Nou dames heb toch getest kon het niet laten hihihihihi.Maar wanneer is een licht streepje nou te licht???Ik ben er nog niet van overtuigd en ga het weekend weer testen.
@hairdresser Nou dat zal niet lukken want me camera is momenteel uitgeleend grrrr zal je altijd zien Zal het weekend wel een digitale test doen dan weten we het zeker
Je weet wat ze zeggen he, streepje is streepje, maar ik zou idd ook na een paar dagen nog eens testen voor de zekerheid! Maar wil je toch al voorzichtig feliciteren
Hoi Leanne, Streepje is streepje, volgens mij ben je gewoon zwanger! Heb dit zelf ook gehad, en twijfelde ook erg. Welke test heb je gebruikt? Een test van apotheek is vaak duidelijker. Laat je het nog even weten?
goh dat je nog tot het weekeinde kan wachten, knap hoor!! vooral als je al overtijd bent zou ik zeggen dat een streep een streep is.
@Inky hihihi ik probeer het zei nu ook dat ik tot het weekend zou wachten maar meneer wilde graag dat ik ging testen
spanned meis, ik zou er gewoon morgen nog een testje tegenaan gooien, zou iet zolang kunnen wachten hoor.... maar ook ik zeg een streepje is een streepje!
aaaaaaaaahhhhhhhhhh leanne! is het dan eindelijk zover? ik ben superblij voor je en wil je toch alvast even stiekum feleciteren...!
wow leanne!!!! toch een goed teken dus, dat je temp nog eens omhoog ging!!! voorzichtige felicitatie meid!!! liefs elfje
Hey, Ik had ook zon licht streepje hoefde hem niet in het licht te houden ofzo je zag hem echt wel maar heel licht. Na 2 dagen was ie al iets donkerder . Dokter geweest ook daar een streep maar dokter toch bloed geprikt. En daarin duidelijk positief dus meid....PROFICIAT hoor Liefs sancho
Hoi, Ik had 6 dagen voor mijn NOD getest omdat ik zo beroerd was en zag een super licht streepje en dacht nou ik wil het graag zien en 2 dagen later met CB getest en groete letters Zwanger! Zal voor je duimen en voorzichtig een felicitatie! Liefs
Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties.Ik ben er nog steeds niet heel erg van overtuigd maar ja.Ik ga het weekend nog eens digitaal testen en laat het jullie weten...