Hallo, Simon nu bijna 5 weken heeft sinds de geboorte zeker een of twee keer per dag dat hij zijn pamper zo vol heeft met plas, dat zijn romper er nat van is...ook 's nachts gebeurd dit en ik vind het dan heeeel zielig, want hij zal dan iets droogs aan moeten. Nu is het zo dat ik pampers gebruik. Wie gebruikt een ander merk en zegt dat ze de urine en ontlasting beter tegen houden? Hij wordt er soms ook wakker van, de ziel.... Ik hoop dat er een ander merk is die beter houdt.... Groetjes Karin
HIer geven pampers juist geen problemen (maar daar heb je natuurlijk niet veel aan ). Gebruik je wel de goede maat? Merle lekte wel nog door bij kleinere luiers, toen we een maatje groter kochten bleken die veel beter te passen en dus ook niet te lekken!
Misschien idd een grotere maat proberen? Of anders is Huggies misschien een idee?Die passen hier wat beter aan... Veel succes!
Ik had dit ook. Nu het pak pampers op is ben ik met kruidvat luiers begonnen, en dat gaat stukken beter. De newborn luiers zijn daar trouwens deze week in de aanbieding.
Het ligt er ook aan welke pampers je gebruikt. Ik heb deze week perongeluk de pampers in het groene pak gekocht. Wat een slechte dingen zijn dat. Lekken continue door. Hoewel de pampers uit het gele pak, daar zweer ik bij. Die zijn super
Ik kan dit probleem ook met mijn kleine. Pampers heeft ook een nachtluier deze neemt veel meer op, bij mij was het probleem toen opgelost.
hier lekken de pampers active fit en new baby door, en ook de huggies lekken door na de nacht! de kruidvat luiers vind ik persoonlijk te log. De lidl luiers vind ik de beste, die lekken niet door na een lange nacht, en zijn dan nog de goedkoopste ook.
Kruitvat luiers vindt ik de beste,had met pampers ook te vochtig bleef en sterk naar urine ruikend en met de kruitvat niet.
Ik zweeeeer juist bij de groene, baby-dry, zeker voor de nacht! Van de New baby en actif fit houd hij natte billen door dat honingraat laagje wat erin zit.... Die vind ik dus verschrikkelijk. Heb laatst kruidvat luiers gekocht omdat die net zo goed zouden zijn maar die heb ik na een paar luiers weggeooid, ze stinken, blijven stijf en nemen maar weinig vocht op...
ik zou toch gaan voor 1 maat groter..... als Gyano begint met door te lekken dan weet ik gewoon dat het daarvoor tijd is succes ermee...groetjes van Ramona
helemaal mee eens, pharrel lekte ook vaak door met die zogenaamde babydry...is daar eigenlijk speciaal voor.. maar ik denk dat je misschien een maatje groter moet nemen...want toen hij steeds doorlekte (3 keer gebeurd idd ook snachts) heb ik een maat groter genomen gele pak...en niets aan de hand, probleem opgelost
ik heb eigenlijk altijd de luiers van albert hein (eigen merk) zijn ook nog vaak in de aanbieding en de doekjes in voordeelpak 4 halen 3 betalen deze luiers doen het prima
ik heb dat probleem ook gehad dat Rhune kleiner was. en inderdaad telkens als die doorlekte bleek hij gewoon een maatje groter nodig te hebben. de baby-dry vind ik de beste. actief fit voor overdag maar niet om te slapen want die vangen niet zoveel op. vind de rest ook zo stijf, stinken... geef mij maar gewoon pampers.
Nog nooit problemen mee gehad! Heb altijd pampers baby-dry gehad.... nooit natte billetjes o.i.d. Verder bumblies geprobeert vond ik nix!... Kruidvat luiers zijn ook wel ok...
Dat had ik ook toen Sem zo klein was. Hij plaste namelijk onwijs veel en we zijn toen overgestapt naar Kruidvat-luiers. Nu is hij groter en gebruiken we weer Pampers.