Wat wil jij stiekem heel graag maar durf je niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Tell me.

    Voor mij is dat absoluut paardrijden. Dat heeft me altijd geweldig geleken. Maar ik heb het nooit gedurfd. Paarden zijn huge en ik vind het een heel eng idee dat je los op een paard zit die je dan maar moet vertrouwen. En al helemaal als ze gaan galopperen. Mijn hemel hoe blijf je in godsnaam zitten? :o: Doodeng.

    Mijn dochter haar tweede naam betekent ‘paardenmeisje’. Stiekem hoop ik dat ze later gaat paardrijden :roflmao:.
     
    Kraamzuster, kadootje en Lvs88 vinden dit leuk.
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    De hele zooi in een verhuiswagen gooien en naar het buitenland verhuizen.
    Zitten af en toe van die huisjes te bekijken in het midden van nergens, groot stuk grond.
    Maar altijd onhandig, en eng, en ver weg van iedereen.

    Parachutespringen, waarschijnlijk vind ik het een fantastisch gevoel maar no way dat ik vrijwillig uit een vliegtuig stap op die hoogte:o:.
     
    Nova1986, Asil, Neuzeke en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Haha ik heb juist het tegenovergestelde , ik vind paardrijden fantastisch en niet eng. Maar als ik eraan denk dat mijn dochter op een paard gaat krijg ik acuut hartkloppingen :roflmao: ik ben zelf al zo vaak van een paard gevallen of op een op hol geslagen paard gezeten dat het een wonder is dat ik nooit iets heb gebroken. Ik heb liever dat ze een minder gevaarlijke sport kiest haha :p
     
    hibiscusje en kadootje vinden dit leuk.
  4. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Rijles nemen..
     
  5. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.125
    1.795
    113
    Een huis bouwen
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja maar precies dat. Dat vallen en een paard wat opeens flipt. Whoaaahhh wat zou ik daar in hemelsnaam mee moeten haha!
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Waarom durf je dat niet? Ik zou dat ook willen maar wij kunnen echt helemaal niks zelf! Iets ophangen of schilderen oké. Maar als het om water of elektra gaat. Oh God nee.
     
  8. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik heb een paard, altijd gereden. Dochter rijdt inmiddels 6 jaar. Soms spannend maar zooo mooi en speciaal, die band.

    Mijn droom: naar een hele fijne plek, in een superschattig huis met grond. Zelfvoorzienend (grotendeels) en zonder schulden. Genieten van de natuur en de mensen en dieren om me heen. Vergeten van de (vaak achterlijke) regelgeving en misplaatste ingrepen van de overheid en de daarmee samenhangende enorme financiële zorgen.

    Maar ja.....
     
    Splitijsje, Nova1986, Asil en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ❤️
     
  10. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.125
    1.795
    113
    Nou het zou maar niet worden zoals je eigenlijk wilt of er zijn alleen maar problemen na problemen na problemen of de aannemer doet z’n werk niet goed en noem maar op allemaal, dat schrikt beetje af
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.721
    1.355
    113
    Vrouw
    Naar Drenthe verhuizen. Zo mooi daar. Mooi vrijstaand huis met stuk grond erom is mijn wens en hier onbetaalbaar. (Wij wonen in de Randstad)

    De zorg uit. Maar wat dan wel.....geen idee.
    Prachtig beroep, maar dat onregelmatige gaat me tegenstaan. Vooral de weekenden.

    Een tarantula op mijn hand. Vreselijke spinnenfobie hier:oops:
     
    Chillin en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Mijn haar in een regenboogombre laten verven. Ik vind dat echt cool, maar ik zie op tegen de uitgroei en dat mensen het kinderachtig vinden. En dat het mislukt. Pinterest is niet de werkelijkheid.
     
    Chillin, Asil, Zeebra en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.557
    2.542
    113
    Nederland
    Een borstvergroting en liposuctie. Maar ik ben als de dood dat ik niet meer wakker word, of dat er teveel complicaties optreden. Lijkt me verschrikkelijk voor de kinderen. 'Waarom is mama er niet meer?' 'Die wilde graag grotere borsten'.. nee dat wordt 'm niet.
     
  14. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.558
    3.596
    113
    Les nemen om te leren skeeleren.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    hahahaha mijn dochter zit op paardrijden en die viel 2 weken geleden tijdens galop van het paard af en kwam op der rug terecht.
    Was echt een klap maar ze stond op en klom er gelijk weer op :cool:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Motor rijles nemen.
    Ik rij mezelf hartstikke dood op zo’n ding.

    hulp zoeken voor mijn angst.
     
    Chillin vindt dit leuk.
  17. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Je hebt van die Try the Bike dingen (soort proefles maar zonder verder ergens aan vast te zitten). Je moet dan juist ook oefeningen doen met suuuuuuper traag rijden, dan gaat die instructeur naast je wandelen en mag je niet harder dan hij gaat. In Utrecht is dat ook nog eens op een afgesloten terrein.
    Gewoon voor de leuk :). Ik dacht daarna ook wel: uuhh ik weet niet of ik dit op een snelweg wil doen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Oe ik zou graag traangootfillers willen in de hoop van dat altijd vermoeid uitziende hoofd af te komen.

    Edit: Alleen een weekendje weg naar een hotel en alleen naar de sauna gaan etc.
     
  19. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Een paar dagen of een week in mijn eentje naar het buitenland. Gewoon alleen, doen en laten wat ik wil. Lijkt me heerlijk maar ik wil mn wederhelft niet kwetsen of het gevoel geven dat ze niet mee mag oid.
     
    Kanarie vindt dit leuk.
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.285
    7.842
    113
    Gelderland
    Een stedentrip (buitenland) met een van de kinderen.

    Naar de sauna

    Powder brows laten zetten
     

Deel Deze Pagina