heb nog 1 zakje mix thuis ervan maar heb geen tijd om te maken als ik alleen thuis ben met de kleine ze weet precies wanneer ze moet gaan gillen/huilen hahah dus maar een keertje in het weekend maken als manlief thuis is
Ja ik ook! Vooral bij die schuimtaarten met geklopt eiwit wat ik nu niet mag! Je kunt trouwens ook een lekkere frittata maken, een omelet met aardappeltjes en andere groenten erin, als lunch of avondeten.
in biscuit gaan ook best wat eieren , ik gebruik 6 eieren voor 1 taart van 26cm rond dus zou n paar stapel taarten make royal icing gaan ook eiwitten in .
@Elena, ja wel taarten met "hard" gebakken schuim, maar veel merenguetaarten bv worden alleen even "afgegrild" en dan is het schuim onder het bovenste laagje gewoon nog zacht (en in feite dus rauw).
Nou lady's, wat een berg recepten. Mijn dank is groot. Ga vanavond er eens voor zitten om de recepten te bekijken. Tja met 2 kids heb je overdag niet veel tijd om rustig te kijken . Ga iig veel taarten en cake's maken de komende tijd.
Als je er zoveel hebt kan je smiddags ook lekker gevulde eitjes maken *jammie* ik heb echt zoon trek in gevuld eitje en cake nu