Hi Karola... Ik herken je gevoel helemaal! Ik zit er gewoon doorheen. Maar goed er zit niets anders op dan wachten maar ik hoop voor jou...dat je heel snel "aan het werk" mag! Groetjes
Lieve Sil,jij hebt echt redenen om er doorheen te zitten,wat dat betreft mag je wel eerder dan mij hoor Ik slaap zelfs nog heerlijk,en word dus ook fris en fruitig wakker. De 1e helft van de dag ben ik ook super,daarna gaat het langzaam berg afwaarts Vandaag mijn uitgerekende dag,nog een paar dagen...ik heb zo een zin in mijn ventje,kan hem wel door mijn buik heen knuffelen!
Mijn 40 wekenbuik staat in mijn album,zal toch wel de laatste foto zijn hè? Op kraamvisite geweest vanmiddag,zucht...was vergeten hoe klein het is. En gek idee dat hetzelfde formaatje in mijn buik zit.
Karola, wonderlijk is dat inderdaad he? Ik was gisteren even voor een bloeddrukcontrole in het ziekenhuis en daar ging net iemand naar huis met een pasgeboren babytje. Zoooo lief en inderdaad is het even wonderlijk om te bedenken dat er in jouw buik (mooi buikie trouwens) een klein kereltje zit wat ongeveer dat formaat heeft.
karola, mooie buik en ja. laatste foto, vind ik wel. en wat fijn dat je goed kunt slapen. Succes met de laatste loodjes. Ik kom elke dag even spieken hoor. Sil, jee, ik hoop voor jou dat het niet meer lang duurt voordat die kleine uk zich laat zien. Ook voor jou succes met de laatste loodjes. Inez, die kleine van jou mag nog even blijven zitten. Gaat alles nog goed met je? Hoe voel je je? Abigail, alles goed met kleine Pim? Is het een rustig ventje of maakt ie kenbaar dat ie er is? Nou, hier in ieder geval wel eentje, ga maar eens kijken, ze kan de slaap niet vatten. Ze is ind eochtend erg vroeg, om 5 uur meld ze zich al. Niet dat ze honger heeft maar is dan erg wakker. Vanochtend heb ik haar bij me in bed gelegd en ze heeft nog tot 6.45 geslapen. Moet nu echt gaan kijken doei doei
Karola en Sil, ik ben zo benieuwd wie van jullie het eerste komt met babynieuws ..... Anette, hoe gaat het nu verder met Sarah? Huilt ze over het algemeen nu minder dan eerder? En hoe is het met jou? Voel jij jezelf nu ook beter, lukt het een beetje om werken en moederen te combineren? Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Zeker wanneer ik het vergelijk met de laatste 6 weken van m'n eerste zwangerschap. Ik voelde me toen eigenlijk best wel steeds beroerd, dat zal wel zijn gekomen door m'n bloeddruk die te hoog was. En nu, ben nu wonderlijk genoeg eigenlijk even fitter dan in de rest van deze zwangerschap. Ik voel de kleine goed, bloeddruk houdt zich redelijk goed, ik slaap momenteel zelfs weer even redelijk tot goed. Ik weet wat dat betreft niet wat me overkomt. Ik geniet er maar van voor zolang het duurt. Voor hetzelfde geld begint het nachtbraken vannacht weer. Dan heb ik in ieder geval nog een paar fitte dagen gehad. Zie alleen wel op tegen de temperatuursstijging deze week. Ineens weer zowat 30 graden. Bleeh. Ik kan normaal gesproken al niet zo heel goed tegen deze temperaturen. Maar goed, we hebben airco, dus die zal wel gaan draaien deze week.
ow Anoek, dat heeft Demi ook een aantal weken gehad. Wel wakker maar neit vd honger, zo irritant! Hier is het wel overgegaan, ze slaapt nu tot 7 uur en dat vind ik acceptabel En past ook mooi in het schema (7-11-15-19-23) Wat ik zeggen wil; mogelijk gaat het over. Karola vindt je het ook spannend? OF ben je de rust zelve Ik zit mn gedachten af te graven, maar jij had toch geen afspraak wat inleiden betreft, toch? Omdat jze schreef "nog een paar dagen" ? Inez heerlijk toch dat je je goed voelt! Kan me voorstellen dat hoogzwanger zijn tijdens warm weer neit prettig is. Heel voorzichtig beweer ik dat Demi het ergste gehad heeft van deze sprong (knock on wood); de periodes dat ze lacht en vrolijk is zijn weer langer aan het worden. GODZIJDANK want men wat is mama moe
@Lexie,nee geen afspraak over inleiden,met een paar dagen doel ik denk ik op mijn eigen gevoel Spannend,de rust zelve? beide eigenlijk,ik ben rustig maar vind het reuzespannend dat het elk moment zou kunnen beginnen! En ik heb er zo een zin in! @Inez,wat geweldig dat je je goed voelt,gelukkig maar want zwanger zijn kan ook echt heel fijn zijn. Hopelijk blijft het voorlopig zo! @Silla,hoe gaat het nu met je? Hier is het nog rustig,we gaan straks met de mannen bij een monstertruck show kijken,misschien wekt het geronk van de motoren iets op De jongste had op kraamvisite begrepen dat de bevalling begon met het breken van de vliezen,dus hij zegt gisteravond:ik kijk steeds naar je broek,want ik wil dat die nat word
hshaha wat grappig Mooie buik trouwens Karola, dat was ik nog vergeten te zeggen. Enneh, ik was 2dg overtijd, dus dat was idd een paar dagen Rustig aan meid! Silla dikke knuf meis
Haha Karola, geweldig toch die uitspraken van de kids. Heb je trouwens opvang geregeld voor de jongens voor tijdens de bevalling, of zijn ze dan gewoon thuis? Lexie, ik ben inderdaad erg blij dat ik me best goed voel. Ik geniet er lekker van voor zolang het duurt.
