Hij zakt mij telkens af, hoort hij ook wat afgezakt te zitten aan de achterkant of gewoon omhoog als een normale broek... (als dit een hele domme vraag is negeer hem maar haha)
Ik vind het geen domme vraag.... Bij mij zakte die ook af, dus heb ik er een riem in gezet, anders zag ik eruit als een bouwvakker.
Maar hoort het of niet?? Ook zo dom als het een afgezekt model moet zijn en je hijst hem de lucht in haha...
Yup, hij hoort afgezakt. Maar sinds ik minder heupen heb, zakt hij helemaal af. Als ik naar de wc moet, hoef ik niet eens de knoop los te maken, ik trek hem zo naar beneden.
Voor poft ie nu wel, achter niet omdat ik nu een riem omheb... Het model is ook wat hoger. Maar is dat dus omdat ie lager gedragen moet worden?
Over het algemeen moet ie op je heupen zitten, dus niet te hoog optrekken hoor!! Ik heb verschillende chino's en het afzakgehalte scheelt wel echt per stuk. Maar heb er geen 1 die aan de achterkant heel strak zit, volgens mij is dat ook niet mooi...
Tis een zwarte van Vero Moda maar heb hem nog niet gevonden... Wel handig dat ie af moet zakken, broeken zakken me altijd af en dat is heel irritant als dit niet zo hoort.
haha... grappig... Ik heb hem vandaag ook aan. En dacht ook even hoe zat het ook alweer??? Ik heb deze als een vd eerste na mijn zwangerschap gekocht en paste goed. Nu is hij ietsie te groot, dus heb er nu ook een riem om. Maar heb dus ook de neiging om hem op te trekken met de riem, maar hij hoort dus wat lager op de heupen. De achterkant zit dus iets lager, niet in de kont zeg maar..