Ik heb net heel impulsief een slee zitten bestellen op BOL (tja slechte eigenschap ik weet het) Maar de leeftijd is van 2-5.. Nu is Naomi 19 maanden, maar zit ik weer zo te twijfelen of ik wel de goede slee besteld heb. Het is de Twister.. Bekijk bijlage 221410 Wat denken jullie? Hier kan ze toch wel in blijven zitten als we gewoon rustig trekken en er verder geen achtbaan van maken We maken ook geen ritjes van 4 uur.. maar hooguit een uurtje achter elkaar als ze zolang al kan stil zitten onze stuiterbal Welke slee hebben jullie?
Ik had met die leeftijd zo'n 'standaard' houten slee. Nou, dat werd 'm echt niet hoor...Madame viel elke keer om (ernaast zeg maar). Hier zitten ze als het ware in. Als je zachtjes trekt lijkt het me geen probleem. Tenzij ze niet goed zelfstandig rechtop kan zitten erin natuurlijk.... Ik heb later ook alsnog deze slee gekocht, maar toen was mijn dochter de 2 jaar al gepasseerd. Zooo leuk, lekker sleetje rijden
Jaa, zelfstandig zitten kan ze al lang!! Gelukkig! Dus ik denk dat het geen probleem moet zijn inderdaad.. Mja dan hoor ik sommige moeders; Jaa die van mij moet wel een rugleuning anders kukelt ze/hij eruit. Ja hoe hard trek je dan
Zal best wel gaan hoor, niet ineens te hard trekken Wij hebben een houten slee, met leuning, echt ideaal, allebei de kinderen kunnen er tegelijkertijd op en ze hebben wat houvast.
Dat is ook het leren evenwicht houden. Mijn zoontje heeft een gewone slee en in het begin als ik eraan trok was het ook van waar is hij nou ineens. Maar nu blijft hij gewoon zitten en houd zich goed vast.
Gewoon proberen joh! Je merkt gauw genoeg of het lukt of niet. En anders heb je er volgend jaar wat aan Maar ik denk dat het helemaal leuk wordt! Veel plezier alvast!
Ik was daar ook een beetje bang voor (ik heb ook zo'n soort slee, een kuipje), maar we zijn zaterdag wezen sleeën en ze vond het erg leuk. Ze is er ook niet vanaf gevallen, terwijl ze behoorlijk beweeglijk / druk is.
Nou ben al weer een beetje gerust gesteld.. haha. Manlief zei al; jij weer met je ''ik wil het nu en nu meteen '' Tja als ik iets in me hoofd heb haha, en wil morgen gewoon sleeën met dat kind Niks mooiers als dat toch?!
met deze kun je erg hard van heuveltjes haha ook leuk voor mama hoor....... wij persen ons erzelf ook altijd in hihihi. wel koud bij de grond trowuens hoor dus wel uitkijken voor kou in de rug. dus niet te lang erop zetten . maar jah das bij een gewone ook....
Wij hebben deze voor ons zoontje van 9 maanden, maar afgelopen weekend had hij helaas koorts, dus we zijn nog niet naar buiten geweest... Nu maar hopen dat de sneeuw tot vrijdag blijft liggen http://www.sleeshop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Babyslee_Stiga_C_4ce3d27f7d500.gif
Wat een leuke! (vooral de kleur ) Heb zoiets ook nog in mn handen gehad, maar ondanks dat dochter stevig en goed zelfstandig zit durfde ik het toch nog niet aan.. Dus hier een houten inklapbare slee met rugleuning (en riempje haha)
Die heb ik ook bij bol.com besteld! Een groene Hij is dan wel wat ouder maar ik denk dat het prima gaat. Bekijk bijlage 221460
Wij hebben houten slee met rugleuning. Dat is toch wel wat handiger zolang ze nog niet helemaal zijn gewend aan het sleetjerijden.... Moet ook zeggen dat wij één van onze honden nog wel eens voor de slee zetten dan heb je die leuning echt wel nodig.