@ Karola nog steeds een mooi buikje hoor en dat na al een aantal zwangerschappen. Ik heb in een deuk gelegen om die uitspraak van jullie jongste. Mooi he, je zou ze eigenlijk allemaal op moeten schrijven. @ Sil, lastig meis dat je er zo moe onder voelt. Maar ik weet dat ze inderdaad niet zo snel inleiden. Bij mij wilde ze ondanks mijn hoge bloeddruk in week 38 toch ook liever wachten tot minsten week 39. Het schijnt dat ondanks je na 37 weken wel thuis mag bevallen, dat er toch nog wel risico's aan zitten als je kindje bij 38 weken komt (heb ik me laten vertellen hoor door de arts in het ziekenhuis ) Natuurlijk niet groot, maar ze kiezen er toch voor om zo'n kleine zo lang mogelijk te laten zitten. Nou ja hopen dat de kleine spruit dan maar zelf niet meer zo lang op zich laat wachten. Ik zit nog steeds te duimen voor je. @ An, ik ga pas 18 aug weer werken (officieel 15 juli, maar ik heb nog 4 weken vakantie daarachteraan). Nee we gaan niet met vakantie. In eerste instantie zouden we een weekje naar Limburg gaan, maar we hebben nu besloten om toch lekker met z'n 3 thuis te blijven en de tuin op te knappen. Mannetje vond dit prettiger, hij had nog niet zo'n zin om met de kleine te slepen. Ik wist niet wat me overkwam, want juist hij is overal zo makkelijk in. Ach ik had wel graag weg gewild, maar goed een keer een tuin waar je lekker in kan zitten is ook niet verkeerd. Ik ga alvast maar een lekkere vakantie uitzoeken voor begin volgend jaar. hihi @ Inez, lijkt me leuk om nu alles lekker in te richten. @ Lex, lastig he als die ukkies niet aan kunnen geven waar ze ergens last van hebben. De sprongetjes van onze Pim zijn overigens wel redelijk rond de genoemde tijdstippen en duren gelukkig maar een dag of 2. Maar het zijn dan ook duidelijk sprongetjes. Nou meiden fijne avond allemaal en tot gauw. Liefs Aby
Hai Aby, de eerdere sprongetjes van Demi waren ook niet zo heftig hoor, dus juich nog maar niet te vroeg Lekker joh nog 4 wk achter je verlof aan! Had ik ook wel gewild haha
Oeps staat me dus nog wat te wachten. Nou ja ik laat het me maar overkomen vind je niet. Hoe is het nu met Demi, alweer iets beter. Is er al een tand in het zicht inmiddels?
Ola ladies! Ff een berichtje van mij! Rond 11 uur vanmorgen is mijn water gebroken. Gelijk naar het ZH gebeld en ik moest langskomen en... IK BEN WEER THUIS EN IK BEN PISSED! Weeën zetten niet door tenminste niet in het ZH, in de auto had ik 2 weeën om de 5 min! Als het vanavond niet doorzet moet ik moet op 09:00 uur melden, zijn er dan nog steeds geen vorderingen...MAG IK PAS WOENSDAG WORDEN INGELEID! Ze wilden nu geen bed bezet houden "voor het geval ik mss eventueel" zou bevallen? ! ? ! ? ! Nah ik kan wel janken! Wat een prutsers! Dus ik ben niet happy, ben moe, kep pijn in mijn benen, rot nacht achter de rug en nu dit er ook nog es bij! IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR!
Sil, ach meisje toch. Hou nog even vol lieverd, het zal nu echt niet lang meer duren voor je je mannetje mag begroeten. In ieder geval heel veel sterkte meid en ik wens je een voorspoedige bevalling toe.
Lieve Sil Oh meid ik snap het maar je hebt er echt de kracht voor, je krijgt van alle kanten hulp, echt waar. Ik hoop voor je dat je snel je mannetje vast mag houden. Een hele voorspoedige bevalling toegewenst, een hele dikke knuffel Anette
Jeetje Sil,ga je toch nog eerder dan mij! en dat wenste ik ook voor je Dat het tegenvalt dat je weer naar huis moest kan ik mij voorstellen,maar meis nog ff en je hebt je kleintje dat staat vast! Heel veel sterkte en je kan het hoor,die kracht heb je echt als het nodig is!
en baby van Karola we willen nieuws en jouw mama en papa en broers zijn ook heel nieuwsgierig en willen je graag zien