Pfff die lime pie is heeeerlijk erg zoet en machtig zeg!!!! Wel heerlijke smaak maar ook blijft hij erg zacht, is dat de bedoeling??
Staan weer genoeg lekkere taarten/recepten bij Nu heb ik een recept gevonden via een link die een iemand hier had geplaatst... alleen is alles in het engels en die verhoudingen weet ik dus niet, wie kan me hiermee helpen? Gaat om dit recept! Chocolate-Covered OREO Cookie Cake recipe alvast bedankt!
Hmm, vraag me af of je dit hier zo kunt maken. Ze gaan namelijk uit van een aantal kant en klare producten. Misschien dat iemand vervangende dingen weet?
Misschien dat je met dit recept (lijkt min of meer dezelfde taart) verder komt: Chocolate Oreo Cream Cake | Real Mom Kitchen Hier Cup to Gram Conversions Article - Allrecipes.com kun je uitrekenen hoe veel je van alles nodig hebt.
Waarom zou je een cup om moeten rekenen? Je kunt hele makkelijk soort van maatbekertjes kopen, dat zijn dan bakjes die precies die maat hebben! Heb je ook voor thee en eetlepels!!!
Zou ik zeker aanschaffen! Kost voor de lepelset ongeveer 3 euro en voor de kopjes 4 geloof ik en ZO handig hahaha