Hoi meiden! Afgelopen woensdag (29 april) hebben wij onze 2e cryo teruggekregen Gelukkig was het ontdooien weer goed gegaan. Dit is de laatste cryo in onze icsi poging (poging 2). Het is een Morula (Morula 7 werd er gezegd?), die al was begonnen met samensmelten! Prachtig om te zien.. Nu maar hopen dat deze mooie cryo mag blijven voor 9 maanden. Iemand goede ervaringen met een Morula cryo? En weet iemand wanneer een dag 4 Morula ongeveer innestelt? Liefs
heel veel succes meid! ik heb al mijn cryo's morula en blasto gehad, helaas heeft het bij mij niet tot een zwangerschap geleidt, maar hopelijk bij jou wel
Ik heb ook een dag 4 morula (en een 12-cellige) teruggeplaatst gekregen en zie mijn banner. Ook in het AMC succes!
Succes!! Mijn laatste 2 cryo's (feb en mrt '15) waren beide een hele goed morula op dag 4 maar helaas beide niet blijven plakken. Qua kansen maakt het niet veel uit of je nou een morula, blasto of 4-6-8;cellige laat terugplaatsen. Aan de buitenkant ziet hij er mooi uit maar dat wil niet zeggen dat de cellen goed zijn samengesmolten. Dat vertelde mijn gyn toen ik 2x ongi werd na een morula tp en in zak en as zat omdat ik dacht dat die meer kans zouden hebben. Gemiddeld nestelt een emmy tussen dag 5 en 10 in, dus dat kan al een dag na tp gebeuren in jouw geval. Daar zijn helaas geen richtlijnen voor
Allemaal bedankt voor de reacties! Bij ons werd elke terugplaatsing de embryo met meer cellen teruggeplaatst. Eerste 5-cellig, 2e 8-cellig, 3e 11-cellig en nu een Morula. Vind dat zelf wel leuk haha. Maargoed, de spanning stijgt heel langzaam.. We zijn nu nog maar 3 dagen verder @EssieS, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hoe lang hebben jullie moeten wachten op zo'n mooi wonder? Geniet ervan!
@ Mierelier Dit was onze derde terugplaatsing van onze twee poging. In totaal 5 terugplaatsingen gehad van 9 cryo's. Nog eentje over.
@EsssieS, jeetje wat geweldig dan dat de 5e tp raak is! Dat geeft mij ook weer wat meer hoop Ik zou het ook haast niet geloven denk ik als het ooit een keer raak is. Maar dat zal wel voor veel mensen zo voelen die in de mmm zitten. Bij ons is dit van 2 volle pogingen in totaal de 4e tp.. Zo spannend elke keer.
@Miererlier Die wachtweken zijn zo vreselijk. Deze keer voelde ik wel al na een dag of twee veel activiteit in mijn buik. Beetje eierstokpijn, steekjes, vlaagjes misselijk, afwezig, lage rugpijn, slecht slapen, emotioneel hahaha. Had 6 dagen na tp al een tuurstreepje op een kv test en die werd elke dag donkerder. Had enorme testdrang. Het lijkt gewoon gewoon goed te gaan, deze keer. Vind het, ook nu nog, na twee echo's nog steeds onwerkelijk. Ik ga voor je duimen Mierelier! Zet em op.
@EsssieS, Dank je wel Jeetje wat voelde je dan al veel zeg! Haha. Het lijkt mij ook enorm onwerkelijk allemaal als het raak zou zijn hoor! Geniet van je zwangerschap Hier had ik gisteren een beste migraine aanval.. die duurde de hele dag... Dit heb ik zo'n 2x per jaar hooguit. En eigenlijk ben ik nooit misselijk daarbij. Moet sowieso nooit snel overgeven ofzo.. Gisteren dus wel.. 's Morgens gewoon nog 2 broodjes gegeten en een gekookt eitje. En ineens kon ik vanaf de middag weinig meer verdragen op m'n maag. (rooibos)Thee, water, bij elke slok werd ik heel misselijk. Ik dacht ik kruip m'n bed in, teiltje mee.. En ik was net boven en moest meteen overgeven! Daarna paar uur geslapen en begin van de avond beetje water en soep genomen. Tot 21.30 geslapen en weer naar beneden gegaan. Ik wilde opstaan van de bank om wat drinken te pakken en hoppa, weer overgegeven.. Zelfs de soep kwam er weer uit (sorry voor de details...) Nu vandaag is de hoofdpijn bijna weg, niet meer misselijk.. mja heel lichtjes misschien. En alleen nog een klein beetje duizelig soms. En voelde wel sinds 1 of 2 dagen na de tp een soort raar zacht golvend gevoel ver in m'n onderbuik. Zo'n zacht woelende brij (? haha) Waren zeker weten niet m'n darmen. Of ik me verder al echt anders voel weet ik niet.. zit nu 5 dagen na tp en 9 dpo.