Snel ademhalen of heel diep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minny, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb net al een topic geopend, want mijn zoontje is ineens helemaal niet fit.

Hij heeft koorts (40gr), blafhoest, snotverkouden...
    Nu ligt hij wel lekker te slapen, maar hij haalt heel diep adem, hoor hem snotteren. Dit is toch iets anders dan een snelle ademhaling waar je zo alert op moet zijn?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Als kleintjes hoge koorts hebben dan ademen ze vaak snel. Denk dat je kindje gewoon in diepe slaap is en daardoor diep en rustig ademt.

Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar hou hem goed in de gaten en bij twijfel altijd bellen vooral als je kindje nog erg jong is.

Sterkte en beterschap voor hem

3. misa

misa Niet meer actief

Lsuit ik me bij aan.

Maar wat bedoel je met snelle ademhaling waar je op zou moeten letten? Klinkt nieuw voor mij. :)

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hij is 1 jaar, heeft de hele nacht goed doorgeslapen en op dit moment geen hoge koorts meer. Hij speelt zelfs lekker, net als anders, gelukkig.

Hij heeft af en toe echt een blafhoest en nu vroeg de hap of hij ook benauwd was. Dus dan moet je wel op de ademhaling letten.

Maar ik denk dat het gewoon een virusje is, want hoor het nu wel meer om me heen. Ga even wat halen voor de hoest.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Fijn dat hij lekker heeft geslapen. En inderdaad er heerst weer van alles op dit moment. Veel mensen zijn goed verkouden.

Jois: Ze zeggen vaak dat kinderen heel snel kunnen ademen als ze hoge koorts hebben. Volgens mij moet je het goed in de gaten houden inverband benauwdheid. 1 van mijn zoontjes heeft dat ook eens gehad bij boven de 40 graden koorts. Heel snel ademen

Deel Deze Pagina