Iemand die dit weet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Een vriendin vertelde me gister wat ze voor mijn dochter heeft gekocht voor haar verjaardag.
    De camper van Caring corner. Ze liet hem zien op internet.
    Geweldig ding vind ik nu al.
    Nu staan er op de foto allemaal poppetjes maar bij de beschrijving staat daar niks meer over.
    Iemand die deze heeft en weet of de poppetjes er ook bij zitten?
    Intertoys folder - NL FLD WK23 2012 - Powered By Publitas.com

2. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat de poppetjes er niet bij zitten omdat ze er in de beschrijving ook niet bij staan en alle andere dingen wel (glijbaan, stapelbed, wc etc.).

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij hebben hem ook (en het huis) er zitten idd geen poppetjes bij, die moet je erbij kopen.
    maar het scheelt het is allemaal in de opruiming bij intertoys

4. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Nee de poppetjes zitten hier niet bij... anders had het bij het kopje " inclusies" gestaan..

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Nee, zit er niet bij.

Bij intertoys gaat het uit het assortiment dus als je dr nog wat bij wilt hebben zal ik daar niet te lang mee wachten als ik jou was.

6. Ellen291982

Toch jammer omdat de foto dat wel laat zien.
    Mijn vriendin wilde de verpakking anders nl even openen. Als ze er niet bij zaten zou ze nog wta poppetjes halen anders is het ook zo sneu dat Emma er dan niet echt mee kon spelen.
    Dan zal ik het doorgeven.
    Dank jullie wel meiden!

7. Ellen291982

We hadden die lijst idd gezien., dacht toch even voor de zekerheid navragen. Waren al bang voro dat het er niet bij zat.

Wil morgen ook even gaan kijken. Hopen dat ze nog wat hebben in de winkel.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

De camper heeft een aantal dingen inclusief, bijv. de paarse stoeltjes, glijbaan, stapelbed, ingebouwde barbecue aan de achterkant, muziek (in de toeter), stickers om de camper te pimpen. Geen poppen, maar deze kosten nu niets meer en ik zou alles wat je wilt direct er bij kopen. Hier is de camper met alle poppen, honden, katten etc. een regelrechte hit! Topaankoop geweest

9. Ellen291982

Het ziet er ook heel erg leuk uit. Vond het supergoed uitgezocht. Had al gezegd dat ik wel wat poppetjes bij wil halen (dat wilde ze zelf ook wel doen) kijk wel wat er is . Anders halen we beide wat.

Deel Deze Pagina