Nouja, de openingszin zegt het eigenlijk al. Ik haar gigantisch uit momenteel. Overal vind ik lange haren van mezelf. De bank zit eronder en ik haal regelmatig van die pluisjes haren uit de wasmachine. Gelukkig heb ik een dik bos haar . Maar vraag me af of het aan het seizoen ligt.
Eerder aan dat je een paar maanden geleden bevallen bent denk ik Toen had ik er ook last van, tot ongeveer 9 maanden na de bevalling )
Ben al blij dat ik niet de enige ben... loop elke keer als ik mn haren kam met hele plukken haar naar de prullenbak. Manlief zei vanmorgen nog tegen me dat hij ook bij me blijft als ik kaal word hoor... ...en bedankt...
Nee hoor dat ligt aan je hormonen 😉 Meestal tussen de 3 tot 5 maand na je bevalling laat je veel haar los die tijdens je zwangerschap er niet uit gevallen zijn...
Pfff hou op... hihi Ik word er gek van. En ik heb helaas dun haar. Ben weer begonnen met priorin. Echt niet hormonaal, de jongste is 14 maanden
Wist dit helemaal niet. Heb na de bevalling ook voor het eerst hooikoorts. Wat die hormonen al wel niet doen.
Ooh ik zat al heel stoer te vertellen (toen ik was gestopt met bv) dat ik nog bijna geen haaruitval had. Nou sinds 2 weken is het behoorlijk raak Het valt dus later uit, nou ja weet ik dat ook weer
Gelukkig is het nu voorbij maar tjee, 2 maanden na de bevalling viel het uit met bossen tegelijk. De stofzuiger raakte er zelfs verstopt van. Vond het doodeng! Was echt bang kaal te eindigen. Nu groeit er weer haar aan en heb ik stekeltjes haar op mijn hoofdhuid. Zeer charmant Wel heel blij dat het terug groeit.
Ik kreeg haarverlies 4 maanden na mijn bevalling,wat niet zo gek is. Was even gestopt en nu kom ik net onder de douche vandaan en tijdens het haar wassen weer haaruitval Nu heb ik onwijs veel en dik haar dus is er niks van de te zien,ik moet het zelfs nog laten uitdunnen ondanks de haaruitval. Maar leuk is anders. Borstel zit steeds onder mijn haren,tijdens het douchen zitten de haren op mijn gezicht geplakt zeg maar en tussen mijn vingers. En ik vind dat zooooo vies voelen haha. Je hoort meer mensen zo rond deze periode van het jaar met haaruitval en de een wat meer dan de ander. Als het echt bizar veel is zou je even naar de huisarts kunnen gaan maar geloof dat het ook met vitamine's te maken zou kunnen hebben. Weet niet welke precies maar dacht vitamine B en die kun je kopen bij drogist of apotheek.
Ook ik heb er enorm veel last van!! Hele dotten haar liggen er in de douche na het wassen! Gelukkig heb ik ook veel en dik haar, maar soms durf ik mijn haar bijna niet te wassen Haha....
Bij beide kids, vanaf 3 mnd na de bevalling vielen zoveel haren uit.. leek wel kaal te worden, trok onder de douche zo hele plukken eruit. Heeft best n tijd geduurd. Nu weer 'normaal' al ligt t huis nog steeds elke dag vol met lange haren van mij haha
Niet pas bevallen, maar hier ook vreselijk haaruitval, de kapster schrikt er steeds weer van, maar haar wordt niet dunner, blijf een volle bos houden.... Geen idee dus waarvan het is...
Hier ook nog geen kinderen maar wel veel haaruitval.. Ik vind het soms verbazingwekkend dat ik niet kaal ben
Met hele plukken tegelijk (bevalling is drie jaar geleden)... ik kan ze er zo uit trekken. Tja wat doe je eraan..
Ja brrrrr tussen je vingers. Ik 'plak' ze dan op de douchewand. Dan kan ik ze na het douchen zo met een wc-papiertje pakken hihi.