Hallo allemaal! Er zijn vast genoeg mensen met verstand van taart bestellen voor een verjaardag. Vanaf welke site hebben jullie besteld en was het een lekkere taart? Oftewel, voor herhaling vatbaar of niet? En wat vonden jullie van de prijs/kwaliteit verhouding? Onze kleine wordt binnenkort 2, dus ben even aan het oriënteren voor een lekkere taart Alvast bedankt voor de reacties!! Liefs Teardrop
Wij zijn meer van de slagroom en mokka taart, maar als er echt een goede marsepeintaart is, dan wil ik daar ook wel voor gaan. Heb eerder een zelfgemaakte (barbie) taart gehad van een hobby bakker, maar die vond ik zelf niet echt geweldig, vandaar dat ik om meningen vraag
Ik bestel altijd een taart bij de Hema. Voor 18,50 kun je je eigen fototaart (slagroom) ontwerpen. Dit doe ik al ruim 8 jaar en hij smaakt nog steeds even lekker. Ik zou gewoon eens kijken op de site van de Hema, want ze hebben nog meer mogelijkheden. Succes!! Sandy
Hmm de taart van de Hema smaakt inderdaad prima. Maar hij kan echt niet op tegen de taart van de banketbakker Wij hebben dit jaar een ronde roze taart met sterren genomen. Taart was roze met daarop witte sterren en op de witte sterren weer kleinere sterretjes. Dochter was helemaal gelukkig (En hij was niet zo mierzoet als de taart van de Hema) Jaar ervoor heb ik de bakker gevraagd om een roze meisjestaart. Verder naar eigen inzicht te maken dus. (Ik ga altijd beetje uit van het idee dat mensen dan hun best doen om een zo leuk mogelijke taart te maken omdat een vrije hand nou eenmaal creatieve ruimte geeft) En hij was echt heel leuk. Plaat van een prinses erop en gekleurde roze/gele vlokken allover.
Die van de HEMA is erg lekker! En leuk ook voor jonge kinderen, want je kunt je eigen plaatjes/foto's erop laten drukken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Deze hadden wij: HEMA 3D fototaart chocolade
Hier ook altijd een taart van de Hema, vooral de mokkataart vind ik daar erg lekker!! Wij nemen altijd de combi van zo'n grote taart, ene helft mokka, andere helft slagroom taart. Verder nemen we ook geregeld een foto taart, maar ik vond de laatste keer de foto erg onduidelijk. Voor mijn dochter wil ik dit keer weer een speciale taart, misschien eens kijken bij de bakker hier.
heb een vrouw in Almere die onwijs lekkere en mooie taarten maakt. ga al 3jaar naar haar voor al mn taarten. ze is nu bezig met taart maken voor mijn dochter. morge komt ze m brengen. ben zó benieuwd weer! Hier wat taarten die ze ooit voor mij gemaakt heeft jummmm krijg alweer trek haha. vulling kan je uit veel dingen kiezen. alles maakt zij op jouw wensen. ik kies elke keer voor chococake met Zwitserseroom vulling. meptaartje voor mn kleine meid gaat ze met Danoontje vulling maken Teigetje taart was voor mn zoontje en die 3lagen taart was een 3in1 feest. mijn dochter was net geboren, zoonlief was jarig en hubby was jarig. hebben alles in 1 geviert en zo had ieder zn eigen laag zeg maar edit: bedenk me alleen nu dat Almere misschien wat te ver is voor jou ze bezorgt trouwens ook
Wat een leuke taarten!! Die sterren zijn idd erg leuk en origineel. En die 3 lagen taart, echt super bedacht! Almere is inderdaad wel een beetje uit de buurt haha. Ik denk dat ik dit jaar de taart bij de plaatselijke bakker ga bestellen. Een combi van slagroom en mokka met een Hello Kitty afbeelding. Ze versieren hem daar met spekjes en gekleurde balletjes oid hoorde ik van een buurvrouw. Zij was in ieder geval erg te spreken. Vorig jaar taart bij Hema besteld en idd, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. En de taarten zijn leuk. Alleen ik vind de taart wat licht en luchtig (en soort van waterig als je begrijpt wat ik bedoel) in verhouding met de taart van de banketbakker... Altijd weer moeilijk haha.
Ik had voor de verjaardag van dochterlief een fototaart (voor 30 personen) van de Plus besteld. En die was lekker. Iedereen vroeg ook waar ik de taart gekocht had. Hij was niet zo zoet en de foto stond er haarscherp op. Echt een aanrader!
Wij hadden de laatste keer een fototaart besteld bij C1000. Was heerlijk,niet al te zoet en een lekkere vulling.
Hihi die hadden wij ook toen dochter 1 jaar werd. Ze stuiterde heel de dag het huis door en een middagslaapje hoefde ook niet. Volgens mij iets met suiker en kleurstoffen
Haha lekker zo'n stuiterkont. Zal de plus of c1000 eens proberen met de oudste haar verjaardag (september). Klinkt veelbelovend
Jumbo heeft erg lekkere slagroomtaarten en dat kan ook met foto! Echt een kindertaart ook met snoepjes en spekjes erop (die makkelijk eraf kunnen voor de volwassenen)