Ik wil deze bakvorm hebben maar met wat decoreer je zoiets? En wie kan mij helpen aan het recept voor de cake te maken mijn taarten die ik heb gemaakt zijn veel te masief ik wil dat hij luchtiger is. http://www.cakemama.nl/index.php?page=shop.product_details&product_id=12&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=28
Mijn moeder heeft deze gister gebakken, en ik gedecoreerd, met botercreme erover en fondant, de ramen ed, ook van fondant hij is er leuk! Ik ga hem vanmiddag bij mijn neefje proeven en als ie lekker is post ik " moeders recept"
ik was ook een keer zoiets van plan maar dan een hart je kunt het bekleden mat marsepijn is nu ook gewoon te koop in de supermarkt en de cake zelf koop meestal gewoon een pak uit de super markt
Ja maar met marcepijn krijg je geen mooie detais en ik heb marcepijn leggen maar ik lus dat niet dus ik wou at anders
Met marsepein kan je juist het detail maken, maar dan wel verschillende kleuren. 1 x basis kleurlaag goed om de vorm en daarop de details. Kan je ook met fondant doen, als je marsepein niet lekker vind. Een 3d taart kan je het beste wel van cake maken is sterker als biscuit. Wat je kan doen is een cake met al een smaakje erin maken.. Bijv. appelcake, straciatella cake, enz. enz. Hoef je ook niet te vullen.Bij deze vullen krijg je problemen met behoud van de vorm.
Weet jij (of iemand anders) hoe ik het beslag maar van het beschuit kan maken dan kan ik die ff opschrijven voor een gewone taart. Van vulling erin doen is ook een iedee ja dat doe ik wel met een gewone cake allemaal plakjes appel en dan in de oven.
De Leukste Taarten Maak Je Zelf! zoek een leuke uit...hihi Ik heb zelf een 5 kg zak van biscuitmix staan, dus weet het niet meer uit mijn hoofd. je kan evt. ook even op het forum kijken en dan zoeken in de 3d taarten, dan zie je een hoop voorbeelden..
Heel erg bedankt maak jij zelf ook taarten Zo ja welke gebruik jij het liefst? veel vragen voor een kleine taart
Hahaha ja ik maak ook taarten , goed nu even niet vanwege dat er 5 weken geleden 3 wervels vastgezet zijn in mijn rug, maar heb juist weer vulling spul laten aanrukken... met andere woorden het gaat goed. Ik werk zelf het liefst met de biscuitmix van funcakes. lukt bij mij altijd en het gaat mij om het vullen/decoreren. Voor jouw als je een biscuit wil maken zou ik het recept biscuit2 pakken, die gebruik ik als ik niet genoeg mix heb. Denjk erom dat je de oven NIET opent voordat 3/4 van de tijd verstreken is, een biscuit kan je ruiken als hij gaar is, hoef je eigenlijk niet eens voor naar de taart te kijken. Als je hem ruikt (lekker) is ie er of bijna. zal even mijn laatste creatie erbij zetten.. gemaakt in sept. voor mijn neefje die 1 werd.
Ziet er echt mooi uit ik heb in een bakkerij gewerkt (banketbakker) maar daar hoefde ik het nooit te maken dat was de taan van de bakkers.