T zal toch niet waar zijn?! 3x mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Abigail, 1 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    meiden jullie maken het wel heel spannend.
    ben elke keer weer benieuwd als ik kom spieken hier.
    Inez, wat een goeie zeg, een andere daum doorgeven. Nog nooit gehoord. Foei toch.

Sil, meid komt goed met de bevaling, ik was er ook niet klaar voor maar toch al een week overtijd. Tsja, laten zitten vond ik wel een prima optie. Maar het is de moeite, echt waar!

Karola, jullie huis zal wel spik en span zijn. Dus voor volgende week een nieuwe afspraak, spannend. Hoe ga je het uitleggen dat de verjaardag misschien een ander keertje moet?

Abigail, nog lekker druk met jullie kleine uk?

Ik ga die van ons even halen, heeft afgelopen nacht weer een wakker uurutje gehad, jee valt niet mee weer zo een paar nachten achter elkaar. Mijn ogen vallen bijna spontaan dicht.

Liefs

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach, dat van een verkeerde datum doorgeven dat doen celebrities ook altijd, dus waarom ik niet. Het scheelt in ieder geval (hopelijk) een hoop gezeur voor de tijd. Hihi. En nee, ik schaam me niet. Het geeft mij de rust die ik nodig heb.

3. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Anette,hij word 10 en is heel begripvol dus na uitleg vond hij het ok.
    We maken er natuurlijk sowieso een gezellige dag van met het gezin,met kadootjes en lekkers.
    En of we het nu een andere keer vieren of helemaal niet daar zijn we nog niet uit,de fam zal er toch naar vragen en hem niet vergeten als ze op kraamvisite komen.

Nog steeds rustig hier en een heel opgeruimd en schoon huis.

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiii

Meldtplicht ;)
    Kep weinig te melden dan de vorige keer hihihi.
    Oh ja..bij de Julimama's zijn er vandaag 2 bevallen (jongen en een meid) en de 3e is nu "as we speak" richting ziekenhuis met volledige onsluiting!

Nou spreek jullie wel weer!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Karola, op die leeftijd kun je wel het een en adner uitleggen, dat is wel fijn en het vooruitzicht, een kindje erbij is natuurlijk ook wel erg leuk.

Sil, leuk allemaal die kids bij de juli mama´s. Begint zeker goed te kriebelen bij je? Voel je je nog goed?

Ik heb verder ook weinig te melden, Sarah was weer om 4.45 uur wakker, klaarwakker zelfs. Word er een beetje gek van zo. Ik moet zo gaan werken maar mijn ogen willen niet echt open moet ik zeggen, dat wordt dus met de trein want autorijden durf ik zo ook niet.
    ALs een van jullie een supertip heeft om haar langer te laten slapen, GRAAG! Nu kom ik aan een gemiddelde van 5 uur slaap per nacht, is een beetje te weinig. Gelukkig wel bijna vakantie, dat scheelt weer.

Ga even kijken want volgens mij is er eentje in slaap gevallen en ze moet naar het kdv.

Liefs

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Anoek,

Ja begint vreselijk te kriebelen, kep nu nog niet gekeken maar gisteravond laat is er nog 1 bevallen en ik denk dat er vandaag nog wel 1 of 2 bij komen!

5 uur slaap! Ik teken ervoor hihihi. Ik kom ong. rond de 3 a 4 uur slaap per nacht.
    Echt een tip heb ik niet voor je.

Sterkte vandaag op het werk meis!

Dikke knuf!

7. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    OOoh wat ben ik een geluksvogel zeg,ik ga op tijd slapen en word 2 of 3 x wakker om te plassen om vervolgens direkt weer verder te slapen.
    Maak dus nog steeds een gewone nacht,wat zal het straks voor me tegenvallen :(

Silla,ik kan mij voorstellen als je zo tussen de bevallende dames zit je helemaal de kriebles krijgt.
    Nou hier is het nog steeds rustig hoor,hij komt vast op de verjaardag van mijn zoon :p

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sil en Karola Hmm en ik maar hopen dat een van jullie nieuw bericht heeft, maar nee hoor de spanning stijgt met de dag. ;) Zeker voor jullie zelf. Jeetje Karola dat zou wel onhandig zijn als de kleine ook op 5 juli geboren wordt, nou ja dicht op elkaar wordt het in ieder geval.

@ Sil ik zou het gewoon zeggen hoor dat je de mensen zelf wel belt als het zover is, anders wordt je gek. Je bent zelf al zenuwachtig en dat gebel en gesms, maakt het er niet minder op. Gelukkig heb ik het niet zo gehad zeg. Ik doe het zelf ook nooit hoor, vind het zo irritant. Sterkte ermee meis.

