buikpijn en 19 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mixje, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mixje

mixje Actief lid

5 aug 2012
    475
    64
    28
    Hallo verloskundigen,
    Ik ben vandaag 19 weken, gisteren werd ik wakker met pijn in mijn hele buik, maar vooral bovenin net onder mijn borsten, onder je borstbeen zeg maar. Werd erger in de loop van de dag, de pijn was het ergst met lopen en bewegen en met uitademen, ik kon s avonds niet op mijn zij liggen ervan. Toch werd het minder in de loop van de nacht. Vandaag is het nog licht aanwezig. Mijn bleoddruk was laag tot nu toe, laatste keer volgens mij 90 over 49. Ik snap niet wat dit geweest kan zijn Ik had geen last van mijn darmen of maag en gewoon eetlust. Moet ik hiervoor extra op controle? Ik woon in het buitenland, en dat gaat niet zo makkelijk hier als in nederland.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het klinkt niet ernstig. Kan gewoon komen door de verandering van je middenrif, de baarmoeder die omhoog groeit en soms voor verdrukking kan zorgen. Als je er last van blijft houden of als je diep inademt en steken in de borst hebt, zou ik wel naar een arts gaan.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina