Pff mannen of ben ik echt overdreven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    Even mij hart luchten.
    Sinds half 10 vanavond is Casey ineens aan het spugen, ze rent niet naar de wc maar gooit het zo neer.
    Ben maar met haar gaan douchen maar toen kwam t weer.
    man blijft stug in bed liggen en komt niet eens kijken hoe het met haar is.
    Nu wilde ik haar eigenlijk bij ons in bed leggen met emmer ernaast zodat ik haar in de gaten kan houden en haar op de emmer kan wijzen.
    Maar nee,man vind dat niet nodig en wil dat ze ik haar hoogslaper gaat liggen en maar de boel onderkotst.
    Dat vind ik niet handig ook niet voor haar en heb maar besloten om beneden op de bank te gaan liggen.
    Word meneer boos en zegt dat ik overdrijf en het maar uit moet zoeken!
    Maar viel ik net bijna in slaap moet Casey weer spugen en hup bank, deken alles onder en natuurlijk niet naar de emmer gegaan die ervoor stond...
    Pff denk dat dit een lange nacht gaat worden.
    Maar vind dit dan nog beter dan dat ik niet bij dr ben als het weer gebeurd.
    Vinden.jullie mij nou overdreven of wat zouden jullie dan doen?
    Kind hoor ik niet spugen helemaal op zolder.. En zelf heeft ze er geen erg in om gelijk naar de emmer te gaan.
    Ik snap mijn man dan echt niet hoor. Je gaat toch ff bij je kind kijken als die constant aan het spugen is?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind je helemaal niet overdreven. Zou ik ook doen. En je man, sja, wat zal ik erover zeggen he..

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou je bent zeker niet overdreven hoor! Dat die helemaal niet even komt kijken naar zn dochter vind ik ook niet bepaald netjes. Maar als het mijn kerel was had ik hem serieus uit bed getrapt en was hij maar op de bank gaan liggen zodat ik met me dochter in bed had kunnen liggen en er zou kunnen zijn als het nodig is. Weet nog dat ik vroeger zelf ook altijd bij me ouders in bed mocht liggen als ik ziek was en dat is echt wel fijn dichtbij papa en mama!!

Beterschap voor je kleine meid!! Hoop dat ze nog wat slapen kan en niet al te veel zal spugen.

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Je hebt helemaal gelijk! sterkte voor vannacht en beterschap voor je meisje. Agossie zo ziekjes...

En jou man is morgen aan de beurt om er vroeg uit te gaan voor de kids! en mag een lekker ontbijtje voor je gaan klaarmaken en ... en... en.. Nou ja vul maar in. Die heeft iets goed te maken!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heeft ie btw enig idee hoe hij zich voelde als ie ziek was toen ie klein was?

Als ik ziek was was ik blij als mijn mam of pap naast me zat en me hielp en bij me was. Heerlijk was dat. Had het vreselijk gevonden als mn ouders dat niet hadden gedaan en me gewoon in mn bed hadden laten liggen.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    pfff hij had van mij een slag voor zn hasses gekregen met me pantoffel !!

lekker met je wijfiie gaan liggen hor laat m maar lullen!

1 positief punt hij komt aan zn nachtrust toe, dus kan hij morgen wassen en voor de kids zorgen kan jij slaap inhalen!

beterschap voor casey!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Pff ik ben benieuwd ja of hij dar morgen doet.
    Ze sliep net 10min, maar heeft net weer gespuugd.
    Heb de babyfoon bij hem neergezet dat hij maar bij mitch moet kijken als die wakker word. Ik moet bij Casey blijven en kan mitch er dan ook niet bij pakken
    Heb ook gemeld dat ze weer aan het spugen was maar het enige wat hij zei id oh nou tja... Nu heb ik steeds de neiging om de babyfoon maar weer te gaan halen zodat ik zeker weet dat als mitch weer eens wakker word er wel iemand hem hoort en naar hem toe gaat...

8. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    he bah wat zielig voor je kleine meid!!

en nee je bent niet overdreven....absoluut niet!!
    vind dat dit juist een teken is van een goede moeder zijn!!

en sory dat ik het zeg,maar wat een @#@#@$@$%@...
    ik had me vriend allang zijn bed uit gesodemieterd desnoods met ruzie,maar mijn kids komen gewoon lekker bij mij liggen als ze ziek zijn (of ik ga bij hun liggen op een matras..) maar in ieder geval zorg ik dat ik dicht in hun buurt ben als eentj(of beiden) ziek is(zijn)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat vindt je vriend nou eigenlijk overdreven?
    Dat je Casey bij jullie in bed wil leggen, of dat jij bij haar wil blijven?
    Is het anders geen optie om een matras op haar kamer te leggen, waar jullie evt samen op kunnen liggen?

Mijn man begon ook te zeuren de laatste keer dat K. ziek was, maar na een halve nacht huilen door hem, was ie ook helemaal om.
    K. heeft toen de rest van de nacht bij ons in bed gelegen, het arme mannetje had toen heel erge oorontsteking! :(

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Iemand miss enig idee wat ik haar evt kan geven of iets? Ze was net weer in slaap gevallen maar spuugt weer... Tis nu alleen maar gal. Maar kan toch niet de hele nacht om de 10min zo doorgaan? Zo heb ik t nog niet meegemaakt.
    Normaal heeft ze koorts enzo maar nu niet dus ik weet niet of sinaspril werkt en lang genoeg in de maag kan blijven zitten om zijn werking te kunnen doen..

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Allebei, niet bij ons in bed en vind dat ik ook niet bij haar moet blijven liggen
    Terwij ze nu blijft spugen om t kwartier...

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Aaaah germ, dus hij vindt dat ze maar alleen heel ziek op bed moet liggen. :(
    Maar andere tips heb ik helaas ook niet voor je.
    Wordt het al wel minder met het overgeven?

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey caruli

hoop dat het nu wat beter gaat met je meissie maar ik vind het ook niet meer dan normaal dat je de kleine in de gaten houd met dat spugen mannen kunnen soms ook zo harteloos en lomp zijn gadverrrrrrr sorry

helaas geen tips voor het spugen maar het toch wel even in de gaten houden vind dat ze wel veel spuugt of was ze al ziek

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nee inens vanavond begonnen om half 10- 10u.shit nu hoor ik ze alweer...
    Tis al de 7e keer sindsdien en.nu veel gal en stukje eten

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Goed in de gaten houden dat ze niet uitdroogt dan!
    Water houdt ze natuurlijk ook niet binnen?

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ze neemt steeds na het spugen een slokje water
    Nu slaapt ze weer, even.spugen en ze slaapt. Ippv dat alles er gelijk goed uit komt is het nu steeds n beetje..
    Na de grote hoeveelheid van de eerste 2 keer dan.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou beterschap met Casey!
    Ik ga mijn bedje opzoeken..

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks. Ze is nu weer bezig.... Pff en dat voor een beetje gal steeds.. Kind is steeds zo overstuur

19. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik zou even wachten met de sinaspril en een slokje water proberen te geven. Ik hoop voor jullie dat het spugen snel minder wordt en dat jullie nog wat kunnen slapen.
    Ik vind het idd geen goede reactie van je man, bij ons mag een ziek kind ook in ons bed, vind ook dat je man anders beneden had kunnen gaan liggen.
    Ik heb ook wel onredelijke dingen meegemaakt van mijn man (die zei de volgende ochtend gerust dat hij zo vast sliep dat hij nergens meer van wist, dus ik weet hoe irritant dat is), maar hij is de laatste tijd wel
    veranderd en verantwoordelijker geworden gelukkig.

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    idd even oppassen met uitdroging heb je ors in huis anders vruchtensap of lauwe slappe thee proberen, als ze morgen slapjes of energieloos is toch even langs de huisarts die kleintjes zaak zo snel uitgedroogt

sterkte hoop dat ze inmiddels wat is opgeknapt :(

Deel Deze Pagina