Peutervoetbal/voetjebal ervaring?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Heeft iemand ervaring? Is het leuk?
    Geld waard?

Hier starten ze 22 nov met lessen op school waar ze heen zal gaan. Leek mij leuk. Maar kost dus 10 euro per keer😒
    Wil proefles doen maar twijfel of stel dochter zal het leuk vinden dan moet ik blijven gaan;))
    Dochter is 2.5

Ik zag op youtubr filmpjes en leek mij leuk maar of dat 10 euro waard is?! Leek meer peutergym met een bal😀😀😀
    Is ook binnen altijd ook jammer als het weer weer mooi is..

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Niet met voetbal, wel met korfbal.
    Lijkt inderdaad op peutergym met een bal, maar dat is ook belangrijk op die leeftijd. Alles in spelvorm en veel bewegen.

Alleen vind ik het megaduur! En raar dat je meteen verplicht bent. Bijna overal mag je wel een paar proeflessen doen om te kijken of ze het leuk vinden. Voor de korfbal betalen we nu niks, straks misschien een klein bedrag maar dat zal iets van 30 euro per jaar zijn.
    Voor de gym betalen we 130 euro per jaar. Dat zijn 40 gymlessen dus iets meer dan 3 euro per keer.

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Jeetje wat duur zeg. Hier is dwergenvoetbal gratis tot 5 jaar.

Maar als jij geen zin hebt om er wekelijks heeh te gaan zou ik er niet aan beginnen.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja echt he, zo duur vind ik ook. Maar kon verder niets vinden in den haag naast peutergym:((

Het is 1 proefles. Daarna is per kwartaal betalen en 4wk afzegtermijn. En 35 euro inschrijfgeld met shirt bij of zo. Bijzonder duur daarom twijfel ik want peutergym hier gewoon 3 euro;))) alleen op werkdagen lastig ivm babyzusje bij.. Ballet ookop werkdah ochten valt af:(

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

#5 sydneys, 8 nov 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2015
    Hier nu 4 keer gegaan. Welpjesvoetbal vanaf 3 jaar maar hij mocht al meedoen.
    hij vind het leuk maar doet gewoon maar wat. Rent achter zijn bal en blijft gaan, het hele voetbalterrein neemt hij in beslag terwijl peutervoetbal alleen langs de goal is. Vanaf de 3e keer had hij door dat zijn veld niet het hele veld is :D
    10min rent hij, of een kwartier maar dan is het wel "mama mee voetballen?"
    Voetbal is hier een halfuur maar vaak 40min. Halfuur is lang genoeg voor die kleintjes, eigenlijk al de max.
    2 trainers en vaak nog een manneke erbij van 14/15 jaar die zogenaamd moet kiepen in de goal :p. En een vrouw die alles regelt. En dat allemaal voor 4 tot 6 kindjes!
    + voor 5 euro per jaar krijgt hij nog vanalles extra's. Halloweentocht, sinterklaas, paaseieren zoeken,... halloweentocht heb ik niet gedaan, is voor kleintjes maar zoontje slaapt goed, durfde dat toch niet en wil een goede slaper blijven behouden :p

Hier 2,5 euro per keer of je neemt een strippenkaart van 10 lessen voor 20 euro. 2 euro per keer dus

Enige jammere is, wij wonen recht tegenover een voetbalterrein maar daar is pas voetbal voor vanaf 4,5 jaar. Nu moeten we dus 10min de auto in :)

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Sorry ik ken het niet
    Maar mag ik wel vragen waar je peuter Gym hebt? (Woon zelf ook in Dh ;))

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Berna sport. Is diverse locaties in regio westland. In den haag zelf is niets.
    Bernasport is leuk op donderdag vind ik zelf in Monster. ;))

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tja... Voor 2.50 zou ik niet eens twijfelen;)))
    Ik weet niet waarom in den haag is niets voor kindjes tot 4 jaar gratis of goedkoop etc. Balletles valt mee (25 p maand), peutergym 3euro ook erg fijn!, zondag russische school 3 uur (250 per kwartal), peutervoetbal 10.50 p keer..
    Erg duur alles dus.