@ Nou An heb ook geen tip voor je. Tja vroeg naar bed gaan en zorgen dat je voor die tijd genoeg slaap krijgt. Wij gaan om half 12 slapen en Pim komt ca 6 uur weer voor zijn eerste voeding. Alhoewel hij de laatste dagen wat eerder komt om half 5. Maar goed voor mij maakt het ook nog niet zoveel uit want ik ben nog met verlof en kan dus lekker bij snurken als het nodig is. We zitten er wel over te denken om Pim deze week naar zijn "grote" bed te verhuizen in zijn kamertje, hij groeit nu echt bijna zijn wiegje uit. Hij kan eigenlijk al niet lekker meer met zijn armpjes en beentjes wijd slapen en dat is toch zijn favoriete houding. Dus Lex ook bij mij begint het loslaten. Zucht! Jammer hoor dat het zo hard gaat, aan de andere kant ook lekker gezond. Hmm missdhien moeten we toch maar snel voor een tweede gaan. hihi :rolleyes:

Gister heeft het ventje zijn eerste prikjes gehad. Zoooooooooooo zielig. T mannetje huilt bijna nooit en gister kwam het echt vanuit zijn tenen. :cry: Bah en dan te bedenken dat we over een maand weer moeten. Verder is het hier inderdaad druk de kraamvisite begint nu eigenlijk pas echt los te barsten. Officieel moet ik 15 juli alweer met werken beginnen, maar gelukkig heb ik nog 4 weken vakantie waardoor ik pas 18 aug start. :p

Nou Sil en Karola, ik hou jullie in de gaten!

Liefs voor allemaal.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Agossie...Pim heeft ze prikjes gehad...idd zoo zielig lijkt me. Maar goed hij wordt daarna flink geknuffeld dus komt het snel weer goed.

Karola, wanneer was je zoon ook alweer jarig?

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tjee, zijn er al zoveel bevallen bij de julimama's? Ik zal eerdaags eens proberen te kijken. Het is hier nu alleen even ontzettend druk en als je dan al die pagina's die dagelijks worden volgeschreven nog eens moet nalezen, dan ben ik daar wel een halve dag mee bezig.

Anette, helaas ik kan je ook niet helpen met tips. Alyssa was ook altijd erg makkelijk, sliep al snel behoorlijk door en als ik er als eens een keer uitmoest, dan maakte dat niet uit omdat ik toch bij huis was/ben. Hoop voor je dat ze snel een beetje langere nachten maakt.

Aby, agossie, Pim heeft z'n eerste entingen gehad. Zielig altijd he? Maar ik ga ervan uit dat je hem lekker hebt geknuffeld naderhand. Gelukkig worden ze er tegenwoordig over het algemeen niet meer ziek van. Van Alyssa kan ik me wel herinneren, dat ze na de enting altijd extra slaperig was. Maar dat kan natuurlijk ook van alle indrukken op het CB komen.

Karola en Sil, meiden, het wordt wel steeds spannender voor jullie nu. Karola op een paar daagjes na al weer 40 weken zwanger. Ben zooo benieuwd naar jullie mannetjes ....

Mannetje heeft nu klusvakantie en er is zo ontzettend veel wat ik toch nog kan doen nu en dan loopt er natuurlijk ook nog een klein meisje rond.

We zijn inmiddels al flink opgeschoten met de verbouwing van de garage. Het meubilair voor kantoor/showroom staat nu allemaal en ik ben begonnen met het weghangen van m'n kledingvoorraad. Mannetje gaat morgen beginnen met het leeghalen van de bovenverdieping en hopelijk kan daar in het weekeinde worden begonnen met klussen. Ben benieuwd.

Hier verder geen nieuws. Soms wel wat harde buiken, maar wanneer ik dan een stapje terug doe, dan zakt dat wel weer weg. Mag in ieder geval niet al te veel doen van mannetje.

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Inez..

Ja er bevallen om de haverklap meiden bij de Juli mama's.
    Je wordt overigens ook gemist hihihi. Wat fjin dat de verbouwing lekker opschiet!

