Hoi! Vanavond gaat mijn slaapkamer gestuct worden en nu wil ik er een keer wat leuks van maken! Wie wil zijn slaapkamer showen zodat ik wat ideeen op kan doen? Alvast bedankt Groetjes, Mamady
Euw moet ik even een foto zoeken, hen geloof ik alleen mijn bed op de foto want die was nieuw en die moest ik ff naar iedereen versturen via whatsapp View attachment 199061
Nu heb ik er ook nachtkastjes staan en een witte 4-deurskast met spiegel. Zwarte buddha en zilveren hartjes hangen er her en der (action ) Mijn vriend wilde een zwart witte slaapkamer omdat ik verder alles zo kleurig heb hahahaa, nou die kon ie krijgen.
Bedankt meiden! Ik heb ook een donkerbruin bed. Eigenlijk hou ik helemaal niet van bruin, maar tijdens mijn vorige zwangerschap kocht ik opeens Alles bruin. Dus ook mijn bed. Ik vind het zonde om nu alweer een nieuw bed te kopen. Iemand behalve leuke foto's ook nog leuke ideeen voor mij(wat dus past bij een bruin bed)
onze slaapkamer is heel rustig. witte muren en 1 muur paars waar de boxspring tegen aanstaat met een paars dekbedovertrek 2 precies dezelfde kasten tegen elkaar aan. paarse rolgordijnen. Assosioris soort glazen bloempot met paarse kaars erin en een rieten mant die beide op de kast gezet vloer gewoon laminaat en 2 verschillende nachtkastjes met fotos van onze kids
Onze slaapkamer ziet er echt niet uit op het moment. Er staan verschillende meubels in, (verschillende kasten en kastjes) eigenlijk omdat we in het apartement zelf ruimte moesten maken voor de kleine, en moesten babyproofen. We hopen ooit weer wat te besteden te hebben en dan wil ik 2 kasten van de ikea hebben, dan is het weer wat strakker en rustiger. Nu is het een bij elkaar geraapt zooitje, maar ja, je moet wat he
ik heb geen foto maar wij hebben onze slaapkamer chocoladebruin (alleen de kozijnen) en de muren en deuren in zandkleur. En massief eikenhouten bed, nachtkastjes, en kledingkast + sokken en ondergoedlade appart met daarboven een spiegel. leuke kaarshouders erop en natuurlijk bijpassende nachtlampjes
Wij hebben een soort van mediteraans terracotta behangpapier en donkerblauwe vloerbedekking en gordijnen. klinkt lelijk, past echt leuk bij elkaar. in de laatjes van de nachtkastjes komt hetzelfde soort terracotta terug. verder niet teveel tierlantijntjes, eerder functioneel.
hier is de ene muur zacht babyblauw en de andere muur soort van mocca kleur. het is een beetje een strand-look en daarbij een wiite boxspring en garderobekast. voor de gordijnen en nachtkastjes zoek ik nog eens vervanging, die passen er totaal niet bij heb even geknutseld
Haha bedankt voor de reacties! Ja waar ik van hou: Dat verschilt volgens mij bij mij nogal. Daarom wil ik het allemaal wel een beetje naturel houden. Mijn slaapkamer was: 3 muren grijs/zilver behang en de muur achter mijn bed zwart met zilvere strepen. Wat ergerde ik mij daar na een tijdje aan zeg, veel te donker. Ik wil in ieder geval een nieuwe vloer en mooie gordijnen. En misschien een niet te opvallend kleurtje op een muur.
Onze slaapkamer is verschrikkelijk. Hahaha! Het is een slaap/computerkamer. Grenst direct aan de woonkamer, maar is afgescheiden d.m.v een paneelgordijn. (t is een 2/3 kamer app en onze oude slaapkamer ging naar onze dochter... We kunnen geen kant op door die rottige woningbouw regel namelijk waar je maar een bepaald inkomen mag hebben blabla) Maar neehoor ben er wel aan gewend onderhand. Het ziet er een beetje als volgt uit: grote deurpost waar dus een paneelgordijn voor hangt, doe je die opzij zie je dit: computer rechts tegen de muur, kleding kast direct er tegenover (dus links), direct naast de kleding kast staat het bed (grote boxspring) en tegenover het bed een dressoir met tv er op en rieten manden in de dressoir met spulletjes. naast t bed.. t raam Ik heb wel een hele mooie sprei gekocht voor het bed dus het toont opzich wel rustig..
wij zijn toevallig net met de slaapkamer bezig.. hadden terracotta met kersen meubels.. nu 3 lichtgrijze wanden, 1 wandje paars met zilvermotief. kozijnen, plavond enj deuren zit. hebben een witte pax-kast van de ikea van 2 meter hoog en 2,5 meter breed(met 5 witte deuren) en binnenkort een wit bed (BRIMNES serie - IKEA ) met het hoofdeinde erbij, waardoor we geen nahtkastjes hoeven.. moet nu alleen nog op oek naar een lade kastje van 50 cm breed en 1 meter hoog.. en op zoek naar mooie rolgordijnen...