Hebben jullie nog leuke boekentips? Op dit moment lees ik graag boeken van Saskia Noort. Verder heb ik in de vakantie een boek gelezen van Xenia Kasper (chimaera). Welke spannende boeken kunnen jullie nog meer aanraden?
Ik ben bezig met de "Sara Linton" reeks van Karin Slaughter, moet echt m'n best doen om ze niet in één keer uit te lezen
Nou Karin Slaughter zag k al staan... Euhm... John Grisham doet t hier altijd goed... Tess Gerritsen (eigenlijk allemaal wel), James Grippando, de Millenium-trilogie (weet niet meer wie), Nicholas Evans (van de paardenfluisteraar).... Pff zo weet k er nog wel veel meer.... Hoezo boekenwurm...
O ja hoe heet die schrijfster ook alweer, van die reeks van bloemen op zolder... Die kindjes die op zolder moeten leven... Zoooo zielig en mooi!
De hongerspelen trilogie. Nadeeltje is wel dat je binnen twee dagen een boek uit hebt en dan dus weer zonder leesvoer zit...
Terug naar de kust, erg mooi en spannend boek. Nu ben ik voor ik ga slapen van sj Watson aan het lezen. Ook wel een leuk boek