Ik had sinds gisteravond weer regelmatig harde buiken /ongi krampen. Na lang wikken en wegen (uren later) toch maar gebeld. En jah hoor weer naar het ZH.
    Daar aangekomen uiteraard aan het CTG. Hebben ze me 2 uur aan laten liggen zonder enig controle. Dan krijg je weer zo'n co- ass. deze keer in de vorm van een HARRY POTTER figuur (met andere woorden weer zo'n prutser als de vorige keer hihi).
    Na het ingwendig onderzoek mocht ik weer naar huis. Kreeg wel een slaappil mee, maar echt gewerkt heeft ie niet. Moet straks weer naar de gyn maar zie het nut er niet zo van in....
    Ik baal als een stekker want ik kan niet meer...maar goed er zit niets anders op dan ..WACHTEN!

Doegie!

12. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Sil, je bent wel lekker bezig zo. Een vriendinnetje van mij had ook al ruim een maand van tevoren last van weeen. Kan me voorstellen meis dat het uitputtend is. Iedere keer denk je.........................JA daar komt het en dan is het weer loos alarm. Nou nog even volhouden maar, voor je het weet is de uk er.

@ Inez fijn dat de verbouwing lekker opschiet nu, dat geeft toch wat rust he? Hoop dat het weekend niet al te warm wordt voor jullie, want om dan op een zolder te klussen. Pfffffffffffff Succes meis.

Liefs

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    pff Sil wat vermoeiend voor je!
    Ik hoop dat er snel verlossing volgt, dikke knuf!

Hier even weing puf om veel te schrijven.
    Demi zit al zeker anderhalve week in een megasprong. De heftigste tot nog toe. Mogelijk werken de tandjes ook mee, maar vooralsnog zien we daar niets van en voelen we het ook niet.
    WEl slaapt ze sinds 3 nachten ook snachts in haar eigen kamertje en dat gaat best goed.
    Voor mama was dat het lastigst (het eerste loslaten he, snif). Mama is inmiddels ook gewend ;)

Aby wat zielig he die eerste prikjes. FIjn dat ie er geen last van lijkt te hebben verder.

INez veel succes met de verbouwing.

Karola alvst gefeliciteerd met jullie zoons verjaardag en fijn dat hij kan begrijpen dat het feestje uitgesteld wordt.

Anouk, hoe is het me jullie? Heeft Sarah ook zo'n last van sprongetjes?

Dikke knuf voor allemaal!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi

Lee...jeetje bij jou is er alweer spraken van TANDJES wat wordt die meid van jou snel groot. 't Lijkt voor mij nog maar net dat ze geboren is...gek he?

Karola, idd alvast gefeli met je zoon! En wat lief dat ie zo begripvol is.

Hierbij overigens mijn avonturen bij de Gyn vandaag...
    Om 12:15 uur had ik een afspraak bij de Gyn. Gezien ik naar de andere ZH locatie moest was ik dus (voor de verandering) op tijd en ik was toch alleen gegaan!
    Daar aangekomen kreeg ik alweer harde buiken. Om 12:30 uur zat ik nog steeds in de wachtkamer...om 12:45 uur NOG STEEDS! Om 13:00 uur kwam er eindelijk iemand, niet de Gyn die ik oorspronkelijk zou krijgen maar goed die zou me evt. overnemen mocht "mijn gyn" nog niet klaar zijn...13:05 uur WAS IK EINDELIJK AAN DE BEURT BIJ VREEMDE GYN!
    Anyhoe...
    Toen ze vroeg hoe het met me ging (na eerst mijn MEGA dossier te hebben gelezen) begon ik te janken, de echte "Ugly Cry" zoals Oprah Winfrey zou zeggen. Met horten en stoten, half hyperventilerend vertelde ik dat ik KAPOT was, ik KON NIET MEER!
    Toen zei ze; "Wat nou als we afspreken dat we je met 40 wkn gaan inleiden?". Toen zei ik dat als het echt niet anders kan er achter sta maar liever gister dan vandaag!
    Nou ze begreep me helemaal maar moest wel overleggen....
    Dus in overleg met de opper Gyn (God weet wie dat was).
    Toen dat gesprek klaar was vertelde de gyn dat een inleiding weer risico's met zich mee bracht (tang of vacuumverlossing, heftigere weeën, bevalling die langer duurt bla bla bla) EN dat er eigenlijk geen medische indicatie was om het te doen!
    NOU da's dus niet het antwoord waar ik op zat te wachten!
    Dus ik zeg...ja maar wat verstaan jullie dan onder Medische Indicatie? Als ik helemaal stijf sta van de stress dat zelfs de slaappillen niet werken, de fysio geen raad meer met me weet om mijn pijn te bestrijden en ik totaal uitgeput ben, lijkt mij MEDISCH gezien niet goed voor 't kind laatstaan voor moeders zelf!
    Nou dat begreep ze dan ook wel weer (mocht ik toch wel hopen als je straks een DRS titel voor je naam krijgt).
    Maar goed....dus resume, ik moest sowieso 1/7 weer naar een gyn, dan kijken we het dus nog aan. Mocht ik me dan nog zo voelen (vraag me af waarom ze denkt dat ik me anders ga voelen omdat ik me al weken zo voel) dan gaan we een afspraak maken voor een inleiding! Nou oke dan...
    Ook heeft ze nog een echo gemaakt...
    Terwijl ik nog wazig zag van het huilen vroeg ze ineens paniekerig... Uhh mevrouw weet u wat het wordt, dus ik zeg ja een jongen! Oh pfff gelukkig want 't is nu wel erg duidelijk in beeld...hihihi en idd mijn zoon is nu al goed geschapen whahaha!
    Tevens nog urine en bloedinleveren en bloeddruk was goed (ondanks mijn hysterische gejank, best knap hihi)

