Hi allemaal, Misschien een n00b vraagje, maar ik kom er niet helemaal uit. Ook niet m.b.v. google i.v.m. verouderde resultaten. Ik ben op zoek naar een betrouwbare website waar ik een album kan downloaden, uiteraard wel betaald. Ik wil het gewoon als MP3 hebben en illegaal downloaden wil ik niet. Spotify vind ik irritant en ik heb geen iTunes of iets dergelijks. Who knows? Thanks.
Ja sorry, toch iTunes. Is echt het handigste en kun je ook gewoon op Windows downloaden. Betalen kan met creditcard of een iTunes kaartje in de winkel (overal waar ze kado kaartjes verkopen, Albert Heijn etc) kopen. En misschien ook iDeal maar dat weet ik niet.
Je kan ook nummers van Youtube converteren tot een MP3 bestand en zelf je album samen stellen. Maar weet niet of je dat wilt. Is gratis Anders kom je toch echt uit bij Spotify of Itunes. Spotify is echt heel handig en kost maar 99 cent
Ik heb vroeger Deezer gehad...via T mobile. Maar ik ga eens kijken naar Spotify. Goede verhalen gehoord en als het echt maar 1 euro kost...super goedkoop. Deezer is veel duurder
De app kost 1 euro dan denk ik? Een abbonement kost 9,95 per maand. En als je je abbo opzegt kun je niet meer luisteren. Dus het blijft niet van jou wat je download zeg maar. Het is een abbonement op een streamingdienst. Dus de bibliotheek blijft beschikbaar zolang je lid bent, daarna niet meer. Apple Music werkt precies zo. Maar op iTunes kun je losse liedjes kopen (€1,29 per liedje) of albums. En die blijven daarna je eigendom. iTunes zelf is een gratis programma trouwens waar je ook muziek die je al hebt in kunt zetten. Maar dat zou ik niet aanraden want het is nogal ruk.
Spotify, iemand in jouw omgeving die het premium account heeft? Je kan blijkbaar ook delen met andere mensen. Het enige wat je dan wel moet doen is het adres van de persoon met de Premium invullen.