Hallo, Vorig jaar maart had ik een ontstoken eileider. Een heftige periode, omdat onze kinderwens heel groot is. Gelukkig ben ik nog jong, 25 jaar. Graag zou ik willen weten wie er hier ook ervaring mee heeft en of zij ook kinderen heeft of iets anders. Ik ben namelijk bang dat ik moeilijk of geen kinderen kan krijgen. Mijn partner is hier ook best bang voor. Alvast bedankt voor de reacties!!
Hoi Helma, ten eerste: wat naar dat jullie nu in de stress zitten mbt zwanger worden! En als tweede wilde ik graag tegen je zeggen dat het mijn ervaring is dat er in deze vakantietijd vaker wat langzamer wordt gereageerd op het forum, omdat er veel meiden op vakantie zijn en druk bezig met iets anders dan internet. Vervelend als je dan een vraag hebt waar je over wilt praten! Ik hoop dat er snel iemand reageert die ervaring heeft, kun je tenminste even kletsen. Wat zegt de gyn over jullie kansen op een kindje? Sterkte in ieder geval! En wat altijd helpt: goed voor jezelf zorgen, laat je niet gek maken door een angst die misschien niet gegrond is! Groetjes Jantine