Bij de Cerazette heb je geen stopweek. En volgens de gyn hoef je ook met de gewone pil geen stopweek te houden, die bloeding is namelijk geen ongesteldheidsbloeding en heeft ook niks met 'schoonmaken' van de BM te maken want dat doet je lichaam zelf. (volgens de gynaecoloog) Lijkt me dan wel moeilijk hoe je er dan achter moet komen of je zwanger bent of niet.
doorslikken is wel belangrijk. ALS je stopt, ben je een maand!! onveilig. volgens mij domme huisarts een week, dus HEEL erg oppassen ermee. het telt vanaf de eerste dag van je menstruatie weer. dus niet de ontrekkingsbloeding
hahaha grappig die fout zie t nu pas . je moet die pil el doorslikken .... ben overgens nog steeds misselijk heb gister nog een test gedaan hij lijkt wit
nu is de misselijkheid wat minder gelukkig ..... was zondag wel heeeeel duizelig steeds als ik met mn hoofd omlaag keek en weer op was t net of ik heel veel gedronken had . gister niet meer gehad . toch vreemd alls ik dit nog es heb bel ik ff de HA
Eh misschien een hele domme opmerking maar - je bent misselijk - je bent duizelig (vooral als je je hoofd omlaag hebt. Zou het misschien kunnen dat je bloeddruk soms even aan de lage kant is ??
ben gister bij de dokter geweest , ze vroeg gelijk ben je niet zwanger . had nog een test gedaan en zag eigenlijk niks meer , nu denkt ze aan t evenwichts orgaan en heb pilletjes gekregen . bloeddruk was helemaal in orde