Heeft iemand van jullie de nieuwe dry max pampers al geprobeerd? Ik gebruik voor onze dochter 's nachts altijd de baby dry. Maar aangezien die nu nergens in de aanbieding zijn en ik aardig door de voorraad heen ben, zit ik te twijfelen om de actifit dry max te kopen. Weet iemand of deze de nacht ook kunnen redden? Ze is aardig bezig zindelijk te worden, dus het kan zijn dat ik ze straks echt alleen voor de nacht gebruik. Zou dit gaan werken? Of weet iemand waar wel de baby dry in de aanbieding zijn? Dank voor het meedenken
Ja ik gebruik ze momenteel, normaal altijd de C1000 luiers maar heb deze gekocht in de aanbieding laatst en ik moet zeggen... Ik ben erg tevreden! 's nachts is mijn zoon"droog"' lekt niet door dus en overdag zijn ze ook prima! en wat ik een voordeel vind is dat ze dunner zijn dan de C1000 luiers, vooral tijdens de warmte vond ik dit een voordeel.
mijn oontje doet het prima met deze luiers. zowel dag als nacht lekt hij er niet doorheen. mijn zoon krijgt altijd aan zijn billen wat in de aanbieding is van luiers en wissel af tussen ah, etos, pampers en huggies. ben over alle merken zeer tevrede voordeel van deze luier is dat ze zo dun zijn. ook als ze veel geplat hebben zwelt hij niet helemaal op zoals veel andere luiers
Hier tevreden erover hoor...vind hem alleen zo enorm vervelend aanvoelen als hij vol zit.... zo een zak met slijm lijkt het wel.....hahaha.. Maar dochterlief vind ze wel prettig...ze heeft er minder last van als andere stijvere luiers...kan makkelijker bewegen. (gebruik ze overdag en snachts) Dus wel tevreden ermee, jammer dat pampers zelf zo klein vallen...meisje word zo groot dat ze bijna niet meer passen
Ik gebruik normaal altijd de baby dry maar aangezien de active fit idd in de aanbeding waren daar een hele berg van meegenomen. Maar allebei mn dochters lekten nu dus snachts door!!! Ook vind ik ze helemaal niet dunner, maar juist veel sneller dik dan de baby dry, zelf vriendlief viel het op en geloof mij dat zegt heel wat
Haha ja idd dat vind ik ook Idd net een zak slijm als je 's ochtends de luier af doet maar dat vind ik met alle pampers luiers zo. Maar geloof dat mijn zoon dit ook prettiger vind dan een stijvere luier.
Ik gebruik overdag de active fit en die bevalt goed. Voor s'nachts gebruik ik de babydry en dat bevalt ook goed. Mijn dochter drinkt extreem veel op een dag(tussen de 1,5-2,5 liter) en lekt zelden door.
Gebruikte altijd de luiers van het kruidvat, maar sinds deze vernieuwd zijn vond ik het vreselijke luiers. De gewone pampers vond ik gauw stinken, toen de activit gekocht en ik wil niks anders meer. Nog nooit doorgelekt, m'n zoontje heeft ze ook s'nachts om, en s'ochtends geen lekkage's of wat dan ook, en droge billetjes!!! Voor mij geen andere luiers meer!
zo zweer ik bij de c1000 luiers, maar nu ik de nieuwe pampers geprobeerd heb denk ik dat ik deze blijf gebruiken vooral omdat ze dunner zijn dan de c1000 luiers en ik merk dat ze mijn zoon lekkerder zitten
Ik ben niet tevreden. Gebruikte altijd baby dry en nu een keer die nieuwe active dry, maar iedere ochtend is haar bedje nu nat, Ik stap dus nu weer over.