Heeft iemand van jullie ook een houten zandbak met van die zitbankjes die je in elkaar kunt klappen? Als je dat koopt, is het dan een bouwpakket die je zelf in elkaar zet? Of moet je dan het hele geval meenemen achter in je auto?
Volgens mij is het een bouwpakket ( zag dat je bij de praxis 20% korting krijgt maar dan is heeft het wel een neutrale kleur)
Oh mooi dankjulliewel. Dan zal het ook wel in de auto passen. Toevallig wilden we ook bij Praxis kijken. Wist nog niks over korting, dus dat is mooi meegenomen.
Bij de gamma was het toendertijd ook een bouwpakket. Ideaal dat de bankjes tevens als deksel dienen, geen last van kattenpoep in de zandbak.
Haha ja zeker weten. Ik verheug me er op, op de zandbak. Mijn meisje is nu zo oud dat ze er in kan spelen, en het mooie weer komt eraan. Dus wat willen we nog meer?
Zandbak vind ik ruim zat, twee zoontjes ruim 3 en bijna 1,5 kunnen er samen zonder ruzie in spelen. En soms zit mama of papa er ook nog naast. Die bankjes worden ook gebruikt om de "taartjes" ed op te leggen. Hier heel blij mee!
Mijn dochter heeft de zandbak van de praxis voor haar eerste verjaardag gehad van opa en oma en is er heel erg blij mee! De bak is zeker groot genoeg voor 2 kindjes, het is een bouwpakket dus makkelijk mee te nemen. Er gaan de eerste keer wel veel zakken zand in, ik dacht een stuk of 6 maar we hebben nog niet ik hoeven vullen. Mijn man heeft de horizontale plank met de verticale plank gekoppeld voor de stevigheid en er een dakzeil (kan ook met worteldoek) in vast geniet om het wegspoelen van zand te voorkomen.