gehad, maar al bij voorbaat gaf de gyn aan dat daar waarschijnlijk niks uit zou komen, aangezien we samen al een gezonde dochter hebben. Bij ons hield ze het op een combinatie van domme pech en mijn leeftijd. En al snel na deze onderzoeken was ik weer zwanger om het deze keer te mogen blijven. Over een week of 6 hoop ik te mogen bevallen.

Zoals je in dit topic kunt lezen zijn we met 6 meiden overgebleven die meerdere miskramen hebben gehad en allemaal zijn we of (hoog)zwanger of inmiddels al bevallen, zo ook TS Abigail, die inmiddels een gezonde zoon heeft.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    moonFRIETJE
    Jee, meid, wat balen zeg. Heel veel sterkte toegewenst, het valt niet mee om weer een mk mee te moeten maken.
    Denk goed aan jezelf en als je je verhaal kwijt wilt, je kunt hier altijd terecht

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi MoonFrietje
    Sterkte meis met het verwerk van dit verlies.
    Als we wat voor je kunnen doen horen we 't wel!

Hier alles rustig...dus weinig te melden.
    Ga nu weer ff languit ben wel erg moe en de laatste loodjes zorgen ook voor dipdagen, en vandaag is dat zo'n dag.

Dag lieverds!

6. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Moonfrietje,heel veel sterkte!

@Silla,lekker vroeg slapen en hopen op morgen weer een goeie dag.

Jullie hebben gister veel gekletst en ik merk dat ik zo moeilijk kan reageren op iedereen.
    Ik lees alles maar om te reageren moet ik alles terug lezen en ik kan mij daar niet op concentreren,erg hè :oops:
    Dus dan weten jullie dat ik van alles op de hoogte ben,ok?

Hier alles verder nog rustig.

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Karola en Sil.......................meiden lekker rusten hoor. Geef er maar aan toe als het kan, jullie hebben je krachten straks extra nodig! Sterkte met de laatste loodjes! Geldt natuurlijk ook voor jou Inez!

Onze Pim heeft er trouwens een speelkameraadje bij! Donderdag is zijn nichtje Fenna geboren! Dat wordt gezellig opgroeien samen. :p

Knuf

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, wat gezellig voor Pim.

Hier alles nog goed. Ben vanochtend bij de gyn geweest, groeiecho zag er goed uit, alleen weer een verhoogde bloeddruk. Volgens mij zit er in die bloeddruk wel enige structuur. Iedere keer wanneer ik een mege-beroerde nacht heb gehad is die bloeddruk een stuk hoger. Vandaag dus maar even een rustdagje invoeren. Niet al te veel gekke dingen doen. en zo even lekker m'n mandje induiken.

Karola, nog even meid, ben benieuwd hoor wanneer we bericht van jou krijgen dat je bent bevallen.

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Abigail,gefeliciteerd met nichtje Fenna,leuk dat ze samen opgroeien.

@Inez,Fijn ene goeie groeiecho!
    En heb je nog een beetje rustig aan kunnen doen?

Ik heb een poetsdrang niet normaal,heb net mijn gasfornuis met een tandenborstel gedaan :D
    Verder is het nog rustig.

10. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    [quote="KarolaIk heb een poetsdrang niet normaal,heb net mijn gasfornuis met een tandenborstel gedaan :D
    Verder is het nog rustig.[/quote]

Ohoh daar begint het meestal mee :) ;) :D Nou we horen wel van de klapper. haha

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Karola, poetsmuts. Ben benieuwd hoe lang we nog op babynieuws van jouw kant moeten wachten. Zal vast niet lang meer duren.

En ja, ik heb gisteren goed uit kunnen rusten en heb vannacht zelfs ook nog een beetje geslapen. Ben in ieder geval een stuk uitgeruster dan gisteren.

