Sanislim + GOK ervaringen

Discussion in 'De lounge' started by Nikkie80, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi

Heeft iemand Sanislim producten gebruikt? En hoe smaken ze? Ik ben met name benieuwd naar de warme producten...

Aangezien ik overgevoelig ben voor koolhydraten en niet alleen maar wil shaken ben ik benieuwd naar de ervaringen van GOK, grip op koolhydraten. Ook wil ik de boeken van GOK bestellen? Is dat zinvol? Staan daar dagmenu's in?

Graag hoor ik ervaringen!

Liefs Nikkie

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Niemand ervaring met Sanislim of Grip Op Koolhydraten?

xx

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    jammer...

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

misschien een googelen naar ervaringen?
    vaak is daar zoveel meer te vinden als in een boek.

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik weet zeker dat er een topic over gok is. Misschien even zoeken?

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi,

Ik heb op google gekeken en op de site van Yvon Lemmers van GOK. Maar daar staan alleen "reclame"ervaringen, naar mijn idee.....Verder kan ik weinig over terug vinden. Ook kan ik nergens recepten vinden van GOK op internet.

Iemand hier ervaringen mee of ken je iemand die er ervaring mee heeft. Wil niet eeuwig blijven shaken....hou ik nooit vol..

Liefs Nikkie

7. danip

danip Niet meer actief

Ik heb ervaringen met gok. Hier bevalt het goed (ook al doe ik het nu even niet meer, ivm zwangerschap) een ook mijn ouders zijn er heel enthousiast over. Het gaat niet supersnel, oftewel het is geen crashdieet, maar het is heel goed vol te houden. Echt de moeite waard om te proberen in ieder geval. En het boek is wel heel handig om te hebben ;) Staan ook wel menu's in. Je mag me ook wel pb'en als je nog iets wilt weten.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Danip,

Hoeveel gewicht verloor je per week met GOK? En hoe ziet een voorbeeld dagmenu ervoor jou uit? Ik kan nergens een dagmenu vinden...
    Moet ik allebei de boeken van Yvon Lemmers kopen, basisboek en kookboek? Wat raad je me aan?
    Ik ben overgevoelig voor koolhydraten en wil zsm starten!

xx

9. danip

danip Niet meer actief

In het begin bijna niks, maar toen bleek dat ik nog wat dingen fout deed :) Kreeg wat te veel verborgen koolhydraten binnen. Daarna denk ik gemiddeld een kilo per week ongeveer. In het begin (nadat ik het goed begon te doen) een kilo of 2-3 de eerste weken.

Ik gebruikte 's ochtends 2 crackers (die koolhydraatarme) met boter en vlees. Dat was raar genoeg ook genoeg! Dan nam ik halverwege nog 1 of 2 eieren, of een droog worstje. Tussen de middag griekse yoghurt met stevia of een koolhydraatarm stukje brood rijk belegd. 's avonds at ik dan gewoon, alleen wel een beetje op de koolhydraten letten natuurlijk, met fruit na. En dan 's avonds als ik zin in wat had, een handje noten of wat augurkjes in boterhamworst, of een stuk kaas.

Ik zou eerst het gewone boek bestellen, daar staan ook al wat recepten in. Je kunt dan altijd later het kookboek bestellen, maar dat heb ik niet gedaan. De uitleg in boek 1 is zo duidelijk dat je heel makkelijk zelf je gerechten kunt verzinnen. En anders zocht ik via google op koolhydraatarme maaltijd recepten. ;) Er staan ook een boel goedkope tips bij! En leuke receptjes zoals heel simpel zelf crackers maken van lijnzaad. (een beetje water erbij, en uitsmeren op een stuk bakpapier, en even een paar minuutjes in de magnetron. En lekker!!

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Nou dan ga ik het boek toch bestellen. Waar koop je die lijnzaad? EN hoeveel moet je gebruiken voor 1 cracker?
    Mag je elk soort ei, gebakken, gekookt?
    Ben je gestopt met GOK? Ik wil je boek wel overkopen als je hem niet meer wilt....

Is het lastig om te kijken naar de verkeerde koolhydraten?

Liefs Nikkie

11. danip

danip Niet meer actief

Je mag inderdaad gewoon elk soort ei. En er mag ook spek bij bv. Lijnzaad koop je bij de natuurwinkel. De tuinen heeft het ook. En misschien een grotere supermarkt ook wel. Maar de crackers van Baker (volgens mij) zijn ook heel goed en lekker, en kosten maar 39 ct. Die hebben ze bij de c1000 o.a. Bij de lijnzaad crackers gebruik ik ongeveer 4 lepels, wat ik wel in water. Daar maak ik 2 crackers van.

Als je het boek goed leest, dan is het niet moeilijk om te letten op verborgen koolhydraten. Maar ik begon al voor ik het uit had. Op zich niet erg hoor, dan kun je er wat in komen.

Ik ga na mijn zwangerschap zelf weer beginnen. Ben nu gestopt met afvallen omdat ik zwanger ben, en het dan beter is om niet af te vallen. Maar na mijn zwangerschap is het wel de bedoeling dat ik weer begin.

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Mag ik vragen hoeveel je in totaal bent afgevallen en hoeveel je begingewicht was?
    Ik moet 10 kg kwijt (van mezelf). Ik wil van 65,5 kg (nu) naar 55 kg. Ben maar een kleintje.....
    Had je last van hongergevoel? Heb je van tevoren geshaked?

xx

Share This Page