Ik moet straks nieuwe mascara kopen....maar welke!!! Ik heb lange wimpers en hou van mascara die je goed ziet zeg maar...maar doordat mijn wimpers lang zijn zakken ze vaak naar beneden...voor de mensen die het ook hebben zullen het wel berijpen wat ik bedoel.. Nu zat ik aan die van rimmel te denken..die roze....
Ik heb de falsies van maybeline, ben er super tevreden mee Ik heb ook erg lange wimpers die snel gaan hangen door de mascara, maar met deze staan ze mooi omhoog. En doordat ze zo lang zijn heb ik ook vaak dat er zwart onder mn ogen zit door het knipperen, ook als ze mascara al lang droog is. Dat heb ik met de colossal heeel erg maar met de falsies helemaal niet!
ah oke....weet je wat ik ook vaak heb dat ik last van tranende ogen krijg van sommige mascara of foundation... Maar die falsies is dus goed....ja lange wimpers van nature is fijn maar wel met de juiste masacara!!
Ik heb van max factor, weet zo ff niet welke. maar die vind ik erg fijn. Rimmel bn ik zelf niet zo tevreden over. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Ik was ook lang aant zoeken naar de juiste mascare, heb nu ook meybeline (de gele dus geen waterpr) echt HEEEL FIJN!! (wel duur haha maar dan heb je ook wat)
Ik vind de beste (voor mij met mijn lange wimpers dan) lóreal lash architect. Die word een beetje harder, en daardoor blijven de wimpers staan. Lijkt wel een soort gel voor je wimpers
Tijdje terug beste gestest, etos eigenmerk mascara. Ik zelf heb meestal catrice van het kruidvat 2.99 geloof ik. Heb bijna alle duurdere merken wel geprobeerd. Maar deze is voor mij het beste.
Ik heb ook altijd veel dure merken gehad. Was laatst bij de Hema en had daar een 3d mascara gekocht voor 4 euro. echt perfect spul!
Falsies van Maybelline, werkt prima, wimpers krullen er ook mooi mee omhoog . Ik had voorheen vaak dure merken (Estee Lauder bv) maar was daar zeker niet altijd tevreden over, behalve over Lancome.
Sorry eventjes offtopic. Wauwwwww Truussss je bent zwanger meid!!!! Super gefeliciteerd!!!! Ben echt heeeeel blij voor je. Geniet ervan lieverd!!!