We zijn best blij met de goeie echo, maar zoals we ook al in het ziekenhuis zeiden, 3 dagen voor Alyssa geboren werd, werd ze dmv een groeiecho ook geschat op een ruime 7-ponder, dus eerst zien dan geloven. En al is het voor de kleine beter om wat groter te zijn bij de geboorte dan Alyssa was, stiekempjes zou ik weer zo'n heel klein ukkie toch best wel weer leuk vinden.

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Gemeld voor vandaag en verder niks te melden ;)

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hihi Karola

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Aby...gefeliciteerd met nichtje Fenna!
    Karoala...lekker aan de poets hihihi
    Inez...fijn dat de echo goed was. Ik heb overigens geen idee hoe groot/zwaar dat prinsje van mij geschat wordt?

Hier verder niet echt bijzonders te melden.
    Buiten dat ik GEK wordt van alle telefoontjes/smsjes met de vraag...EN?
    Of als je niet opneemt dat ze gelijk je mannetje gaan STALKEN!
    Hoe lief ook hoor maar ben echt geneigd om een sms te versturen...Don't call us, we'll call you ;)

15. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ppfff Silla,vervelend,vind het ook wel heel vroeg om daar nu al zenuwen om te hebben.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja da's het nadeel als je al eerder in het ZH hebt gelegen...
    Vanavond is het trouwens wel weer wat onrustig maar goed...'t zal toch wel niet doorzetten.

17. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Oja dat is natuurlijk ook waar,was ik ff vergeten dat scheelt wel.
    Lijkt mij voor jezelf wel heel vermoeiend,je denkt toch steeds zou dit echt zijn?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis de laatste dagen wel een uitputtingsslag aan het worden als ik héél eerlijk ben.

Lichamelijk begin ik het erg zwaar te vinden alles doet me zeer en ik begin een emotioneel wrak te worden.
    Daarnaast zit ik ook weer in zo'n 2 strijd....
    Als ik niets voel en alleen de lichamelijke en emo klachten heb denk ik...LAAT ME AUB BEVALLEN!
    Maar als ik krampen krijg dan denk ik...OH MY GOD BEN ER NOG NIET KLAAR VOOR!
    Hihihihhi heel vervelend dus.

Enne heb jij ondertussen alles weer fris en fruitig in huis en zijn alle poetsklussen gedaan?

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, vervelend inderdaad dat ze je nu al beginnen te stalken. Dat deed m'n vader ook ineens bij m'n eerste zwangerschap. Daarom hebben we ze nu op het verkeerde been gezet voor wat betreft de bevaldatum. :) :) :)

Erg he? En nu maar hopen dat ze erin zullen trappen en anders neem ik gewoon de telefoon niet op. Ik weet in ieder geval zeker dat ze mannetje niet zullen gaan bellen om verder navraag te doen.

Wel vervelend trouwens dat het nu allemaal zo zwaar begint te worden voor je. Enerzijds zou je inderdaad hopen dat het allemaal snel achter de rug is, anderzijds herken ik je gevoel van, ojee, ik ben er nog helemaal niet klaar voor. Tegenstrijdig, maar heel normaal.

20. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ja dat tegenstrijdige herken ik ook wel een beetje,dus dat zal er wel bij horen ;)

Poetsen gaat nog steeds goed,want als ik 1 dag niks gedaan heb,kan ik bijna weer opnieuw beginnen :(
    Maar de grote klussen zijn nu echt wel gedaan ongeveer...denk ik... :rolleyes:

Net bij de vk geweest,alles in orde,afspraak voor 1 Juli gemaakt,zo vreemd is dat.
    En ik begin hem wel een beetje te knijpen,mijn zoon is 5 Juli jarig,maar een feestje plannen die dag is niet te doen omdat je niet weet hoe of wat.
    En als ik net bevallen ben gaat dat ook niet lukken natuurlijk,dus ik ben bang dat we hem moeten gaan uitleggen dat we het gaan verplaatsen ofzo.

Deel Deze Pagina