Dusss al met al heb ik het in mijn "Remi" toch goed voorelkaar gekregen alleen...
    Volgende week 1/7 ben ik 38 wken en 3 dgn, dus voordat je mss een afspraak kunt plannen ben ik mss wel 39 of 39+ wken zwanger. Tja en dan denk ik ook weer...jah dan maken die paar dgn ook niet meer uit, dat overleef ik (zeg ik nu stoer) ook wel weer! Hmmmm dilemma dilemma. Maar goed kep nog 4 dgn om dat is rustig op een rij te zetten.

Groetjes !

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Heel goed van je dat je ze hebt laten weten hoe je je voelt!
    NOg even volhouden meis! Dikke knuf!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, goed inderdaad dat je even hebt laten weten hoe het nu met je gaat. Hopelijk kunnen ze je dan ook eerder helpen dan pas bij 40 weken. Gelukkig mag je al snel weer terugkomen, al lijkt het nu misschien een eeuwigheid.

Lexi, tjee, Demi nu al weer last van de tandjes? Alyssa was daar erg laat mee, ze was geloof ik pas iets van 11 maanden toen ze de eerste tandjes kreeg. Het ging daarna wel erg hard trouwens, maar gelukkig had ze er relatief weinig last van, behalve dan steeds veel billenuitslag van de poepluiers.

Joepieee, ben nu lekker druk bezig met het inruimen van de kleding in de showroom en mannetje is het boven aan het leeghalen. Er komt schot in alles wat nog moet gebeuren.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik weet het niet zeker hoor INez, maar ze kwijlt wel als een gek en bijt overal op.
    Ik zie of voel ook nog niets. Het is maar een vermoedenm heb horen zeggen dat het erg kan werken voor je echt wat ziet/voelt.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil ik weet hoe je je voelt, ik was ook kapot op het einde, niet slapen, pijn enz. Is echt niet leuk. Probeer dinsdag nog een keer aan te geven dat het echt niet meer gaat zo, misschien kunnen ze je even een handje helpen. Dikke knuf voor jou meid.

Lexie, ik weet niet of Sarah last heeft van sprongetjes, de sprongetjes lopen in ieder geval anders dan in het boek staat. Omdat ze nog steeds vrij onrustig is vind ik het moeilijk te zeggen.
    Hier ook al weken kwijlen en bijten, soms wel 3 shirtjes nodig op een dag. Wij vroegen ons ook al af of het tandjes kunnen zijn.
    Maar wel lastig hoor zo´n kleintje die het nergens mee eens is.

Inez, leuk he allemaal die kleine kleertjes? Sarah past er neit meer in, vond het best jammer om ze van de hanger te halen. Een lekker geurbuiltje van zwitzal in de kast en je kunt er helemaal weer tegen. Geniet ze!

Abigail tot wanneer heb je nog verlof? GAan jullie nog op vakantie of laten jullie het dit jaar zo?

Ik ga even op bed liggen, heerlijk.

Liefs

19. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hey meiden,even snel melden,alles nog rustig hier,jammergenoeg :(

Ik begin een beetje labielig te worden,merk dat ik aan het wachten ben en dat geeft een soort van onrust,waar ik niet zo veel mee kan omdat ik ook wel moe ben in de middag.
    Het is gewoon tijd dat hij komt!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, ik kan me voorstellen dat je het wachten nu beu bent en dat je ontzettend benieuwd bent naar de kleine man. Hoop voor je dat het niet lang meer zal duren voor de bevalling zich aandient.

Deel Deze Pagina