Heeft iemand ervaring met een taalcursus via de LOI, NTI of NHA? Hoe is het beginnersniveau? Is dat echt vanaf 0 beginnen? En als je start met gevorderden wat voor basiskennis zou je dan moeten hebben? Het zou gaan om een cursus Duits. Bij de LOI en NHA is er een gecombineerde cursus beginners + gevorderden en dat lijkt me op zich wel iets.
Ik heb Engels voor vergevorderden gedaan via de LOI. Heb er goede ervaringen mee. Vond alles duidelijk en kreeg netjes feedback van de docent. Dit is al wel weer iets over 10 jaar geleden, maar nooit spijt van gehad. Heb er een mooi certificaat van Cambridge van (heb de examens erna gedaan). Plus handig ook als je talen zo kunt leren of opfrissen. In je eigen tijd en tempo.
Nha LOI Studieplan. elke verschillend, maar wel te doen, LOI is mn favoriet omdat je ook op gegeven moment diploma hier mee kon halen, is wel duurder maar geld meer als waard, ook makkelijk inloggen en je huiswerk doen, duidelijk en makkelijk. NHA keeg je per maand je module, opsturen en doen ik weet niet of je nu ook via de website je huiswerk kan inleveren? Studieplan is zelf helemaal uitzoeken, goedkoop, als je het eigenlijk alleen doet voor je vakantieland of omdat je het leuk vind zeg maar. Maar welke je ook kiest, je discipline moet goed zijn en je moet af en toe doorzetten op drukke momenten. Maar is wel fijn omdat je zelf bepaald wannneer je het doet. Succes met kiezen