Nieuwe baan

Discussie in 'De lounge' gestart door weegschaal18, 14 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    per 1 maart heb ik een nieuwe baan, wel hetzelfde werk en bij de zelfde organisatie, ik werk in de thuiszorg, maar een ander team, iets dichterbij huis, waar ik meer kan werken. Vanavond is mijn laatste avond dienst en morgen mijn laatste ochtend dienst, hoe wel ik zin heb om naar het andere team te gaan, ben ik de hele dag toch een beetje van slag, omdat je toch afscheid moet nemen van mensen, en weer nieuwe banden moet gaan opbouwen, komt vast goed maar spannend vind ik het wel.

Leeuwtje83 vindt dit leuk.
  2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Tuurlijk is dit spannend. Afsluiten van iets is altijd lastig, ook als je naar betere dingen toe leeft.

Veel succes met afscheid nemen en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Nic1976 vindt dit leuk.
  3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Helemaal mee eens. Voor mij geld dat als ik met een traan weg ga dan is dat omdat je daar je hart aan gegeven hebt en daar is niks mis mee daarom doet het je ook wat. Heel menselijk!

Sterkte en succes met de eerste dagen in het nieuwe team. Het komt vast allemaal goed.

Evanesco vindt dit leuk.
  4. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Komt vast wel goed, maar vind het toch spannender dan gedacht

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik heb 1 jaar bij een ander thuiszorg team geweest ivm verhuizing. Mijn ervaring is dat het zo went. Je kent de organisatie dus daar hoef je niet aan te wennen. Enige wat nieuw is zijn de mensen maar dat vond ik ook wel verfrissend.

6. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Klopt, het komt ook zeker goed.

7. jessiejz

jessiejz Actief lid

19 apr 2013
    294
    70
    28
    Vrouw
    verzorgende ig
    Gelderland
    Ik heb in augustus na 8,5 jaar mijn plek in de thuiszorg verlaten. Heb flink staan brullen met de collega’s, maar ook heel wat cliënten die hebben gehuild.
    Werk nu weer intern, maar niet volledig op me plek.
    Succes met afscheid nemen!

8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En succes met het afscheid nemen van je huidige team. Het komt vast goed.

Deel Deze Pagina