Mij maakt het niet uit welk woord iemand gebruikt als je elkaar maar gebruikt en ok dat het een beetje respectvol is. Verder heb ik juist geen probleem met 'klussen' dan is het duidelijk dat het erover hebt dat je kindje hoopt te maken. Over sex heb ik het doorgaans niet hier.
Mij boeit het niet zo. Ik vind het wel leuk dat er zo gepraat word. Je maakt overigens zelf een grote fout door sex te zeggen i.p.v. seks.
Huh?? Ik vind woorden als sex, menstruatie, vagina ed. nogal plastisch (uitgedrukt) ook al zijn dat wel de originele benamingen ik heb er mijn eigen termen/slagzinnen voor en zolang iedereen begrijpt wat ik ermee bedoel vind ik het wel best zo Schrijf gewoon zoals jij het wilt.
Lol ik doe het niet bewust , maar mijn ongi gebruik ik toch wel Wist ook niet dat er meiden zijn die zich daaraan ergeren joh , zijn toch wel andere dingen waar je je druk over kunt maken?? Hormonen zeker.. is daar ook een koosnaampje voor trouwens?
sorry wat verwacht je dan dat we moeten zeggen .. ik had sex met mijn man?! ja we zijn volwassene vrouwen maar ik heb liever dat iemand zegt klussen dan sex .. weet niet waarom maar vind het meer beleefd overkomen ik heb nog nooit iemand horen zeggen hardop ik had sex met mijn man ?! dat is voor mij dan weer veelste veel informatie ja ongi etc ..ik zeg het ook na zo lange tijd zo iets zeggen ben ik het wel gewend geraakt! er zijn woorden hier die ik niet eens begrijp namelijk vaak ziie ik vrouwen de woord nl zeggen en wanneer ik het lees dan denk ik is dit NEDERLAND?! (ofcourse not) mrja lekker belangrijk voor aantal woorden ..alleen het leest wel beter ja als gewoon normale taalwoorden worden gebruikt hier ik weet wel dat mijn nl niet perfect is .. en ik irriteer aan mezelf zelfs dat ik bij elke zin wel ...<< dit doe hahaha
Tja, in het begin vond ik die woorden ook vreselijk. Nog steeds gebruik ik ongi zelden. Ook "klussen" () omschrijf ik meestal. Maar me er aan ergeren doe ik niet meer, je gaat er in mee. Laten we eerlijk zijn, rondes, klussen, ongi en je ei zijn de belangrijkste items als je probeert zwanger te worden. Zou me dr niet al te druk over maken. (vind fouten als ME ongi ipv mijn ongi tien keer erger...)
HOMO? kunnen ze zich daar ook weer druk om maken... Sorry maar als er iemand intikt: "vanavond even geslachtsgemeenschap hebben", zal ik toch bij mijzelf denken...."mens doe niet zo deftig". Een forum is lekker luchtig dus houd ik het gewoon bij , "zo vanaaf even goed klussen!" (mmm hier niet meer hoor!)
Ik ben inmiddels gewend aan het taalgebruik hier. In het begin was het even wennen, dacht echt soms bij sommige woorden maar inmiddels gebruik ik ze zelf ook. Ik dacht eigenlijk ook dat het zo hoorde. Het is in een topic ook wel zo handig als iedereen dezelfde termen gebruikt. Klussen vind ik eigenlijk nog wel het stomste woord, maar ik vind het als iemand iemand schrijft, hup aan de klus jij! wel fijner lezen dan als het anders geschreven zou zijn. (krijg daar anders gelijk beelden bij)
Ik zou sowieso niet aangeven wanneer we hier precies seks hebben. Maar ik zou eerder gaan voor 'zwanger proberen te raken' of 'proberen een kindje te maken'. Met name het woord 'proberen' vind ik belangrijk in die zin. 1) Druk maken is iets heel anders dan dat iets je opvalt en je brengt het ter sprake, of iets wat je gewoon irritant vindt. 2) Waarom neem jij je moeite om te reageren als het niks toevoegt? Toch ook alleen maar om je gedachten uit te spreken? Dan kunnen wij toch net zo hard zeggen: Pfff, waar maak JIJ je druk om? Want schijnbaar maak JIJ je druk om dit topic? En waarom ik reageer hierop? Niet omdat ik me stoor of erger, maar omdat ik op dit moment niks beters te doen heb
ik had er eerst een gruwelijke hekel aan. man wat een stomme woorden. en nu? ik gebruik ze allemaal lekker zelf haha. je gaat erin mee en ze worden gewoon. iig voor mij wel. ik vind klussen trouwens duidelijk als je zwanger wenst te raken en seksen is naar mijn idee gewoon voor hele andere doeleinden haha
Die kwam ook in mij op! Iedereen zijn/haar eigen mening, maar om dit nou als onderwerp van je eerste bericht te maken? Edit: oh ja zal ook ff toevoegen wat ik er van vind.....iedereen moet het er lekker op z'n eigen manier neerzetten.....
Ik heb er totaal geen moeite mee. Is me ook de moeite niet waard om me druk om te maken moet ik eerlijk toegeven. Wat maakt het uit of iemand bepaalde woorden gebruikt. Ik zie er juist vaak de humor wel van in en ik ga er ook van uit dat ze met enige humor in het achterhoofd geschreven worden.