Dochter gaat nu 1x p week naar kdv en 1x p week naar psz (helaas enorme wachttijd tot 2e dag psz:((( verder werkdagen kan ik niet zoveel ivm baby bij dan wandelen en dat wordt beetje saai al, haar vriendje waar we paar x per week meespeelden gaat nu op kdv dus valt af en kraambezoek was drukke leuke tijd nu neemt het af en ik merk dat ze wel wat anders wil wat leuk is en actief. Denk voetbal zal ze erg leuk vinden ze begrijpt alle regels gelijk en kan goed richten maar voor 10 euro per keer moet het bijzonder iets zijn lijkt mij hihi;)

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    O ja er is in zoetermeer ook peutertennis 5 euro en ik zou dat zo doen als het niet in zoetermeer was...:(

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hier beide jongens op kaboutervoetbal gezeten. Kost 12,50 per seizoen incl shirt met naam.
    Iets van 12 keer en een paar leuke wedstrijdjes.
    Leuke en goede opstap voor de Fjes.

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    thx piccolina, woon helaas wel precies aan andere kant maar we zullen zien

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Lijkt me het niet waard hoor.
    Hier is kaboutervoetbal 50 Euro per jaar en dan krijg je nog een pakje van de club in gebruik. De meeste kleintjes waren het na een twintig minuten al aardig klaar, letten niet meer zo goed op, sommige kinderen renden om de haverklap naar hun moeder toe etc. De meeste kinderen zijn met een jaar of 5 een stuk gemotiveerder.
    Voor die 10 Euro per keer kun je net zo goed zelf een balletje trappen in een park met je kind, peuters spelen toch meer 'naast' elkaar dan met elkaar ;).

13. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Mijn zoontje zit op kaboutervoetbal kost ons niks hij vind het helemaal geweldig en gaat elke week met plezier er naar toe vind 10 p k wel erg veel geld . Ons zoontje traint 45 min

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    10 euro per keer vind ik echt idioot prijzig.
    Dat ze het durven te vragen.
    Hier betaal ik voor een heel voetbalseizoen voor de oudste 170 per jaar moet je nagaan.
    2 x per week trainen en 1x wedstrijd spelen en dat gaat nog ergens over.
    Dit zijn absurde bedragen.
    Berna sport ging ik ook heen met de middelste maar dan in Poeldijk.
    Zit nu met de jongste op peuterdans bij de danscreatie in de groep van 3 tot 4 jaar en is ook erg leuk.

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We zijn op deproefles geweest van voetjebal en is erg leuk. Is ook vind ik 10 euro waard maar het blijft duur!
    Diverse speeldingen, opdrachten etc alles aan voetbal gerelateerd. Met ouder. Mijn man vond het leuk;)

Ook zijn we naar turnen gegaan en is ook top is va 2.5 jaar diverse scholen in den haag (die haghe vereninging) 1x p week kost 100 p jaar. Echt veel leuker en moelijker dan suffe peutergym. ;) is zonder ouders 2.5-4 jarige. Met meester/juf en 3 hulp meisjes. Elke keer andere toestellen en opdrachten. Veel spelletjes, lidjes, eerst ook na roepen op aanwezigheid etc.

Mijn dochter wil zoiezo nooit meedoen met kring/zingen/opdrachten maar ze doet alle toestellen echt aanrader

16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier is alles (alles naast de gesubsidieerde dingen, die hier in de buurt niet zijn) minimaal 10,- per les (peutergym en muziekschool), zwemles 12.-. Voetballen niet naar geinformeerd, maar zal ook wel zoiets zijn (kosten voor zaalhuur zijn hier ook flink).

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Mijn zoontje zit op peutergym en dat is bij lange na niet zoals jij dat noemt suf. Ze moeten bij binnenkomst gaan zitten, en dan gaat de meester de namen opnoemen. Daarna mogen ze lekker rennen, klimmen en weet ik wat nog meer. Afgelopen keer was er een trampoline, touwen waar ze in konden slingeren, een enorme klimladder, voetballen, enorme ballonnen waar ze mee konden spelen, een koprolhelling, noem t maar op. Lekker muziekje voor ze op de achtergond. En dat voor maar 24 euro per kwartaal. Na dat uur is hij lekker moe. Ik vind t ideaal en een mooie prijs.

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Leuk dat het peutergym bij jullie zo gaat!

Het kan verschillen hoor ik spreek uit eigen ervaring;) hier is maar 1 peutergym en is leuk 1x voor regenachtige dag maar nee niet elke week. Kost 3 euro en moet je nog halfuur voor rijden.
    Dochter vind daar het okey maar niet geweldig en enorme minpunt is altijd met ouders. Ik vind dat ze zonder mij moet maar op die leeftijd en met baby kan ik peutergym gewoon niet doen

Deel Deze Pagina