Voordat mijn vriend ook aan kinderen toe was, was ik er al heel erg mee bezig.. Ik heb toen voor hem dit gedicht geschreven: Mama worden, Dat is al een tijd een grote wens Kriebels naar iets van ons samen Kriebels naar een klein mini mens Een verrijking in ons leven Samen een gezinnetje zijn Heel veel liefde geven Neem het me niet kwalijk als ik er wéér over begin Ik probeer het naast me neer te leggen Maar fysiek en mentaalzit ik er middenin Ik kan je niet laten voelen wat het met me doet Het zijn heel veel kriebels tegelijk Er samen er over praten doet me goed Je gedachten zijn in korte tijd al veel veranderd Doe mijn best je te begrijpen Maar soms wel erg verwarrend Er speelt bij jou van alles in je hoofd Het is ook erg spannend Maar het komt goed als je er in gelooft Lieverd, je denkt er zo goed over na Ik wil je niet pushen Wachtend op jouw ja Ik ben heeeel erg vroeg! want ben nog maar net 5 weken en 3 dagen zwanger... maar ik wilde graag een gedichtje gaan maken...misschien ook wel iets wat terug komt uit het gedicht aan mijn vriend.. deze zinnen staan nu op papier: hebben jullie nog suggesties? of vinden jullie het zo mooi? Welkom lief wonder Begonnen als een wens Geboren uit liefde Wat ben je toch bijzonder Ons kleine mini mens OF Begonnen als een wens Geboren uit liefde Wat ben je toch bijzonder Welkom klein mini mens
ik dacht precies hetzelfde! het 2e gedichtje vind ik beter voor op het geboortekaartje de 1e is ook wel heel mooi, maar een beetje zware tekst
bedankt voor jullie reacties! en inderdaad nu jullie me er op wijzen vind ik het ook dubbelop! dan moet klein weg. mijn vriend weet de tekst nog niet eens hoor. haha zit lekker zelf te fantaseren, zet hem op mijn briefje er bij.. is het vanzelf een keer tijd voor!