Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben, ik overweeg om het te laten doen, op mijn voorhoofd omdat ik voor mijn redelijk jonge leeftijd toch al last heb van flinke lijnen en ook vanwege het fronsdingetje tussen mijn ogen hihi Ook overweeg ik om iets aan mijn blauwe kringen onder mijn ogen te laten doen, misshien zie ik er dan eens een keer uitgerust uit Dus ik zoek mensen met ervaring, ik heb al gelezen dat je het moet blijven zetten maar hoe zit dat in de praktijk (de tijd die ertussen zit zeg maar) en evt goede ervaringen met klinieken (ik woon in zuid oost brabant) Ik houd overal verder goed rekening mee, ik rook niet niet, drinkt niet, eet best gezond, ik smeer me altijd in als ik in de zon ga, smeer altijd dag en nachtcreme. Geen kat naar mijn moeder toe maar die heeft aardig wat rimpels en zou graag beetje bij beetje dat willen "voorkomen" (niet helemaal maar wel aanzienlijk minder zeg maar) Dus bring it on
Botox helpt maar 3 maanden ong. De spieren worden tijdelijk lam gelegd. Dus zou je het om de 3 maanden bij moeten houden.
heb je het zelf laten zetten dan? want ik lees dus verschillen, de eerste keer zou het 4 maanden moeten zijn en de tussentijd groeit dan uit naar om de 6/7 maanden ongeveer (word soms zelfs 9 maanden genoemd)
Met botox geen ervaring, maar voor de kringen onder je ogen kun je Touche Eclat van YSL smeren, dat is een geweldige marker voor kringen. Je ziet er gelijk een stuk frisser en wakkerder uit, ik gebruik het dagelijks en ben er supertevreden over.
deze heb ik al maar is niet genoeg, ik heb echt blauwe randen, geel onder mijn ogen, ik heb ME en dus chronisch moe en dat is helaas ook vaak te zien, soms lijkt het wel of ik op mijn oog geslagen ben... deze helpt wel wat maar helaas niet genoeg..
Botox geen ervaring mee, maar ik heb wel de kringen onder mijn ogen laten opvullen. Bij mij waren dat geen vermoeidheidskringen of rimpels, maar echt een holte onder mijn ogen. Heeft met mijn botstructuur/skelet te maken, volgens de arts (zit in mijn familie). De kringen zijn opgevuld met een filler (juvederm geloof ik), een vrij dikke soort. Ik heb het in Amsterdam laten doen bij een kliniek, door een arts die op dit gebied als een van de besten in Nederland wordt beschouwd (ik heb dat helemaal uit zitten zoeken op internet). Ik had namelijk allemaal horrorverhalen gehoord over het opvullen van kringen. Dat schijnt een hele moeilijke plek te zijn om fillers aan te brengen, omdat de huid daar heel dun is en je dus snel overdoseert. Sowieso moet je daar nooit een permanente filler gebruiken, altijd een tijdelijke. Die wordt uiteindelijk door je lichaam afgebroken, waarna je weer opnieuw moet. Ik heb het nu zo'n 8 á 9 maanden geleden laten doen en het zit nog altijd prima. Ze zeggen dat het ca. 9 maanden tot een jaar goed blijft, daarna wordt het effect minder. Ik moest bij de eerste behandelingen even 'opbouwen' waarbij er een paar keer vlak achter elkaar is geprikt. Als het goed is kan ik het nu onderhouden met een jaarlijkse dosis. De kosten waren 150 euro per behandeling.
ja bij mij is het denk ik ook diepe oogkassen, hoge jukbeenderen kwestie.. mijn oma had het heel erg en mijn moeder ook maar die heeft inmiddels van die vochtzakjes daar dus weer een ander probleem.. ik vind 150 euro best meevallen moet ik zeggen, als je wilt mag je mij die naam van de kliniek wel doorgeven, ik vind het op zich niet erg om wat voor te rijden..