per 1 maart heb ik een nieuwe baan, wel hetzelfde werk en bij de zelfde organisatie, ik werk in de thuiszorg, maar een ander team, iets dichterbij huis, waar ik meer kan werken. Vanavond is mijn laatste avond dienst en morgen mijn laatste ochtend dienst, hoe wel ik zin heb om naar het andere team te gaan, ben ik de hele dag toch een beetje van slag, omdat je toch afscheid moet nemen van mensen, en weer nieuwe banden moet gaan opbouwen, komt vast goed maar spannend vind ik het wel.
Tuurlijk is dit spannend. Afsluiten van iets is altijd lastig, ook als je naar betere dingen toe leeft. Veel succes met afscheid nemen en gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Helemaal mee eens. Voor mij geld dat als ik met een traan weg ga dan is dat omdat je daar je hart aan gegeven hebt en daar is niks mis mee daarom doet het je ook wat. Heel menselijk! Sterkte en succes met de eerste dagen in het nieuwe team. Het komt vast allemaal goed.
Ik heb 1 jaar bij een ander thuiszorg team geweest ivm verhuizing. Mijn ervaring is dat het zo went. Je kent de organisatie dus daar hoef je niet aan te wennen. Enige wat nieuw is zijn de mensen maar dat vond ik ook wel verfrissend.
Ik heb in augustus na 8,5 jaar mijn plek in de thuiszorg verlaten. Heb flink staan brullen met de collega’s, maar ook heel wat cliënten die hebben gehuild. Werk nu weer intern, maar niet volledig op me plek. Succes met afscheid nemen!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En succes met het afscheid nemen van je huidige team. Het komt vast goed.