Ik had van de week lekker gekookte mosselen, maar we hadden nog behoorlijk wat over. Ik heb alles uit de schelp gehaald en het ingevroren. Maar wat ermee te doen??? Ik dacht misschien lekker met pasta? Maar dan met witte championsaus of misschien carbonara? Iemand het al eerder met pasta gemaakt, welke saus past het beste?
Met een beetje boter , Knoflook bakken in de wok en op het laatst in de pan even afblussen met soyasaus. I love mosselen die dit altijd wat over is de tweede dag als lunch maken
Echt heel zonde dat je ze hebt ingevroren. Dat doet de kwaliteit van de mossel niet ten goede. Wat ik ook doe is ze de volgende dag bakken als lunch, met bijvoorbeeld een uitje en/of parika erdoor. Je kan ook een roomsausje maken met champignons, wat garnaaltjes en fijne stukjes wortel. Veel verder dan dit kom ik niet want ik eet ze het liefst zo naturel mogelijk
Toen ik het op google opzocht stond er dat invriezen een prima oplossing was. Ik vind mosselen namelijk heerlijk maar ik hoef ze niet 2 dagen achter elkaar, ha ha